انواع لفاف کیک

لفاف انواع کیک

۲.۸/۵ - (۵ امتیاز)

 

کیک را می توان یک نوع شیرینی اروپایی دانست که بعد از پخت به حالت اسفنجی در می آید وقابل تزیین است. انواع لفاف کیک برای جذب مخاطب وجود دارد.

روش های بسته بندی کیک

لفاف انواع کیک به دو دسته تقسیم می شود:

۱- لمینت شفاف:

در همه شیرینی و کیک‌ ها چربی و شکر بکار رفته در آن‌ها باعث سفت و بیات شدنشان است پس برای این که دیرتر دچار فساد میکروبی شوند باید در هنگام بسته بندی همیشه دقت داشت تا رطوبتی وارد محصول نشود و باعث خراب شدن آن گردد.

اگر مقدار چربی این مواد غذایی را هم زیادتر از حد نرمال استفاده کنیم، قابلیت نگهداری در آن‌ها کم می ‌شود. در بسته بندی کیک و کلوچه حتماً باید از لفاف هایی که از نفوذ چربی به خارج است، استفاده کرد. از نمونه‌ های متداول این نوع بسته ‌بندی به صورت ۲ لایه با کمک شیوه لمینیت شفاف که محتویات داخل بسته را می‌ توان دید و باعث جلب اعتماد مشتری است در بازار موجود می ‌باشد.

۲-استند آپ پاوچ:

این بسته‌ بندی دارای مقاومت و استحکام بالایی در هنگام حمل ‌ونقل محصول و جابجایی است. شکل کیسه مانند این بسته‌ بندی با سطحی که در کف کیسه وجود دارد، باعث شده تا محصول بیشتری در آن قرار گیرد.
همچنین تعبیه شدن مکانی برای پانچ و قرار گرفتن در گیره‌های فلزی فروشگاه‌ها از مزیت‌های آن است که باعث نمایش بهتر محصول می ‌شود و طرفداران زیادی در بین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع کشورها دارد.

عده‌ای از تولید کنندگان با قرار دادن زیپ های پلیمری باعث شده اند تا در صورت استفاده مکرر، محتویات داخل آن بدون آسیب باقی بماند که این خود دلیل بالا رفتن انگیزه برای خرید و انتخاب محصول است.
در خصوص ماندگاری این نوع بسته بندی که به نام shelf Life معروف است می توان ۵ الی ۷ ماه محاسبه شود. یکی دیگر از مزیت ‌های این روش دیده شدن بخشی از محتویات داخل بسته و ارائه نمایش واقعی کیفیت ظاهری محصول را می‌ توان ذکر کرد که باعث جلب اعتماد خریداران می ‌شود.

پیمایش به بالا