بررسی مزایای کیسه های کاغذی کرافت

بررسی مزایای کیسه های کاغذی کرافت

۵/۵ - (۳ امتیاز)

محصولات بسته بندی به طور مداوم به روز می شوند و به تدریج از بسته بندی پاکت های پلاستیکی به بسته بندی کیسه های کاغذی کرافت فعلی تبدیل می شوند. از آنجایی که کیسه های پلاستیکی با کیسه های کاغذی کرافت جایگزین می شوند، به طور غیر مستقیم نشان می دهد که مزایای بسته بندی در کیسه های کاغذی کرافت بیشتر از پاکت های پلاستیکی است. امروز قصد داریم به مزایای بسته بندی در پاکت های کاغذی کرافت بپردازیم.

در سال های اخیر، روند مد تغییر کرده است و یک روند یکپارچه سازی با سیستم عامل وجود داشته است. رنگ کیسه کاغذ کرافت به خودی خود حس یکپارچه سازی را به افراد می دهد، بنابراین پذیرفته شدن آن توسط مردم آسان است.

کیسه های کاغذی کرافت حافظ محیط زیست

حفاظت از محیط زیست، در واقع در مورد حفاظت از محیط زیست پاکت های کاغذی کرافت، همه می دانیم که کاغذ کرافت با کاغذهای باطله مخلوط می شود، بنابراین تجزیه، کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش بار روی زمین بسیار راحت تر انجام می شود.

هنگام چاپ کیسه های کاغذی کرافت رنگ آمیزی آسان است، که برای شرکت ها برای چاپ آرم و ایفای نقش تبلیغاتی راحتر است.

کیسه های کاغذی کرافت
کیسه های کاغذی کرافت

کیسه های کاغذی کرافت غیر سمی و بی بو هستند، استانداردهای ملی حفاظت از محیط زیست را برآورده می کنند، دارای استحکام بالا و حفاظت از محیط زیست بالا هستند و یکی از محبوب ترین مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست در جهان هستند. پاکت های کاغذ کرافت به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام خرید در سوپرمارکت ها، مراکز خرید، فروشگاه های کفش، فروشگاه های لباس و سایر مکان ها به طور کلی در دسترس هستند که برای حمل اقلام خریداری شده برای مشتریان راحت است. پاکت کاغذی کرافت یک کیسه بسته بندی سازگار با محیط زیست با تنوع بسیار زیادی است.

کیسه های کاغذی کرافت ضد آب

کیسه کاغذ کرافت بر اساس تمام کاغذهای خمیر چوب ساخته شده است و رنگ آن به کاغذ کرافت سفید و کاغذ کرافت زرد تقسیم می شود. کاغذ را می توان با لایه ای از فیلم PP پوشاند تا نقش ضد آب را ایفا کند. استحکام پاکت را می توان با توجه به نیاز مشتری از یک لایه تا شش لایه ساخت و چاپ و کیسه را می توان یکپارچه کرد. دهانه و پوشش پشتی به دو دسته مهر و موم حرارتی، مهر و موم کاغذی و ته چسب تقسیم می شوند. 

دامنه کاربرد کیسه های کاغذی کرافت: مواد اولیه شیمیایی، مواد غذایی، افزودنی های دارویی، مصالح ساختمانی، فروشگاه های سوپرمارکت، پوشاک و غیره برای صنعت بسته بندی پاکت های کاغذی کرافت مناسب است.

پاکت پنجره ای کاغذ کرافت
پاکت پنجره ای کاغذ کرافت

پاکت پنجره ای کاغذ کرافت

از این محصول می توان برای بسته بندی انواع تنقلات، میوه های خشک و … استفاده کرد و آب بندی شده، ضد روغن و گرد و غبار بوده و ظاهری شیک دارد و آن را به انتخابی ایده آل برای بازرگانان تبدیل می کند.

نام محصول: پاکت پنجره دار

مواد: ۱.PET/AL/PE2.PET/mat OPP/PE و غیره

اندازه: (قابل سفارشی سازی)

نوع پاکت: پاکت ته مربعی

کاربردها: بسته بندی قهوه، بسته بندی دانه قهوه، حمل آسان دانه های قهوه و…

ویژگی ها: ۱. آب بندی خوب،ضد آب و ضد رطوبت، حفظ بو و تازگی.

۲. طراحی زیپ خود بسته یا نوار پشتی که می تواند بارها و بارها برای ذخیره سازی آسان باز شود.

چاپ: این شرکت از چاپ فلکسو جوهر مبتنی بر آب سازگار با محیط زیست استفاده می کند که الزامات درجه مواد غذایی را برآورده می کند. جوهر مبتنی بر آب مخصوصاً برای بسته بندی و چاپ محصولات با الزامات بهداشتی دقیق مانند تنباکو، غذا، نوشیدنی، دارو و اسباب بازی های کودکان مناسب است.

خدمات: شکل، ضخامت، اندازه و ظاهر کیف را می توان بر اساس تجربه ما به مشتریان طراحی و توصیه کرد تا خدمات شخصی را به شما ارائه دهیم.

شماره سفارش:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

پیمایش به بالا