معرفی کامل شرکت چاپ و بسته بندی توژرنگ

معرفی کامل شرکت چاپ و بسته بندی توژرنگ

۴.۶/۵ - (۷ امتیاز)

معرفی کامل شرکت چاپ و بسته بندی توژرنگ

اولین موردی که مشتری را جذب محصول شما می‌کند، نوع چاپ و بسته بندی است. اگر مشتری تا به حال محصولات شما را انتخاب نکرده باشد، تنها راه ارتباطی، جعبه محصول شما خواهد بود. نوع طراحی، رنگ‌های به کار رفته، توضیحات درج شده، باید به گونه‌ای باشند که مشتری را برای خرید آن محصول متقاعد کند. در صورتی که مشتریان شما، از مشتریان دائمی باشند، نوع طراحی بسته بندی، راحت باز شدن و امکان بسته شدن مجدد برای نگه‌داری طولانی مدت، از مواردی خواهد بود که در جلب رضایت مصرف‌کننده بسیار موثر است.

طراحی و ایده یک بسته بندی مناسب، به اجرای دقیق و صحیح آن بستگی دارد. رنگ و طرح انتخابی شما برای چاپ و بسته بندی، نمایانگر این است که تولید کننده چه میزان برای مصرف‌کننده اهمیت قائل شده است. بنابراین باید با شرکت‌های چاپی همکاری کنید، که ظاهر محصول شما برایشان اولویت باشد. در ادامه این مطلب به معرفی یکی از این شرکت‌های معتبر خواهیم پرداخت.

در طراحی بسته بندی محصول باید به نکات بسیاری توجه کرد
در طراحی بسته بندی محصول باید به نکات بسیاری توجه کرد

سه گروه از بسته بندی محصولات

معمولا یک محصول، بسته به حالت فیزیکی‌ای که دارد، می‌تواند سه نوع بسته بندی داشته باشد.

بسته بندی اولیه: این بسته بندی، اولین لایه‌ای است که با محصول در تماس مستقیم می‌باشد. بنابراین باید در انتخاب جنس آن دقت شود تا موجب تغییر ظاهر محصول نشود.  چاپ و بسته بندی این قسمت باید بسیار با کیفیت باشد. برای مثال چای ابتدا در یک کیسه پلاستیکی قرار می‌گیرد. پرس بسته بندی محصول باید مانع از ریختن آن شود.

بسته بندی ثانویه: این بسته بندی همان بسته‌ای است که مشتری در فروشگاه‌ها با آن مواجه خواهد شد. بنابراین دقت در نوع برش، استفاده از جوهر و رنگ با کیفیت در چاپ نوشته‌ها و تصاویر بسیار مهم می‌باشد. برای مثال کیسه چای در یک جعبه‌ی حاوی نام برند، اطلاعات محصول، لگو و … قرار می‌گیرد.

بسته بندی مادر: بسته‌های آماده محصول، جهت تسهیل در امر حمل و نقل، باید در یک بسته بزرگ و محکم قرار گیرد. چاپ و بسته بندی در این مرحله باید کاملا ساده و فقط جهت معرفی تولیدکننده باشد. در عوض متریالی که در ساخت این بسته‌ها به کار می‌رود بسیار حائز اهمیت است.

مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت توژرنگ
مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت توژرنگ

شرکت چاپ و بسته‌بندی توژرنگ، از شرکت‌هایی‌ست که تمامی مراحل را زیر نظر کارشناسان مربوطه طی خواهد کرد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از آقای مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت توژرنگ، راهنمایی بگیرید.

۰۹۳۵۷۲۴۳۳۳۵

 

نکات مهم در طراحی بسته بندی محصولات

در طراحی بسته بندی یک محصول، باید به نکات بسیاری توجه کنید. گرچه تصویر نهایی مطابق با سلیقه و درخواست تولید کننده، چاپ و بسته بندی خواهد شد اما توجه به چند نکته ساده، جذابیت محصول شما را افزایش خواهد داد.

  • دقت به رده سنی مصرف‌کنندگان محصول
  • استفاده از آیکون‌های سمبولیک در طراحی
  • به کارگیری رنگ‌های مناسب با حرفه‌ی تولیدکننده
  • طراحی بر اساس قالب پیشنهادی کارفرما
  • درج اطلاعات مهم روی بسته بندی
  • بسته بندی ساده و کاربردی
  • طراحی صادقانه تبلیغ محصول

تمام نکاتی که به آن‌ها اشاره شده است، زمانی می‌تواند بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد که به نحو احسن اجرا شود. شرکت چاپ و بسته‌بندی توژرنگ، کیفیت اجرای بسته بندی محصول شما را تضمین خواهد کرد. آقای مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت توژرنگ، می‌توانند شما را در تمامی زمینه‌های مرتبط با چاپ و بسته بندی یاری کنند.

در طراحی بسته بندی باید نمای چیدمانی محصول در قفسه فروشگاه‌ها را نیز در نظر بگیرید

انتخاب شرکت چاپ و بسته بندی؛ یک تصمیم مهم

اجرای طرح بسته بندی محصول شما از ایده و طراحی آن مهم‌تر است. طراحی یک محصول با نرم‌افزار انجام می‌شود، در پروسه تولید باید نکات زیادی رعایت شود، تا تصویری که در رایانه می‌بینید و بسته‌ای که به دستتان می‌رسد، کاملا مشابه باشند. شرکت چاپ و بسته‌بندی توژرنگ، یکی از معتبرترین شرکت‌هایی است که در زمینه بسته بندی محصول فعالیت دارد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این شرکت اشاره خواهیم کرد:

  • در اجرای کد هر رنگ طراحی شده، با دقت کامل عمل می‌کنند.
  • کیفیت جزئیات تصاویر و فونت نوشته‌ها و لوگو محصول در چاپ حفظ می‌شود.
  • تمام مراحل چاپ و بسته بندی توسط کارشناس هر بخش بررسی خواهد شد.
  • مشتری می‌تواند دائما با آقای مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت در تماس باشد.
  • پس از هر مرحله، از مشتری تاییدیه گرفته می‌شود.
  • با شرکت‌های بزرگی همچون نامی‌نو، دامداران، فیروز، گلناز، فولیکا، مهنام، مزمز و… همکاری دارد.
بسته بندی نامی‌نو یکی از نمونه کارهای شرکت توژرنگ
بسته بندی نامی‌نو یکی از نمونه کارهای شرکت توژرنگ

نتیجه‌گیری

شرکت چاپ و بسته بندی توژرنگ با ۱۸ سال تجربه در زمینه بسته بندی محصولات، در کنار شماست تا محصول شما با بهترین ظاهر وارد قفسه‌های فروشگاهی شود. در این مطلب به نکات مهمی درباره بسته بندی اشاره شده است. اگر سوالات تخصصی‌تری مانند هزینه چاپ، زمان و نوع مواد مورد استفاده دارید، می‌توانید با آقای مجتبی کاظمی ادیب کارشناس فروش شرکت توژرنگ تماس

۰۹۳۵۷۲۴۳۳۳۵

مجتبی کاظمی ادیب

پیمایش به بالا