فیلم های بسته بندی مواد غذایی opp می پرسند این است که کدام یک از سلفون های opp یا bopp برای بسته بندی مواد غذایی بهتر است؟

بسته بندی مواد غذایی opp و bopp

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یکی از سوالاتی از خریدارن فیلم های بسته بندی مواد غذایی opp  می  پرسند این است که  کدام یک از سلفون های opp یا bopp  برای بسته بندی مواد غذایی بهتر است؟ با توجه به تنوع مواد غذایی نیاز است که ویژگی ها، کاربردهای دو نوع از سلفون معرفی شود تا مخاطب با توجه به صنعتی که در آن فعالیت می کند یکی از آنها را انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم به « بسته بندی مواد غذایی opp و bopp» بپردازیم در ادامه همراه ما باشید و یا  اگر آشنایی کافی از این دو نوع سلفون دارید می توانید خرید خود را با پیام یا تماس با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ثبت کنید.

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی بخشی ضروری از هر تجارت مبتنی بر محصول است. بسته بندی مناسب می تواند محصول شما را برای مشتریان جذاب تر کند و به متمایز شدن آن از رقبا کمک کند. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد در بازار، دانستن اینکه کدام نوع بسته بندی برای محصول شما مناسب است دشوار است.

فیلم های بسته بندی مواد غذایی به صورت پاکت یا رول بوده و می توان آن را کاملا شفاف، رنگی یا مات و یا با پنجره های شفاف تولید کرد.

جنس این نایلون نباید روی محصولات داخل آن تاثیر بگذارد. جنس فیلم های بسته بندی‌ عموما ترکیبی از opp و cpp یا bopp  است.  بسته بندی مواد غذایی OPP و یا سایر سلفون های بسته بندی باید از نوعی باشد که پاسخگوی نیاز صاحبان مغازه و مصرف کنندگان باشد.

فیلم کششی بسته بندی مواد غذایی

فیلم کششی غذا برای بسته بندی سریع مواد غذایی فاسد شدنی، غذاهای آماده یا محصولات پخته ایده آل است. دارای خواص شیمیایی خنثی است، مواد سمی یا خطرناک منتشر نمی کند و بو نمی دهد. سه نوع کاربردی فیلم کششی بسته بندی مواد غذایی OPP و BOPP و CPP  می باشند که امکان بسته بندی مواد غذایی را فراهم می کنند. فیلم کششی به طور گسترده در تجارت، پذیرایی و صنایع غذایی، در فرآیند بسته بندی ماشینی و دستی محصولات غذایی مختلف استفاده می شود. این نوع فیلم برای بسته بندی انواع سبزیجات، میوه، نان، شیرینی، گوشت، ماهی  مناسب می باشند. همچنین برای بسته بندی مواد غذایی تهیه شده در صنایع آشپزی و پذیرایی عالی هستند و برای محصولاتی که نیاز به یخچال دارند از خشک شدن و بوهای خارجی محافظت می کند.

فیلم های بسته بندی مواد غذایی opp

بررسی شباهت و تفاوت های BOPP و OPP

اینکه بسته بندی opp بهتر است یا bopp بهتر است که شباهت ها و تفاوت های این دو  نوع بسته بندی سنجیده شود.

شباهت ها

بسته بندی مواد غذایی OPP‌ و BOPP‌ از جنس پلی پروپیلن هستند. این ماده باعث استحکام و مقاومت آنها در برابر پارگی می شود. همچنین هر دو محصول در برابر رطوبت و گرما مقاومت بالایی دارند. همچنین در برابر پارگی مقاوم هستند. بنابراین مقاومت در برابر رطوبت و حرارت آنها را به انتخاب خوبی برای محصولات غذایی تبدیل می کند.  این فیلم های کششی که دارای براقیت عالی هستند ، سازگار با ماشین آلات بسته بندی کار می کنند. اگر قصد سفارش سلفون های OPP و BOPP برای بسته بندی مواد غذایی را دارید با ما تماس بگیرید.

تفاوت ها

وقتی به یک بسته بندی نگاه می کنید، تشخیص اینکه از چه ماده ای ساخته شده است می تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تفاوت بین بسته بندی BOPP  و  OPPتشخیص دهید.

  • بسته بندی BOPP معمولا ضخیم تر از OPP  هستند.
  • محصولات غذایی در BOPP به طور واضح مشخص نیستند.
  • بسته بندی OPP دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به BOPP است.

البته اینها فقط دستورالعمل های کلی هستند. بهترین راه برای اطمینان از اینکه به چه نوع بسته بندی نگاه می کنید این است که برچسب آن را بررسی کنید. سازنده باید بتواند به شما بگوید که کیسه حاوی چه نوع موادی است.

فیلم بسته‌بندی مواد غذایی OPP و BOPP ما دارای یکنواختی و مقاومت حرارتی بالا بوده و کارایی  دستگاه بسته‌بندی را بهبود می بخشد و همین ویژگی ها سبب افزایش اعتماد مشتریان به محصولات ما می شود.

سلفون opp جهت بسته بندی محصولات صنعتی و غذایی

بسته بندی محصولات غذایی با OPP یا BOPP

آنچه از این مقاله دریافت می شود این است که کیسه های BOPP حاوی پلی پروپیلن دو محوره هستند. آنها قوی و مقاوم در برابر پارگی، رطوبت و گرما بوده و انتخاب خوبی برای بسته بندی محصولات غذایی که باید تازه بمانند هستند. سلفون های BOPP شفاف نیستند ، بنابراین اگر نیاز دارید محصولتان قابل رویت باشد، باید نوع بسته بندی متفاوتی را انتخاب کنید. در مقابل کیسه های

OPP  پلی پروپیلن جهت دار است. آنها مانند کیسه های BOPP در برابر پارگی و رطوبت و حرارت  مقاوم بوده است.  بسته بندی مواد غذایی OPP نسبت به  BOPP انعطاف‌پذیرتر هستند و باز کردن آن‌ها آسان‌تر است. آنها همچنین شفاف هستند، بنابراین محصول شما در داخل بسته بندی قابل مشاهده خواهد بود.

 OPP دارای استحکام کششی بالا بوده و برای بسته بندی مواد غذایی ایده آل هستند. از آنجایی که آنها نسبت به کیسه های BOPP انعطاف پذیرتر هستند، محافظت کمتری در برابر له شدن و آسیب ضربه ارائه می دهند.

چه زمانی باید از OPP و BOPP استفاده شود؟

اکنون که تفاوت بین کیسه های BOPP، OPP   را می دانید، می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک  برای محصول شما مناسب است. اگر به یک گزینه قوی و بادوام نیاز دارید که از له شدن و ضربه محافظت کند و در برابر رطوبت و گرما مقاوم باشد باید BOPP را انتخاب کنید. اگر به گزینه ای نیاز دارید که به راحتی باز شود و دید خوبی را برای محصول شما ارائه دهد، از کیسه  OPP  استفاده کنید.

سخن آخر

به یاد داشته باشید، در مورد بسته بندی هیچ پاسخی مشترک برای همه وجود ندارد. نوع بسته بندی مواد غذایی  که انتخاب می کنید به نیاز محصول شما بستگی دارد. بنابراین، کمی وقت بگذارید تا آنچه برای شما مهم است را در نظر بگیرید و بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرید. ما راه حل های بسته بندی مختلفی را برای مشاغل در هر نوع و اندازه ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

پیمایش به بالا