خرید و فروش فیلم پلی استر در شیراز

Rate this post

خرید و فروش فیلم پلی استر در شیراز به منظور چاپ و بسته بندی با بهترین قیمت و کیفیت توسط شرکت لفاف مهرآموز صورت می گیرد. اگر قصد خرید فیلم پلی استرارزان و با کیفیت را  دارید ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ با ما تماس بگیرید.

 

فیلم پلی استر چیست؟

فیلم پلی استر یکی از فیلم های رایج در بسته بندی است که در صنایع گوناگون استفاده می شود. این نوع فیلم دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و در ضخامت های مختلف تولید و استفاده می شود. این فیلم به صورت تک لایه و چند لایه استفاده می شود و از آن براحتی می توانید در صنعت چاپ و بسته بندی استفاده کنید. در صورتی کع قصد رول پلی استر در شیراز را دارید می توانید از طریق شرکت لفاف مهر آموز پیشنهاد دهید.

شرکت لفاف مهرآموز

شرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های برتر در حوزه تامین فیلم های bopet، bopp، cpp‌و پلی استر و استرچ فیلم بوده است. این شرکت در سراسر کشور فعال می باشد و فیلم های مذکور در هرطرح و ضخامتی و رنگی که مورد نیاز شما است را تامین می کند. این شرکت در طی سال ها تلاش خود سعی کرده است بهترین فیلم پلی استر را در اختیار مشتریان قرار دهد.

آدرس شرکت در اصفهان و فولادشهر جنب هلال احمر می باشد.

شماره تماس : ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

شماره تماس : ۰۳۱۵۲۴۰۱۳۶۱

آدرس انبارهای شرکت:

  • انبار یک: اصفهان– شهرک صنعتی مبارکه
  • انبار دوم : کیلیومتر ۱۲۱ بزرگراه تهران قزوین

 

ویژگی های فیلم پلی استر

  • فیلم پلی استر با مقاومت بالا بوده و رطوبت را در خود نفوذ نمی دهد.
  • فیلم های پلی استر دارای قابلیت چاپ فوق العاده بالایی دارند به طوری که هر رنگ، علائم، تصویر و نشانه را می توان براحتی بر روی آن چاپ کرد.
  • سلفون بسته بندی پلی استر قابلیت تولید در ضخامت های کم و بالا را دارا می باشد. به طوری که از سبک وزن ترین تا سنگین ترین وسایل را می توان به وسیله آن بسته بندی کرد.
  • فیلم پلی استر به صورت یک یا چندلایه استفاده می شود و با سایر محصولات از قبیل سلفون ها و یا مواد پلاستیکی و کاغذ و کارتن براحتی لمینیت می شود.
  • در برابر سوارخ شدگی دارای انعطاف و استحکام بالا است.
  • در متراژهای متفاوت قابلیت تولید دارند.
  • قیمت فیلم پلی استر ارزان می باشد.

کاربرد فیلم پلی استر

فروش فیلم پلی استر در شیراز، فارس، جهرم، لار، ارسنجان، استهبان،اقلیم، جهرم،داراب، زرین دشت،کازرون، لارستان، لامرد، مرودشت و نی ریز و سایر شهرستان های استان فارس در بسیاری از صنایع استفاده می شود. شرکت ها و فروشگاه های موجود در این شهرستان ها به منظور تامین فیلم پلی استر نیاز به رول های پلی استر نیاز دارند.

این شرکت ها برای انتقال تولیدات به بازار نیاز به چاپ و بسته بندی دارند. برای این منظور این شرکت ها بهترین لفاف بسته بندی را تهیه می کنند. پلی استر یکی از محصولات ارزان و در دسترس است فرآیند بسته بندی را تسهیل می بخشد و یکی از پرکاربردترین رول های بسته بندی محصولات غذایی، دارویی، پتروشیمی و صنعتی محسوب می شود.

خرید فیلم پلی استر در  شیراز

اگر قصد خرید فیلم پلی استر در شیراز را دارید باید دقت کنید که این محصول کاربردی را برای بسته بندی چه محصولی می خرید. اگر از قبل فرآیند چاپ و بسته بندی شما آماده است و می خواهید فقط فیلم پلی استر خام در شیراز را تهیه کنید براحتی می توانید از مجموعه ما تهیه کنید اما اگر می خواهید صفر تا صد بسته بندی را به اجرا برسانید باید در این رابطه مطالعه زیادی انجام دهید تا بهترین بسته بندی برای محصول رابیابید. مجموعه لفاف مهرآموز از صفر تاصد بسته بندی را به شما آموزش می دهیم. طراحی را انجام می دهیم. بهترین سلفون بسته بندی که کیفیت و دوام محصول شما را حفظ می کند انتخاب می کنیم فرآیند چاپ را برای شما تسهیل می بخشیم و یک پاکت بسته بندی بازار پسند برای شما تهیه می کنیم.

خرید فیلم پلی استر از تولیدی در شیراز

فروش فیلم پلی استر در  شیراز به قیمت عمده توسط مجموعه ما در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. فقط کافی است تماس بگیرید. فراموش نکنید که شرکت لفاف مهرآموز به این دلیل که تامین کننده فیلم های بسته بندی است این محصول را از بهترین تولیدکننده تهیه و در اختیار شما به قیمت عمده قرار می دهد. در مجموعه ما زمانی که مشتری سفارش را ثبت می کند سریعا بسته بندی را آماده می کنیم و با تضمین کیفیت و بسته بندی مناسب برای شما ارسال می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

فروش فیلم پلی استر در شیراز

فروش فیلم پلی استر در شیراز به قیمت عمده توسط مجموعه لفاف مهرآموز در اسرع وقت انجام می شود. فراموش نکنید که شرکت لفاف مهراموز به عنوان عرضه کننده فیلم های بسته بندی محصول را از بهترین تولید کننده گرفته و با قیمت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. در مجموعه ما با ثبت سفارش مشتری بلافاصله بسته را آماده کرده و با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب تحویل شما می دهیم. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

جمع بندی

فیلم پلی استر یکی از پر مصرف ترین پاکت های بسته بندی در دنیا می باشد.این پاکت ها به صورت دو لایه یا چند لایه می باشند و به دلیل استحکامی که دارند در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش فیلم پلی استر در شیراز به سفارش شرکت ها مختلف انجام می شود. شما می توانید سفارش خود را در واحد فروش لفاف مهرآموز به ثبت برسانید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

 

پیمایش به بالا