سلفون opp بسته بندی پایدار  

Rate this post

بسته بندی پایدار یک مزیت است که همیشه در ائتلاف بسته بندی پایدار به آن توجه شده است. بیایید بیشتر در مورد این نوع بسته بندی بدانیم و اینکه آیا سلفون opp بسته بندی پایدار است. شرکت لفاف مهرآموز یکی از بهترین شرکت های فروشنده سلفون opp در ایران است. این شرکت انواع سلفون را آماده و در اختیارشما قرار می دهد. علاوه بر این صفر تا صد بسته بندی از خدماتی است که ارائه می دهد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید بسته بندی opp با مجموعه ما ارتباط برقرار کنید.

بسته بندی پایدار

بسته بندی همانند موادی که در آن قرار می گیرد مورد اهمیت است. اغلب از سلفون opp در بسته بندی محصولات استفاده می شود. این سلفون با توجه به انعطاف پذیری و عدم تاثیرگذاری بر محتوای داخل بسته کیفیت محصول را حفظ می کند و قابلیت بازیافت دارد. لذا یکی از بهترین محصولات برای بسته بندی محصولات غذایی شمرده می شود. اما از نظر کارشناسان آیا این سلفون جزء بسته بندی پایدار شمرده می شود؟ بیایید قبل از اینکه به سلفون opp بپردازیم بیشتر در مورد بسته بندی پایدار بدانیم.

معیارهای بسته بندی پایدار

بسته بندی پایدار شمرده می شود که یکی از ویژگی های زیر را دارا باشد.

  • در طول چرخه زندگی خود برای افراد و جوامع مفید، ایمن و سالم است.
  • معیارهای بازار برای عملکرد و هزینه را برآورده می کند.
  • با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر منبع، تولید، حمل و نقل و بازیافت می شود.
  • با استفاده از فناوری های تولید پاک و بهترین شیوه ها تولید می شود.
  • از مواد سالم در طول چرخه زندگی ساخته شده است.
  • از نظر فیزیکی برای بهینه سازی مواد و انرژی طراحی شده است.
  • به طور موثر در چرخه های حلقه بسته بیولوژیکی و/یا صنعتی بازیابی و استفاده می شود.

مطابقت سلفون opp با بسته بندی پایدار

در بخش قبل معیارهای بسته بندی پایدار اشاره شد. ما در این قسمت بررسی می کنیم که آیا سلفون opp در بسته بندی محصولات ارگانیک  جزء بسته بندی پایدار محسوب می شود.

  • ایمن و سالم بودن سلفون opp در طول چرخه زندگی افراد

همانطور که بارها در مزایای سلفون opp اشاره شد این محصول یکی از بهترین محصولات بسته بندی برای تضمین سلامت انسان ها شمرده می شود زیرا در تماس با مواد غذایی به هیچ عنوان واکنش شیمیایی ایجاد نمی کند. به طور خاص پلی پروپیلن دارای ویژگی های مختلفی است که آن را به یک راه حل بسته بندی پایدار تبدیل می کند.

  • عملکرد و هزینه بسته بندی محصولات ارگانیک با سلفون opp

یکی از دلایلی که سلفون opp در بسته بندی محصولات ارگانیک جذاب کرده است عملکرد بسیار عالی در کنار هزینه کم و ارزان این محصول است. استفاده از این محصول در بسته بندی صرفه اقتصادی  دارد وطرفداران بسیاری دارد.

استفاده از این ماده باعث ایجاد عملیات صرفه جویی در انرژی می شود که از ایجاد ماده با کم کردن کربن در طول تولید گرانول شروع می شود. این ماده همچنین نسبت به سایر پلیمرهای دیگر انرژی کمتری برای تولید دارد. در طرف دیگر چرخه عمر محصول ، مقادیر بالای بازیابی انرژی با این ماده همراه است و می توان چندین بار از آن استفاده کرد ، چرخه عمر محصول را تمدید می کند.

  • با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر منبع، تولید، حمل و نقل و بازیافت می شود.

تولید، حمل و نقل و بازیافت بودن محصولات ارگانیک آسان است. این محصولات براحتی تولید می شود و با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بعد از گذشت چند سال بازیافت می شود

. پلی پروپیلن که از مواد اولیه تشکیل دهنده سلفون  opp است، مقاومت بسیار خوبی در برابر حلال های آلی و مواد منعکس کنندهاست. پلی پروپیلن نسبت به پلی اتیلن ترفتالات (PET) ، پلی استایرن (PS) یا پلی وینیل کلرید (PVC) ضایعات جامد کمتری نسبت به وزن ایجاد می کند. همچنین براحتی قابل بازیافت استو

 

  • با استفاده از فناوری های تولید پاک و بهترین شیوه ها تولید می شود.

تولید سلفون opp هر چند نیاز به تجهیزات پیشرفته ای دارد اما می توان آن را با بهره برداری از فناوری های تولید پاک و بهترین شیوه ها تولید کرد. هر چند ممکن است این امکان در کشور ما فراهم نباشد اما این محصول در دنیا به این روش تولید می شود.

  • از مواد سالم در طول چرخه زندگی ساخته شده است.

یکی از مواد تشکیل دهنده سلفون opp‌پلی پروپیلن است. این محصول یکی از بهترین محصولات در بسته بندی شناخته می شود. دلیل این امر انعطاف پذیری بالای آن و همچنین عدم واکنش شیمیایی با محصول درون است. از سویی این محصول بهترین گزینه برای معرفی کالا است. زیرا قدرت چاپ پذیری آن بسیار بالا است به طوری که با بهترین روش ها می توان اقدام به چاپ بسته بندی محصول کرد.

پلی پروپیلن همچنین نسبت به سایر پلاستیک ها معادل CO2 وزن کمتری تولید می کند. این ماده دارای سبکترین وزن و کمترین تراکم تمام پلیمرها است. به دلیل سبک بودن رزین ، این امر منجر به کاهش مصرف سوخت و انتشار کمتر می شود و در نتیجه رد کربن کاهش می یابد. علاوه بر این ، چگالی کم و وزن کم منجر به ضایعات کم وزن نسبت به سایر پلاستیک ها می شود.

  • از نظر فیزیکی برای بهینه سازی مواد و انرژی طراحی شده است.

محافظت از کالا  و ایجاد صرفه اقتصادی در نگهداری از محصول آن را بهترین گزین از نظر فیزیکی برای بهینه سازی مواد و انرژی تبدیل کرده است.

سلفون opp را از کجا بخریم

اغلب سلفون opp‌به صورت رول فروخته می شود. همچنین ضخامت آن با میکرون سنجیده می شود شما می توانید این محصول کاربردی را از از شرکت لفاف مهرآموز خریداری کنید. این شرکت علاوه بر فروش فیلم opp‌ انواع خدمات طراحی تا چاپ بسته بندی محصول را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق همین سایت با شرکت لفاف مهرآموز تماس بگیرید.

شرکت لفاف مهرآموز تامین کننده سلفون opp و bopet در اصفهان واقع شده است و تامین کننده انواع سلفون بسته بندی مواد غذایی، سلفون بسته بندی انواع محصولات صنعتی و منسوجات است
شرکت لفاف مهرآموز تامین کننده سلفون opp و bopet

جمع بندی

برای اهرم بازار برای بسته بندی های نوآورانه و پایدار، لازم است ابتدا رفتار مصرف کننده بررسی شود تا حضور آگاهی زیست محیطی در زمان خرید شناسایی شود. این اطلاعات برای تهیه یک نقشه اکولوژیکی از نحوه رفتار مردم با محیط زیست مهم است.

 

1 دیدگاه دربارهٔ «سلفون opp بسته بندی پایدار  »

  1. بازتاب: فناوری های پیشرفته سلفون opp در بسته بندی صنایع غذایی  | شرکت لفاف مهر آموز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا