فروش اینترنتی فیلم bopp

Rate this post

فروش اینترنتی فیلم bopp در شرکت لفاف مهرآموز انجام می شود. این شرکت در راستای تحقق مزیت ساختن بسته بندی برای همه محصولات به ویژه بسته بندی مواد غذایی در صدد است که راه های دستیابی به یک بسته بندی زیبا و بازارپسند را به دست حتی دورترین نقاط ایران برساند. در این راستا فروش اینترنتی سلفون bopp‌ را محقق کرده است تا نیاز هموطنان عزیز را تامین کند. طراحی، فروش و چاپ بسته بندی از مجموعه خدماتی است که این شرکت ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما تماس بگیرید.

فیلم bopp‌ و انواع آن

فیلم bopp  یک ماده بسته بندی برای لمینیت، متالیزاسیون و چاپ است و دارای استحکام بالا و انعطاف پذیری می باشد.

ویژگی ها:

  • مقاومت در برابر آب، بخار، گازها: محصولات بسته بندی شده از رطوبت و بوهای خارجی محافظت می شوند.
  • پایداری حرارتی:حفظ کیفیت و خواص در هنگام انجماد و گرمایش.
  • استحکام بالا با چگالی و وزن کم: محصول بسته بندی شده به طور قابل اعتماد از آسیب مکانیکی محافظت می شود.
  • شفافیت، درخشش براق: محصول بسته بندی شده به راحتی بدون باز کردن بسته بندی قابل مشاهده است.
  • امکان افزودن لایه‌های جدید برای محافظت در برابر تجمع الکتریسیته ساکن، افزودن درخشش و غیره وجود دارد.
  • مواد سازگار با محیط زیست، مناسب برای بسته بندی مواد غذایی، از میکروب ها و کپک محافظت می کند و در نتیجه عمر مفید را افزایش می دهد.
  • مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • سهولت پردازش درچاپ، لمینیت، برش

انواع فیلم bopp

  • فیلم BOPP شفاف

به طور قابل اعتماد از کالاهای بسته بندی شده در برابر آب، بخار و گاز محافظت می کند. فیلم شفاف BOPP با خاصیت ارتجاعی، استحکام، شفافیت بالا و سطح براق مشخص می شود.

مناسب برای چاپ، لمینیت، متالیزاسیون بوده و  برای بسته بندی مواد غذایی و غیر خوراکی (لوازم آرایشی، عطریات، محصولات تنباکو، سوغاتی ها) استفاده می شود.

  • فیلم BOPP متالیزه

فیلم BOPP متالیزه برای آب بندی حرارتی مناسب است و خاصیت بازدارندگی بالایی در برابر اشعه UV، بخار آب، گازها و اکسیژن دارد.

پوشش متالایز به طور قابل اعتمادی از محصولات بسته بندی شده در برابر نور خورشید محافظت می کند و عمر مفید را افزایش می دهد. فیلم متالایز در برابر خراش و ترک مقاوم است. برای بسته بندی گوشت، ماهی، چیپس، شیرینی، بستنی، ادویه جات، چای، قهوه و سایر محصولات استفاده می شود.

  • صدفی فیلم BOPP

فیلم صدفی BOPP مقاوم در برابر رطوبت، بخار آب و نور خورشید. این فیلم حاوی یک پرکننده معدنی و یک پایه پلیمری کف کننده نازک است. این ماده برای چاپ رنگی، لمینیت بیشتر و متالیزاسیون مناسب است.

فیلم Pearl BOPP ظاهری جذاب به بسته بندی می دهد. برای بسته بندی بستنی، قنادی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن استفاده می شود و برای بسته بندی سوغاتی مناسب است.

  • فیلم BOPP مات

فیلم مات BOPP یک ماده بسته بندی با سطح مات و درخشندگی ملایم است.پس از چاپ، ظاهری نجیب دارد و خاصیت محافظتی اضافی ایجاد می کند.

مقاومت حرارتی بالایی دارد – برای جوشکاری مواد با جهت دو طرفه، محدوده دمایی وسیع از -۵۰ تا +۱۰۰ درجه سانتیگراد استفاده می شود. برای بسته بندی محصولات غذایی فله، محصولات قنادی، غذاهای منجمد، برچسب بطری ها و داروها استفاده می شود.

  • فیلم BOPP سفید

فیلم سفید BOPP دارای رنگ سفید طبیعی است و به خودی خود مات است، بنابراین در هنگام چاپ از رنگ سفید استفاده نمی شود.

به طور قابل اعتماد محصولات را در برابر اشعه ماوراء بنفش، بخار آب، گازها، اکسیژن محافظت می کند. خاصیت ارتجاعی اجازه می دهد تا از آن برای جاروبرقی محصولات استفاده شود؛ مواد هر شکلی را به خود می گیرند و به سرعت و با اطمینان مهر و موم می شوند

 

 

اهمیت فروش اینترنتی bopp

با محبوبیت روزافزون اینترنت و پیشرفت‌های تکنولوژی، خرید و فروش آنلاین بسیار آسان‌تر از رفتن به فروشگاه‌های آجری است.

فروشگاه آنلاین دیگر چیزی غیرعادی نیست، برعکس، به بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کاری تبدیل شده است. داشتن فروشگاه آنلاین خود به هر کارآفرینی فرصت ها و مزایای زیادی می دهد. در همین راستا شرکت های بسته بندی از ایجاد فروشگاه و سایت فروش اینترنتی فیلم bopp‌ غافل نبوده اند و توانستند این محصول را با متناسب ترین قیمت و کیفیت به مصرف کننده برسانند.

 

مزیت خرید فیلم bopp به صورت اینترنتی

مشتریان بالقوه از اینترنت برای خرید چیزی یا تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی و کجا می خواهند بخرند استفاده می کنند.فروش اینترنتی فیلم bopp راحتی آن برای مصرف کننده است. اکثر مردم زندگی پرمشغله ای دارند و زمانی که نیاز به خرید دارند، معمولا ترجیح می دهند آن را به صورت آنلاین انجام دهند. این باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و حتی پول آنها می شود. شما از طریق سایت می توانید بهترین انتخاب را برای بسته بندی محصول داشته باشید.در خاطر داشته باشید که امروزه بدون فروش اینترنتی پیشرفتی حاصل نخواهید کرد.

 

خرید اینترنتی فیلم bopp

در خرید اینترنتی فیلم bopp به ضخامت فیلم توجه ویژه ای داشته باشید. علاوه بر این ها شما باید یکی از انواع فیلم را انتخاب کنید. اگر در این باره اطلاعاتی ندارید می توانید از مجموعه لفاف مهرآموز مشاوره رایگان دریافت کنید. این شرکت صفر تا صد بسته بندی را به شما آموزش می دهدو راهنمایی های لازم را برای خرید این محصول استراتژیک می کند.

شرکت لفاف مهرآموز بهترین فروشنده فیلم bopp

بدون شک شرکت لفاف مهرآموز جزء ده شرکت برتر در حوزه فروش فیلم bopp در کشور محسوب می شود. این شرکت با کادری مجرب تا به امروز توانسته است صدها مشاوره بسته بندی محصول ارائه دهد. لفاف مهرآموز در ابتدا تا انتها و نحوه فروش و بازاریابی شما را راه نمایی می کند. اگر قصد دارید اطلاعات جامعی از بسته بندی داشته باشید توصیه می کنیم که حتما مجموعه مقالات شرکت لفاف مهر آموز را مرور کنید. در صورتی که قصد خرید محصول و یا دریافت مشاوره برای خرید را دارید با راه های ارتباطی که بیان شده است با مجموعه ارتباط برقرار کنید. ما همواره در تلاش هستیم که بهترین خدمات را ارائه دهیم.

پیمایش به بالا