معرفی بهترین تولید کننده پاکت پنجره دار و زیپ دار

معرفی بهترین تولید کننده پاکت پنجره دار و زیپ دار

۵/۵ - (۳ امتیاز)

در مقاله امروز به بررسی بهترین تولید کننده پاکت پنجره دار و زیپ دار می پردازیم، با ما همراه باشید…

پس از بررسی گسترده و دقیق تیم لفاف مهر آموز و با شناخت قبلی از مجموعه های تولیدی، قصد داریم در این مطلب بهترین شرکت تولید کننده پاکت پنجره دار و خط تولید پاکت زیپ دار را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که قصد ثبت سفارش هر نوع پاکت بسته بندی ای را دارید بدون دغدغه در رابطه با کیفیت تولید، چاپ، پاکت سازی، طراحی و … ثبت سفارش خود را با خیال آسوده انجام دهید.

با بررسی های کارشناسی شده، بهترین تولید کننده پاکت پنجره دار و زیپ دار در ایران شرکت بسپار نگار فعال در صنعت پلیمر های انعطاف پذیر از سال ۱۳۷۶ می باشد که دارای رزومه کاری قوی، تیم مجرب تولید و طراحی و کارشناسی، ماشین آلات به روز و زمان تحویل بار دقیق می باشد.

پاکت پنجره دار چیست و چه کاربردی دارد ؟

پاکت یا هر نوع بسته بندی پنجره دار به وسیله فرایند چاپ یا برش لایه غیر شفاف پدید می آید که در نهایت مشخص شدن محتوا داخل بسته بندی را امکان پذیر می کند. پاکت پنجره دار یا هر نوع بسته بندی پنجره دار دیگر باعث جلب اعتماد خریدار شده و فروش محصول شما را افزایش خواهد داد.

انواع فرایند های تولید بسته بندی پنجره دار شامل موارد زیر می شود.

  • پنجره دار کردن بسته بندی به وسیله برش لایه غیر شفاف : بارز ترین نوع بسته بندی که به وسیله برش لایه غیر شفاف تولید می شود، پاکت های کرافت لمینتی با فیلم های پلیمری همانند پلی اتیلن است که برش در اشکال هندسی یا اختصاصی روی بسته بندی اعمال شده و سپس روی فیلم شفاف مورد نظر لمینت می شود.
  • چاپ پنجره دار : اغلب بسته بندی های پنجره دار با فرایند جای خالی چاپی تولید می شود که امکان ایجاد پنجره شفاف در هر شکل و ابعادی را ایجاد می کند.
تولید کننده پاکت پنجره دار
تولید کننده پاکت پنجره دار

انواع پنجره عبارتند از :

  • پنجره شفاف با اشکال اختصاصی 
  • پنجره شفاف با اشکال متعارف و هندسی

پاکت زیپ دار چیست و چه کاربردی دارد ؟

به طور کلی به هر نوع بسته بندی پلیمری و غیر پلیمری که حالت انعطاف پذیر دارد و روی آن به روش حرارتی زیپ آسان باز پانچ می شود را پاکت زیپ دار یا تولید کیسه زیپ دار می نامند.

 

انواع زیپ کیپ های قابل تولید و پانچ روی کیسه و پاکت های بسته بندی شامل موارد زیر می شود.

 

  • تک زیپ فشاری
  • دو زیپ فشاری
  • زیپ کیپ ژاپنی
  • زیپ کیپ اسلایدری (کشویی)

کاربرد زیپ کیپ در بسته بندی های پاکتی برای باز و بسته کردن بسته بندی در بی نهایت مربته به سادگی هر چه تمام تر می باشد. این سبک از بسته بندی باعث ماندگاری محصول شما در ذهن مشتری و افزایش بازده ای فروش و تبلیغات می گردد.

کارخانه تولید پاکت زیپ دار بسپار نگار بدون هیچ محدودیتی در سایز، ضخامت، طرح چاپی یا هر سفارش سازی اختصاصی امکان تولید این محصول را دارد.

بررسی انواع روش های پنجره دار کردن کاست ها

در فرایند پاکت سازی امکان پنجره دار کردن در اشکال هندسی و اختصاصی امکان پذیر است، اما همراه با این روش امکان تولید با کاست های شفاف امکان پذیر می باشد که شامل موارد زیر است.

تولید کننده پاکت زیپ دار
تولید کننده پاکت زیپ دار
  • رو شفاف یا پشت شفاف در پاکت های سه طرف دوخت بدون کاست
  • رو شفاف، پشت شفاف یا کاست شفاف در پاکت های ایستاده
  • بغل کاست شفاف، رو شفاف یا پشت شفاف در پاکت های پنج طرف دوخت بغل کاست
  • بغل کاست شفاف در پاکت های هشت طرف دوخت باکس پوچ

برخی از سفارش سازی های متداول مشتریان برای تولید پاکت پنجره دار زیپ دار

یکی از ویژگی های بسیار مهم موجود در پاکت های بسته بندی، امکان سفارش سازی کردن پاکت در بی شمار روش متفاوت است که در نهایت امکان تولید یک بسته بندی منحصر به فرد و اختصاصی را امکان پذیر می کند.

برخی از متداول ترین درخواست های مشتریان برای تولید پاکت پنجره دار عبارتند از :

  • پاکت پنجره دار زیپ دار در انواع زیپ فشاری و زیپ کیپ ژاپنی
  • پانچ رگال ساده و کلاه مکزیکی
  • تولید به صورت دسته دار (پانچ دسته موزی)
  • نقطه برش V-cut برای باز کردن هر چه آسان تر بسته بندی
  • چاپ مات و براق برجسته
  • پشتیبانی از تمام فرایند های تولید و لمینت

بررسی فرایند طراحی و چاپ روی انواع پاکت بسته بندی

 شرکت بسپار نگار تمام خدمات تولید، لمینت و چاپ روی انواع فیلم های پلیمری را پشتیبانی می کند و در صورت درخواست مشتری مبتنی بر انجام فرایند طراحی این خدمات توسط تیم مجرب طراحی بسته بندی های انعطاف پذیر طی کمترین بازه زمانی و تا هنگام دست یابی به فایل طراحی شده ایده آل و مورد پسند مشتری امتداد پیدا می کند. امکان ارتباط مستقیم طراح با مشتری به صورت حضوری در دفتر مرکزی یا تلفنی وجود دارد.

 

شرکت بسپار نگار از تمام دستگاه های چاپ روی فیلم های انعطاف پذیر با مشخصات متفاوت در خط تولید خود بهره وری می کند. دستگاه های که برای چاپ روی فیلم های لمینتی مخصوص پاکت سازی مورد استفاده قرار می گیرد شامل موارد زیر می شود.

 

  • چاپ فلکسو سیلندر مرکز ۸ رنگ عرض ۱۵۰ سانتی متر با کلیشه ژلاتینی دیجیتال : این دستگاه چاپی روی تمام فیلم های پلیمری و غیر پلیمری انعطاف پذیر امکان چاپ را داشته و کیفیت و تفکیک رنگی بالایی را در اختیار مشتری قرار می دهد.
  • دستگاه چاپ هلیوگراور ۱۲ رنگ عرض ۱۲۰ سانتی متر با سیلندر چدنی حکاکی : این دستگاه چاپی بیشترین کیفیت و تفکیک رنگی را در بین تمام دستگاه های چاپ انعطاف پذیر داشته و از کلیشه فلزی بدون محدودیت در طول عمر در آن استفاده می شود. این دستگاه تنها برای چاپ روی فیلم های پلی استر و پلی پروپیلن مورد مصرف قرار می گیرد.
سایز پاکت زیپ دار
سایز پاکت زیپ دار

اجرت چاپ، هزینه رنگ و حلال و قیمت ساخت کلیشه : در بین موارد قید شده تنها اجرت چاپ نرخ ثابتی داشته و بقیه موارد پس از بررسی فایل طراحی تعیین می گردد. بنا بر این برای دریافت قیمت دقیق چاپ و میزان مصرف رنگ و حلال و تعداد کلیشه های مورد نیاز، لطفا در صورت امکان فایل طراحی را برای کارشناسان ما ارسال کرده تا پس از بررسی قیمت دقیق و دیگر اطلاعات تکمیلی در دسترس شما قرار بگیرد.

بررسی سایز بندی تولید

شرکت بسپار نگار امکان تولید انواع فیلم های پلیمری مخصوص تولید پاکت زیپ دار تا عرض ۱۲۰ سانتی متر را دارد، بنا بر این کوچک ترین ابعاد تا پاکت زیپ دار پلاستیکی بزرگ و حتی گونی های لمینتی کاست دار هم توسط شرکت بسپار نگار قابل تولید می باشد و محدودیتی در ابعاد وجود ندارد.

 

اگر در انتخاب ابعاد و ضخامت تردید دارید، لطفا با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کرده و با توجه به محصول مورد نظر خود برای بسته بندی دقیق ترین نمونه های موجود را انتخاب کنید.

 

حداقل ضخامت تولید پاکت های زیپ دار ۸۰ میکرون به بالا می باشد. زیرا تنها در این حداقل ضخامتی امکان اجرا زیپ وجود دارد.

پیمایش به بالا