معرفی شرکت تولیدی اصفهان مقدم

معرفی شرکت تولیدی اصفهان مقدم، پیشرو در تولید محصولات با کیفت

۵/۵ - (۸ امتیاز)

توجه فرمایید ما وبلاگ آموزشی هستیم و هیچ ارتباطی با شرکت های معرفی شده نداریم

شرکت تولیدی اصفهان مقدم یک شرکت تولیدی است که از سال ۱۳۶۹ در تولید محصولات پلاستیک، چاپ و بسته بندی فعالیت دارد و دارای گواهینامه کیفیت U.R.S انگلستان، B.R.S آمریکا وISO 9001 است. شرکت اصفهان مقدم در سال۱۳۸۷ به عنوان کارآفرین برتر و محصول برتر در تحقیق و توسعه انتخاب شده است و از طرف وزارت صنایع و معادن عنوان بخش برتر صنایع غذایی، بهداشتی و آشامیدنی استان اصفهان را کسب کرد. برای معرفی شرکت تولیدی اصفهان مقدم، باید گفت که یکی از شرکت های بزرگ تولیدی در رابطه با بسته بندی،چاپ پاکت، پلاستیک است. شرکت اصفهان مقدم در نمایشگاه های تخصصی و عمومی بسیاری در داخل و خارج شرکت کرده است. این شرکت به دلیل تولید بالا و تولید محصولات بسیار با کیفیت،موفق شده استدر نمایشگاه های زیادی شرکت کند. شرکت اصفهان مقدم در زمینه صادرات فعالیت دارد و توانسته محصولات پلاستیک و بسته بندی خود را به کشورهای روسیه، کشورهای اروپای شرقی صادر کند و نقش پررنگی در فعالیتهای اقتصادی کشور در سطح ملی و بین المللی ایفا کند.

کارخانه تولید محصولات شرکت تولیدی اصفهان مقدم
کارخانه تولید محصولات شرکت تولیدی اصفهان مقدم

چاپ و بسته بندی در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

چاپ  سریع ترین رشد را در دنیای امروز دارد. چاپ به دلیل تطبیق پذیری، دقت و امکان استفاده در بسته بندی همه محصولات و هزینه پایین آن سبب شده است که شرکت های بزرگ وکوچک از آن برای بسته بندی مناسب محصولات خود استفاده کنند. امروزه صنعت چاپ، دیجیتالی است و با کمک رایانه انجام می شود. چاپ دیجیتال به علت تولید انبوه، دقت و تنوع محصول و صرفه جویی در نیروی کار و زمان کم بسیار مورد توجه قرار دارد. چاپ بر روی کاغذ و پلاستیک و محصولات دارای بسته بندی به شکلهای مختلف با روکش مات یا براق انجام می شود حتی می توان از چاپ عکس هم بر روی محصولات استفاده کرد. چاپ و بسته بندی در تبلیغات نقش بسیار مهمی دارد. ابتدا خروجی طرح چاپی از رایانه استخراج می شود و بعد به روش های مختلفی چاپ می شود. مثلا افست که بیشتر بر روی انواع کاغذ ها با قابلیت چاپ طرح مورد نظر  با تیراژ بالا را دارد و چاپ فلکسو بر روی سلفون، پلاستیک، فیلم فلزی و بیشتر برای بسته بندی محصولات غذایی انجام می شود. چاپ فلکسو برای کارتن های تاشو،  نوشیدنی، گونی های چند جداره و کاغذی، کیسه پلاستیکی، لیوان  و ظروف یکبار مصرف، برچسب و پاکت،  نوارهای چسب، بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد.

توجه فرمایید ما وبلاگ آموزشی هستیم و هیچ ارتباطی با شرکت های معرفی شده نداریم

یکی از مسائل مهم در صنعت چاپ و بسته بندی این است که تولید آنها به محیط زیست آسیب نزند و شرکت های بزرگ و کوچک از چاپی که روی کاغذ و با جوهر بدون حلال است در محصولات خود استفاده می کنند تا بسته بندی محصول قابل بازیافت و برگشت پذیر به طبیعت باشد. و صنعت چاپ در تلاش است با ترکیب روش های چاپی و خلاقیت، هرچه بیشتر این صنعت را سبز نگه دارند. شرکت تولیدی اصفهان مقدم علاوه بر خلاقیت در تولید محصولات چاپی و بسته بندی مواد غذایی خود، در تولید محصولات قابل برگشت به طبیعت نیز نهایت تلاش خود را دا د. و هدف خود را  تولید محصولاتزیبا، مقرون به صرفه و بازیافت پذیر بودن قرار داده است.

چاپ و بسته بندی در شرکت تولیدی اصفهان مقدم
چاپ و بسته بندی در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

پلاستیک در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

مواد پلاستیکی پلیمری معمولا در مقابل گرما و فشار انعطاف دارد و قابلیت شکل پذیری زیادی دارد. پلاستیک به دلیل داشتن وزن کم، غیر رسانا  بودن و شفافیت، این پتانسیل را دارد کهمحصولات متنوعی از آن تولید شود. پلاستیک برای بطری های نوشیدنی، شیلنگ ،PVC، ظروف مواد غذایی،فوم، پنجره های نشکن و بسته بندی محصولات غذایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.مواد پلاستیک با اینکه در طبیعت قابل برگشت نیست ولی تقاضای بسیار زیادی دارد و مصرف کنندگان سالهاست که در زندگی خود از آن استفاده می کنند. سازندگان صنعت محصولات پلاستیک بیشتر تمایل دارند که از رزین برای تولید محصولات خود استفاده کنند رزین به صورت طبیعی و مصنوعی داریم رزین یک ماده چسبنده است که  تحت شرایط خاصی سخت می شود و در آب حل نمی شود. رزین طبیعی در بهترین نمونه خود از شیره درخت کاج بدست می آید. و انسانها زمان زیادی است که آن را می شناسند. و در موارد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند به مرور با تقاضای بسیار، دانشمندان از رزین مصنوعی  که از پلیمر تهیه می شود به تولید محصولات پلاستیکی پرداختند. این فرایند منجر به تولید محصولاتی شد که ارزان تر  و قابل دسترس تر از رزین طبیعی است و با مقدار زیاد و هزینه کم برای اقلام دور ریختنی و بادوام تولید می شود. محصولات پلاستیکی بیشتر جنبه کالای مصرفی دارد و از بسته بندی محصولات غذایی تا خودروسازی و ریخته گری فلزات و هر نوع محصولات پر کاربرد انسان قابل مشاهده است. یکی از معروفترین نام های شناخته شده در دنیا، نام تجاری نایلون است که خاصیت ارتجاعی بالایی دارد و در تولید فیلم و ظروف غذا و بسته بندی کاربرد دارد. تولید کنندگان، برای فروش و نشان دادن کیفیت بالای محصولاتشان، باید در بسته بندی محصول خود دقت و سلیقه داشته باشند. بسته بندی پلاستیک این قابلیت را دارد که محصول را جذاب و مرغوب نشان دهد و در صنعت و محصولات غذایی و آرایشی و بهداشتی و سایر اقلام مصرفی بسیار طرفدار دارد. شرکت تولیدی اصفهان مقدم، دارای محصولات با کیفیت و بسته بندی های زیبا است که توجه عامه مردم و شرکت فروش محصولات، از خرده فروش تا کارخانه های بزرگ محصولات غذایی و غیره را به خود جلب می کند.

تولید پلاستیک در شرکت تولیدی اصفهان مقدم
تولید پلاستیک در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

چاپ پاکت در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

چاپ پاکت،طیف وسیعی از اقلام مصرفی مردم را پوشش می دهد.چاپ پاکت،امروزه به شکل دیجیتال انجام می شود. پاکت در واقع  یک بسته بندی برای محصولات است که چاپخانه آن را چاپ می کند. پاکت در رنگ های سفید یا رنگی چاپ می شود. چاپ پاکت بیشتر به صورت سفارشی است زیرا برای چاپ دیجیتال مقرون به صرفه تر است. البته اگر از طرح های هنری در بسته بندی استفاده شود تاثیر پاکت بر محصول بیشتر خواهد بود. ولی اگر بخواهیم در زمان کم و با هزینه کمتر پاکت چاپ کنیم از پاکت های ساده ولی با کیفیت بالاتر استفاده می شود.برای چاپ پاکت در تعداد زیاد از چاپ افست استفاده می کنند برای کاهش هزینه و زمان،  نمونه بسته بندی را با چاپ دیجیتال انجام می دهد و بعد از تایید، چاپ افست می شود ولی اگر چاپ پاکت سفارشی باشد. چاپ فلکسو مناسبت تر است. پاکت های کوچک معمولا کیفیت بهتری نسبت به پاکت های بزرگ دارند. امروزه بنا به نیاز و تقاضای مصرف کننده پاکت در اندازه و وزن و ضخامتمتنوعی تولید می شود.چاپ پاکت سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد زیرا تولید آن، آلودگی کمتری وارد محیط زیست می کند. چاپ پاکت برای بسته بندی های سفارشی و تجاری بسیار جذاب است. البته برای مشاغل کوچک و متوسط به دلیل با صرفه بودن برای سرمایه گذاری کردن در بسته بندی سفارشی مناسبت تر است اما در جهان، بسته بندی از طریق چاپ پاکت خیلی مورد استفاده قرار نمی گیرد.ولی برای برند سازی بهتر است از چاپ پاکت استفاده شود.شرکت اصفهان مقدم در صدد است تا محصولات متنوع خود را در زمینه چاپ پاکت گسترش داده و جوابگوی نیازهای مصرف کننده اعم از سفارشی، اداری، تجاری، برند سازی و سایر محصولات نیازمند تبلیغ و بسته بندی را ارائه دهد.

چاپ پاکت در شرکت تولیدی اصفهان مقدم
چاپ پاکت در شرکت تولیدی اصفهان مقدم

با تشکر از مهندس سید مجید بهزادی که در جمع آوری مطلب شرکت تولیدی اصفهان مقدم همواره با این گروه همکاری داشته اند

پیمایش به بالا