چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp شرکت پلی پک نوین

چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp شرکت پلی پک نوین

۵/۵ - (۷ امتیاز)

شرکت چاپ و بسته بندی پلی پک نوین  با مدیریت مهندس هدایی  و با اتکا به دانش فنی کارشناسان کارآزموده و مجرب خود در زمینه چاپ انواع سلفون های bopp و bopet و لمینت فیلم های پلیمری ولفاف های ترکیبی با خواص ویژه تاسیس شده است.
لفاف های چندلایه کاملا تخصصی پلی پک نوین متشکل از لایه هایی چون انواع فیلم های پلیمری pe(پلی اتیلن)، pp (پلی پروپیلن)، cpp، opp ، bopp ، pet (پلی استر/پلی اتیلن ترفتالات)، bopet ، pvc (پلی وینیل کلراید) ، pvdc (پلی وینیلیدن کلرید) و… ، و همچنین انواع کاغذ و فویل های آلومینیومی می باشد.

در فنآوری فیلم ها و لفاف های چندلایه، با بهره گیری از خواص هر لایه و ترکیب خواص لایه های مختلف، لفافی با ویژگی های کاملا متمایز و متناسب با نیازمندی های کالا یا محصولات بسته بندی شده، تولید می گردد و در نهایت لفاف حاصل می تواند دارای ویژگی های زیر باشد:
۱- خاصیت نفوذناپذیری در برابر اکسیژن
۲- خاصیت نفوذناپذیری در برار رطوبت
۳- خاصیت نفوذناپذیری در برابر نور و پرتو مخرب UV
۴- حفظ و نگهداری رنگ و رایحه محصول
۵- حفظ و نگهداری طعم و مزه محصول
۶- خاصیت جوش پذیری و sealing
۷- استحکام و مقاومت مکانیکی بسته بندی
۸- مقاومت در مقابل عوامل شیمیایی و محیطی
۹- بهداشتی بودن و حفظ سلامت محصول
۱۰- زیبایی و شکیل بودن بسته بندی(چاپ پذیری، ماندگاری چاپ، براقیت، حفظ شکل وظاهر بسته در دراز مدت)

چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp شرکت پلی پک نوین

دستگاه چاپ فلکسو ایتالیایی سیلندر مرکز برای چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp

در این بخش پیش از چاپ طرح منتخب مشتری به سازندگان کلیشه وابسته به شرکت پلی پک نوین سپرده میشود که کلیشه با کیفیت و ترام بالا تولید کنند. کلیشه تولید شده به مجموعه پلی پک نوین انتقال میابد تا آماده برای استفاده دربخش چاپخانه شود. در بخش چاپخانه از مدرنترین و پیشرفته ترین دستگاههای چاپ (فلکسو، سیلندر مرکزی) مطابق با تکنولوژی روز دنیا و همچنین از مرکبهای با کیفیت و و پایداری بالا استفاده میشود.

چاپ تمپلات برای چاپ طلایی از نمونه های دستگاه فلکسو می باشد

دستگاه چاپ هلیو 

دستگاه چاپ هلیو برای چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp دارای بیشترین سرعت چاپ در صنعت چاپ می باشد که توانائی چاپ با بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت چاپ در دنیا همچنین توانایی چاپ بصورت رول تا عرضهای متفاوت و چاپ چندین رنگ بصورت همزمان را دارا میباشد چاپ هلیو بر روی  ضخامت هایی با میکرونهای کم و بالا را به راحتی انجام می دهد ومحدودیتی در جنس مواد چاپ شونده ندارد . شرکت پلی پک نوین آماده سفارش گیری انواع چاپ با کمترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]کادر مجرب شرکت پلی پک نوین آماده ارائه خدمات چاپی با بروزترین دستگاه های چاپ فلکسو و چاپ هلیو می باشد[/box]

ارتباط مستفیم با مدیریت شرکت مهندس هدایی

۰۹۱۲۳۳۶۵۸۹۶

 

ما تلاش خواهیم کرد تا راه حل های منحصر به فرد را برای همه ی نیازهای مشتریان ارائه دهیم و به کیفیت محصولات خود بیفزاییم. کارکنان شرکت پلی پک نوین برای ارائه ی خدمات عالی و ایجاد روابط پایدار با مشتریان خود متمرکز شده اند. ما نه تنها با گفته هایمان بلکه با اعمالمان مورد قضاوت قرار خواهیم گرفت.
چاپ روی انواع سلفون bopet و bopp شرکت پلی پک نوین

این مجموعه با توجه به توان تولیدی و بازرگانی قابل قبول، سابقه طولانی و ارتباطات گسترده با دیگر تولید کنندگان صنایع  پلاستیک و پلیمر و کاغذ کشور، توانسته است تنوع قابل توجهی را از این محصولات در سبد کالایی خود قرار دهد. ساخت و انتخاب محصولات با کیفیت توأم با تلاش در جهت کاهش قیمت تمام شده، این گروه را به یکی از معتبرترین شرکت های چاپی تبدیل کرده است. امید است این الگوی اقتصادی در سایر صنایع نیز توسعه یابد.

پیمایش به بالا