چاپ سلفون opp با 4 رنگ

چاپ سلفون opp با ۴ رنگ

۵/۵ - (۲ امتیاز)

در مقاله امروز به بررسی چاپ سلفون opp با ۴ رنگ می پردازیم، با ما همراه باشید…

زیبایی شناسی، دوام و ویژگی­های ظاهری به عنوان یک ضرورت در صنعت بسته بندی تبدیل شده است. تغییر شرایط بازار، طراحان و چاپگرها بسته­بندی را به سمت فعالیت­های متفاوت سوق داده است.  هرچند به دلیل بسته های چاپی برای اهداف محافظتی روکش می شوند. به همین دلیل زیبایی ظاهری در نمودار فروش محصول بر اهمیت بسته بندی می افزاید. سلفون opp یکی از پرکاربردترین سلفون های بسته بندی به شمار می آید. امروز قصد داریم در این مقاله به چاپ سلفون opp با ۴ رنگ بپردازیم. برای آگاهی بیشتر همراه ما باشید.

چاپ سلفون opp با 4 رنگ
چاپ سلفون opp با ۴ رنگ

سلفون رنگی چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه اغلب شرکت ها برای ایجاد ظاهری جذاب و زیبا در بسته بندی محصولات و کالاهای خود به سلفون رنگی نیاز دارند. سلفون های رنگی از لحاظ فیزیکی و ویژگی های ساختاری و فنی همانند سلفون های یک رنگ می باشند. سلفون رنگی تحت عملیاتی با عنوان مستربچ رنگ آمیزی می شود به این صورت که باید همراه با مواد اولیه، افزودنی رنگی به آن اضافه شود. کیفیت این فرآیند تاثیر مستقیمی بر رنگ پاشی  وضوح رنگ سلفون دارد.

از کابردهای این روش می توان در چاپ و بسته بندی به منظور برندسازی محصولات استفاده کرد. یکی از مهمترین قسمت های برندسازی رنگ بکار رفته در چاپ و بسته بندی محصولات است و انتخاب آن نیز باید بسیار هوشمندانه به کار گرفته شود زیرا این امر به شناسایی راحت ‌تر محصولات توسط کاربران کمک می کند و با آن اغلب مشتریان محصولات شما را می شناسند.

 

 اهمیت رنگ سلفون opp  

استفاده صحیح از رنگ ها که یکی از ابزارهای ارتباط غیرکلامی است، در تهیه تبلیغات با هدف قرار دادن نیازهای شخصی افراد بسیار مهم است. زیرا رنگ ها؛ امروزه این یک واقعیت شناخته شده است که تأثیر مؤثر و هدایت کننده ای بر روانشناسی انسان دارد. اگر تاثیرات ناخودآگاه رنگ ها را بشناسیم و بتوانیم به درستی از آنها استفاده کنیم، می توان از تبلیغات بازخورد مناسب تری دریافت کنیم.

رنگ در چاپ و بسته بندی یکی از مهمترین عوامل در جذب مشتری است. به همین دلیل صاحبان شرکت ها هزینه زیادی برای این منظور در نظر می گیرند.  اگربه دنبال چاپ و بسته بندی جذاب و تاثیرگذار برای محصول خود هستید استفاده از رنگ های متنوع و مختلف را به شما پیشنهاد می کنیم. برای مثال با چاپ سلفون opp با ۴ رنگ شما می توانید بهترین و به صرفه ترین ترکیب رنگی را برای محصول خود فراهم کنید.

سلفون چاپی
سلفون چاپی

 

انواع سلفون رنگی

فیلم opp ‌ دارای انواع از قبیل متالیز، صدفی و شفاف می باشد. هر کدام از این انواع قابلیت آمیختگی با رنگ را دارا می باشند. لذا با توجه به نوع سلفون انواع سلفون رنگی با نام های سلفون صدفی رنگی، سلفون شفاف رنگی و سلفون متالیز رنگی در بازار موجود است. در میان انواع سلفون، فیلم‌های متالیزه، فیلم‌های پلیمری هستند که با یک لایه نازک فلز، معمولا آلومینیوم، پوشانده شده‌اند. آنها ظاهر فلزی براق یک فویل آلومینیومی را با وزن و هزینه کمتر ارائه می دهند. فیلم های فلزی به طور گسترده برای اهداف تزئینی و بسته بندی مواد غذایی و همچنین برای کاربردهای تخصصی از جمله عایق کاری و الکترونیک استفاده می شود به همین دلیل تنوع رنگ این نوع از سلفون بسیار زیاد است.

 

مزایای پوشش سلفون opp رنگی

  • مزایای پوشش سلفون opp رنگی شفاف را می توان به صورت زیر شمرد:
  • برندینگ و تبلیغات
  • افزایش زیبایی ظاهری در جلب توجه مشتریان
  • افزایش جذابیت در چاپ و افزایش واکنش مشتریان
  • جلوگیری از نفوذ اشعه مضر و نور آفتاب
  • سبک و جمع و جور بودن
  • سرعت تولید بالا
  • حمل و نقل آسان در مسافت های طولانی
  • قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  • مقاومت در برابر اسیدها و سایر مواد شیمیایی
  • امکان چاپ و لمینت روی آن

 

سلفون   opp چگونه رنگ می شود؟

بسته بندی مناسب و شیک نقش بسزایی در بازاریابی و رضایت مشتری دارد. این موضوع هم در بازار داخلی و هم در امر صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چاپ سلفون opp با ۴ رنگ  طراحی زیبا با ظاهری جذاب برای ترغیب مشتری را فراهم می کند. ظاهر اولین عاملی است که می تواند توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند. طراحی منحصر به فرد و خلاقانه و استفاده از رنگ های جذاب و خاص در بسته بندی حائز اهمیت است. بسته بندی خوب در کنار طراحی و چاپ با کیفیت همواره مورد توجه خریداران بوده است. سلفون را با رنگ های طبیعی یا مصنوعی که در اواخر مرحله ساخت معرفی می شود، رنگ می دهند. رنگ در فیلم نفوذ می کند و تضمین می کند که هنگام برش رنگ در سراسر فیلم ثابت می ماند. 

سلفون opp رنگی از کجا تهیه کنم؟

رول های سلفون را برای صنایع مختلف عرضه می کند. سلفون ما با بالاترین کیفیت مناسب برای برش، خرد کردن، تا کردن و تزئین است. می توانید از آن برای ساخت بسته بندی های ایمن برای مواد غذایی و در پروژه های هنری و صنایع دستی استفاده کنید. برای تهیه سلفون رنگی ما چاپ سلفون opp با ۴ رنگ را پیشنهاد می دهیم. زیرا شما در عین سادگی و زیبای  می توانید بهترین و مناسب ترین به صرفه ترین چاپ و بسته بندی برای محصول خود انتخاب کنید.

چاپ روی سلفون
چاپ روی سلفون

 

قیمت چاپ سلفون opp با ۴ رنگ

در مورد قیمت چاپ سلفون opp با ۴ رنگ نیز باید گفت که امروزه قیمت نهایی هر محصول نقش بسزایی در عرضه کالا به مشتریان دارد. اگر نتوانیم محصول هدف خود را به درستی ارزیابی کنیم، هزینه های سربار آن را گران کرده و با تولیدکنندگان دیگر رقابت نمی کند.  چاپ سلفون opp با ۴ رنگ قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات بسته بندی دارد.

 

 

جمع بندی

هر چقدر بسته بندی کالا دارای شکل و شمایل مناسب باشد در جذب مشتری تاثیرگذارتر است. چاپ سلفون opp با ۴ رنگ یک انتخاب عالی و به صرفه در بسته بندی محسوب می شود. برای این منظور می توانید فیلم سلفون را به شرکت چاپ مهرآموز سفارش دهید. این شرکت از مواد خام اولیه مناسب استفاده می کند به طوریکه در مدت طولانی سلفون دچار رنگ پریدگی نمی شود. همچنین دارای خدمات پس از فروش است و محصولات را به ضمانت به شما تحویل می دهد. می توانید از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا