چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴

چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴

۵/۵ - (۸ امتیاز)

در این مقاله به بررسی چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴ پرداخته ایم – با ما همراه باشید…

محرک اصلی رشد بازار جهانی بسته بندی تلفن همراه، نیاز به بسته بندی تلفن همراه، شارژر، کابل USB، هدفون، دفترچه راهنما و سایر لوازم جانبی است که با خرید تلفن همراه است.

یکی دیگر از محرک های اصلی بازار، افزایش استفاده سازندگان از بسته بندی تلفن همراه برای حمایت از اهداف برند است. برای اطمینان از این امر، شرکت‌های بسته‌بندی مجبورند راه‌حل‌های بسته‌بندی ارائه دهند که به مشتریانشان کمک می‌کند برند موبایلی در ویترین فروشگاه خود را برجسته کند.

طبق گزارش تحقیقات شفافیت بازار، انتظار می‌رود بازار جهانی بسته‌بندی تلفن همراه بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷ با CAGR 7.4 درصد رشد کند. با این نرخ، انتظار می رود ارزش بازار در سال ۲۰۲۷ به ۸۰۵۵.۱ میلیون دلار برسد. در حالی که در سال ۲۰۱۶، ۳۷۱۵.۳ میلیون دلار آمریکا هزینه داشت.

چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴
چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴

جذابترین بسته بندی بازار تلفن همراه

بخش‌های بازار جهانی بسته‌بندی کیف تلفن همراه بر اساس نوع بسته‌بندی شامل سلفون، جعبه‌های لمینت تاشو، فیلم‌های انعطاف‌پذیر، سینی‌های درج شده، جعبه هارد باکس، تاول‌های ترموفرم شده و سایر محصولات بسته‌بندی تلفن همراه است. در این میان، انتظار می‌رود روکش‌های لمینت تاشو برای تداوم تسلط تلفن‌های میان‌رده مهم باقی بماند. انتظار می رود هارد دیسک در طول دوره پیش‌بینی، بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷ به موقعیت غالب خود برسد.

از سوی دیگر، فویل‌های ترموفرم شده به عنوان بخش عمده‌ای از صنعت بسته‌بندی در سال‌های آینده ظاهر شوند. با توجه به نیاز به بسته بندی سفارشی برای ارائه سرمایه گذاری، تمایز و سفارشی سازی بالا، انتظار می رود Thermoform تأثیر مثبتی بر دسته فویل بگذارد.

بر اساس نوع مواد، بازار به مقوا، پلاستیک و الیاف ریخته گری تقسیم می شود. بخش پلاستیک را می توان به پلی اتیلن ترفتالات، پلی وینیل کلراید، پلی اتیلن و سایر پلاستیک ها تقسیم کرد.

در حال حاضر، بخش مقوا (شامل جعبه های سفت و کارتن های چند لایه) بازار جهانی بسته بندی تلفن همراه را رهبری می کند. زیرا مقوا تنها فرصت های بازیافت را برای تولید کنندگان بسته های تلفن همراه فراهم می کند و از نظر زیست محیطی نیز پایدار است. تاول های ترموفرم شده مواد انتخابی برای سازندگان تلفن همراه راه های خلاقانه ای برای برجسته شدن در ویترین فروشگاه ها به وجود می آورد.

با این حال، انتظار می رود بسته بندی پلاستیکی بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷ به میزان ۳.۹ درصد کاهش یابد؛ زیرا استفاده از بسته بندی پلاستیکی محدود است.

تمرکز بالای بازیگران در بازار، آسیا و اقیانوسیه آن ها را در چاپ و بسته بندی جعبه گوشی آیفون۱۴  را پیشتاز کرد

بخش‌های بازار جهانی بسته‌بندی تلفن همراه و جعبه گوشی آیفون۱۴  از نظر جغرافیایی شامل آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا و آسیا و اقیانوسیه است. از سوی دیگر، آسیا و اقیانوسیه با سهم ۳۰.۳ درصدی از کل بازار منطقه پیشرو است. انتظار می‌رود این منطقه در سال‌های آینده به دلیل نرخ رشد بالای هند و سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی، رشد بیشتری داشته باشد و بازار بسته‌بندی تلفن همراه در آمریکای شمالی در دوره پیش‌بینی به کندی رشد کند. در مقابل پیش بینی شده که بازار بسته‌بندی تلفن همراه اروپا به رهبری آلمان، بریتانیا، ایتالیا و روسیه بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷ به میزان ۴.۱ درصد رشد داشته باشد.

چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴
چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴

ویژگی منحصر به فرد کارتن لمینتی در بسته بندی گوشی همراه

به لطف سفارشی سازی بسته بندی گوشی همراه، می توانید آنچه را که می خواهید کنترل کنید. لمینت‌ها روکش های پلاستیکی هستند که در رنگ های مختلف مانند براق یا مات وجود دارند که نه تنها دید جعبه را افزایش می دهند، بلکه دوام جعبه را نیز بالا می برند؛ زیرا در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند. جعبه های لمینت معمولاً ارزان تر اما به خاطر دوام، درجه بالا و پایداری کاربرد بیشتری دارند.

 

ویژگی های کارتن و جعبه مقوایی با کیفیت در بسته بندی گوشی همراه

اولین چیزی که مشتریان را به سمت یک محصول جذب می کند، خواه در قفسه ها و ویترین مغازه باشد یا درب مغازه تحویل داده شود، به احتمال زیاد جعبه است.

در واقع جعبه این امکان را به شما می دهد که بر روی مشتری تأثیر بگذارید. حتی اگر محصول دیجیتال شما در بازار عملکرد خوبی داشته باشد، حتی اگر در جعبه نامناسب بسته بندی شده باشد، مردم زحمت جستجوی بیشتر را به خود نمی دهند. اما اگر همین کالای بی کیفیت با یک  چاپ و بسته بندی مرغوب و با کلاس وارد بازار شود مشتریان زیادی را وادار به خرید می کند.

خوشبختانه تولید جعبه باکیفیت علم موشکی نیست و نیازی به هزینه گزافی نیست. در اینجا شش ویژگی کلیدی وجود دارد که همه جعبه های با کیفیت مشترک هستند:

 

  • استحکام خوب

اگر در شرایطی بودید که تنها باید یک چیز را برای جعبه خود انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم کالای خود را در شرایط ماندگار و عالی و در یک بسته بندی محکم به مشتریان خود تحویل دهید. محافظت از محصولات شما مهم است. به خصوص اگر محصول باید تحویل داده شود. البته بستگی به پیشنهاد شما هم دارد.

محصولات دیجیتال به ضربه حساس هستند و اگر یک بسته بندی بی کیفیت ارائه شوند ممکن است کارایی خود را از دست بدهند. در مجموع، هر چیزی که حمل می کنید، مطمئن شوید که جعبه و بسته‌بندی شما به اندازه کافی استحکام دارد.

 

  • طراحی جذاب و دلپذیری

ما در مورد کاربردی بودن یک جعبه با کیفیت صحبت کرده ایم، اما جعبه ها نیز باید ظاهر خوبی داشته باشند آیا تا به حال یک جعبه رنگارنگ دیده اید و بخواهید محصولی را تنها بر اساس بسته بندی خریداری کنید؟ جعبه شما باید برجسته و تحت تاثیر قرار گیرد.

یک طراحی به یاد ماندنی و جذاب راهی عالی برای تبلیغ برند شما، جذب مشتریان جدید و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

 

  • تبلیغ نام تجاری شما

به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد تبلیغ برند شماست. از جعبه ای خاطره انگیز با طراحی زیبا استفاده کنید. مردم در مورد آن صحبت خواهند کرد و اگر واقعاً خوش شانس باشید، تصاویر جعبه های شما را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند و محصولات داخل آن را به نمایش می‌گذارند. با این روش محصول شما تبلیغ می شود.

چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴
چاپ و بسته بندی گوشی آیفون ۱۴
  • دوستدار محیط زیست

اکثر مردم سعی می کنند مارک های سازگار با محیط زیست را خریداری کنند. یک نظرسنجی در ایالات متحده نشان داد که ۵۳٪ از پاسخ دهندگان مایل به پرداخت بیشتر هستند اگر محصولی سازگار با محیط زیست باشد.

مردم ایران نسبت به محیط زیست آگاهی و حساسیت بیشتری پیدا کرده اند و مایل به خرید محصولات دوستدار محیط زیست هستند.

 

  • دارای اندازه مناسب

هر گاه جعبه از اندازه مناسبی برخوردار باشد می تواند به خوبی از محصول محافظت کند. در نتیجه منابع هدر نمی رود. در این بین مشتری حس می کند که واقعا این بسته بندی مخصوص این کالا است و برای خرید مشتاق تر می شود.

 

بهترین بسته بندی برای موبایل را از کجا سفارش دهید ؟

کیفیت جعبه های بسته بندی سفارشی را می توان با انتخاب صحیح در هنگام ویرایش کنترل کرد. مواد، اشکال، اندازه ها و طرح ها؛ همه برای بسته بندی کارآمد مفید هستند.

بسته بندی محصول به دلیل روند بازار و رفتار مصرف کننده به طور قابل توجهی تغییر کرده است. یک محصول به همان اندازه که به یک تولید کننده متصل است به مصرف کنندگان نیز مرتبط است. زیرا این مشتریان هستند که محصول را تجربه می کنند و اعتماد، زمان، پول و تلاش خود را سرمایه‌گذاری می کنند.

وقتی صحبت از بسته بندی می شود، کیفیت برای شرکت ها و مصرف کنندگان مهم ترین چیز است. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای اطمینان از کیفیت بسته بندی محصول چه باید کرد؟

پیمایش به بالا