چرا از پرچم های تبلیغاتی استفاده می شود؟ درباره چاپ پرچم بیشتر بدانید

چرا از پرچم های تبلیغاتی استفاده می شود؟ درباره چاپ پرچم بیشتر بدانید

۵/۵ - (۲ امتیاز)

شاید با شنیدن نام پرچم، اولین چیزی که در ذهنتان نقش می بندد، پرچم کشور های مختلف باشد. اما در صنعت چاپ،  پرچم ها کاربرد های گوناگونی دارند. ازچاپ پرچم ها می توان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد بهره برد. از انواع مختلف این پرچم ها برای معرفی بسیاری از برند ها، شرکت ها و نهاد های مختلف می توان استفاده کرد. شاید به ظاهر پرچم ها یک تکه پارچه باشند، اما همین پرچم ها می توانند معرف یا نشان هویت یک شرکت یا سازمان بزرگ باشند.

یکی از محبوب ترین روش ها ، بهره گیری از چاپ پرچم جهت تبلیغات مختلف است. از این پرچم ها برای بازاریابی و فروش بیشتر می توانید استفاده کنید. امروزه با پیشرفت فناوری و دیجیتالی شدن همه چیز، افراد بیشتر در زمینه تبلیغات و بازاریابی آنلاین تمرکز می کنند. اما روش های سنتی و استفاده از پرچم ها، بنر ها، و آگهی ها همچنان می توانند در زمینه جذب مشتری و بازاریابی موثر باشند.

این پرچم ها بسیار سبک و قابل جابجایی هستند. به علاوه بسیار کم هزینه و مقرون به صرفه می باشند. از این ابزار ها می توان در داخل شرکت ها و همچنین خارج از محیط کار استفاده نمود. این ابزار های تبلیغاتی از مواد بسیار با کیفیت و تجزیه پذیر ساخته شده اند و در برابر عوامل محیطی، مخصوصا در محیط های باز، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. پرچم ها را می توانید به راحتی جمع کنید و در طی سالیان دراز از آن ها به طور مداوم استفاده کنید.

شما می توانید این پرچم ها را در جا های شلوغ و پر تردد نصب کنید تا نظر افراد زیادی را به سمت کسب و کارتان جلب نماید.

چاپ پرچم تبلیغاتی
چاپ پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی چه ویژگی های مفیدی دارد؟

پرچم های تبلیغاتی هر یک متناسب با نوع کاربردشان دارای ویژگی های مختلفی هستند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فضای کم

یکی از دغدغه هایی که افراد برای تبلیغ کسب و کار خود با آن مواجه هستند، کمبود فضا است. یکی از ویژگی های برتر این پرچم ها، ابعاد کوچکشان است. این پرچم ها را می توانید در ابعاد و طرح های مختلف سفارش دهید و در فضا های مختلف از آن ها استفاده کنید.

قابل تنظیم

سفارش این پرچم ها بسیار منعطف بوده و شما می توانید هر گونه طرح و نقشی را در ابعاد مختلف برای چاپ پرچم سفارش دهید.

وسعت دید

در فضا هایی که امکان تبلیغ با بنر یا بیلبورد ها وجود ندارد، می توانید از پرچم ها کمک بگیرید. آن ها را می توانید در فضا های باز و بلند به اهتزار در بیاورید.

مقرون به صرفه بودن

معمولا قیمت چاپ پرچم حتی در تعداد پایین بسیار ارزان است. همین علت، این ابزار را به یکی از محبوب ترین روش های تبلیغ و بازاریابی برای مشاغل مختلف تبدیل کرده است.

انواع مختلف پرچم های تبلیغاتی و چاب بر روی آن ها

پرچم های تبلغاتی انواع مختلفی دارند که چاپ روی آن ها به شیوه های مختلفی انجام می شود که عبارتند از:

چاپ پرچم رومیزی

چاپ پرچم رومیزی اصولا برای نمایش لوگو و برند شرکت های مختلف استفاده می شود. این پرچم ها بیشتر در اتاق مدیران، کارمندان، هتل ها، سمینار ها، جلسات و نمایشگاها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا جنس پارچه به کار رفته شده در این نوع پرچم ها، ساتن است. این پرچم ها به دو روش دیجیتالی یا سیلک چاپ می گردند. همچنین می توانید این پرچم ها را با ریشه دوزی یا بدون ریشه سفارش دهید.

چاپ پرچم رومیزی
چاپ پرچم رومیزی

 

چاپ پرچم رومیزی T

یکی از پرچم های رایج و پرطرفدار، پرچم رومیزی  T است. این پرچم ها در ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند. این نوع پرچم ها را از پارچه های ساتن براق و ساتن های مات سنگین وزن تولید می کنند. نصب این پرچم ها به صورت وارونه روی میله قرار می گیرد. چاپ پرچم T یکی از روش های مناسب برای تبلیغ شرکت ها می باشد.

چاپ پرچم تشریفاتی

از این پرچم ها اغلب در اتاق مدیران، هتل ها، سمینار ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. این پرچم ها بر روی میله های مخصوص با ارتفاع قابل تنظیم ۱.۳۰ تا ۲.۶۰  متر قرار می گیرند. چاپ پرچم تشریفاتی در ابعاد ۹۰ در ۱۵۰ سانتی متر و به صورت دو رو انجام می شود. همچنین روش های چاپ پرچم در این نوع، به دو صورت دیجیتالی یا چاپ سیلک انجام می شود.

پرچم تشریفاتی کشور ایران

 

چاپ پرچم تبلیغاتی اهتزاز

پرچم اهتزاز، نوعی از پرچم های تبلیغاتی به شمار می آید که بر فراز آسمان به اهتزاز در می آید. این نوع پرچم ها از جنس سوپر ساتن و ساتن های چینی تولید می شود. برای چاپ این نوع پرچم از ماشین آلات چاپ پرچم دیجیتالی، اسیدی و سیلک استفاده می شود. ابعاد این پرچم ها ۲ در ۱ و ۱ در۱۰ سانتی متر می باشد. برای دور دوزی این نوع پرچم ها از دوخت های دوسوزنه صنعتی، جهت بالا رفتن مقاومت آن ها استفاده می کنند.

چاپ پرچم انتخابی

همانطور که از نام این نوع پرچم ها مشخص است، برای تبلیغ افراد جهت کاندیداتوری در سمت های مختلف، از جمله ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس استفاده می شود. چاپ این نوع پرچم ها کاملا سفارشی و سلیقه ای می باشد. افراد می توانند این نوع پرچم ها را با توجه به نوع نیاز یا سلیقه خود سفارش دهند.

چاپ پرچم بادبانی

چاپ پرچم بادبانی یکی از محبوب ترین پرچم ها است که جهت تبلیغ برند شرکت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از این نوع پرچم ها در نمایشگاه های مختلف بهره ببرید. چاپ پرچم شرکتی نقش بسزایی برای شناخت آن شرکت در بین شرکت های دیگر دارد. با استفاده از این پرچم ها می توانید شرکت خود را به سایرین معرفی کنید و از این طریق مشتری های زیادی را جذب نمایید. چاپ بر روی این پرچم ها بدون هیچ استاندارد و محدودیتی از طریق چاپ دیجیتالی انجام می شود.

 استاندارد های چاپ پرچم بر روی این نوع پرچم ها اعمال نمی شود و شما می توانید هر رنگی را که بخواهید برای آن سفارش دهید.

چاپ پرچم
چاپ پرچم

 

مزایای استفاده از پرچم های تبلیغاتی

  • قابلیت چاپ دو طرفه
  • سبک و قابل حمل
  • دارای ابعاد و اندازه های متنوع
  • طراحی و چاپ آسان
  • امکان شخصی سازی طرح ها
  • ضد باد
  • با دوام

انواع روش های چاپ پرچم

از مهم ترین روش های چاپ پرچم که امروزه بسیار پرطرفدار شده است، عبارتند از:

چاپ به روش استنسیل

چاپ پرچم تبلیغاتی در این روش، با استفاده از شابلون های پلاستیکی صورت می گیرد.

چاپ به روش سیلک

در این نوع روش از شابلون های پارچه ای توری شکل استفاده می کنند. رنگ ها به راحتی از این پارچه ها عبور می نمایند و شکل و طرح دلخواه را بر روی پرچم های مختلف پیاده سازی می کنند. مواد مصرفی چاپ پرچم به شکل مسدود کننده استفاده می شود. یعنی قسمت هایی که نباید رنگ از آن ها عبور کند را با استفاده از مواد های مسدود کننده می پوشانند. چاپ پرچم با این روش بسیار زمان بر است.

چاپ به روش سابلیمیشن

این شیوه برای چاپ پرچم تبلیغاتی بسیار مناسب است. از طریق این روش می توان پرچم های مختلف با ابعاد وسیعی را به چاپ رساند. برای اینکه طرح های سفارشی را بر روی پارچه اجرا کنند، ابتدا کاغذ را مورد حرارت قرار می دهند. این کار باعث تصعید رنگ خواهد شد. کیفیت و ماندگاری پرچم هایی که با این روش چاپ شده اند از سایرین بیشتر است.

چاپ به روش دیجیتالی

در این روش، طراحان با بهره گیری از نرم افزار های کامپیتری، طرح های سفارشی را برروی پارچه اجرا می کنند. چاپ پرچم سفارشی از این طریق بسیار دقیق و با سرعت بالا انجام می شود.

سخن آخر

پرچم ها نقش بسزایی را در تبلیغ و جذب مشتری برای انواع کسب و کار ها دارند. به علاوه این پرچم ها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند. شما می توانید پرچم ها را با توجه به نیاز خود شخصی سازی کنید. با استفاده از امکان چاپ پرچم به صورت آنلاین در دنیای پرچم می توانید متناسب با نیازتان پرچم مورد نظر خود را چاپ و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

 

پیمایش به بالا