چگونه هزینههای حمل و نقل را محاسبه کنم؟
ابعاد بسته
وزن بسته
مقصد حمل و نقل
ارزش محتویات بسته
چگونه هزینههای حمل و نقل را کاهش دهیم
یکی از بزرگترین هزینههایی که بسیاری از خرده فروشان آنلاین باید با آن دست و پنجه نرم کنند، هزینههای حمل و نقل است. با این حال، بسیاری از بازرگانان باهوش تجارت الکترونیک در حال یافتن راههایی برای کاهش مبلغ هزینه شده برای بستههای حمل و نقل هستند. برخی از استراتژیها عبارتند از:
۱- از شرکتهای حمل و نقل معتبر استفاده کنید
شما همیشه میتوانید بهترین و مقرون به صرفهترین روش حمل و نقل را پیدا کنید.
* با تأمینکنندگان ارتباط برقرار کنید
بسیاری از آنلاین شاپها متوجه شدهاند که برقراری ارتباط با تأمینکنندگان خود میتواند به آنها در کاهش هزینههای حمل و نقل کمک کند.
۲- چندین شرکت حمل و نقل مذاکره کنید
سعی کنید با چند شرکت حملونقل نرخهای پایینتر مذاکره کنید و ببینید کدام یک برای شما به صرفه بوده و هزینه حمل و نقل کسب و کار شما را کاهش میدهد.
۳- از بستهبندی قیمت مناسب استفاده کنید
یکی دیگر از نکات عالی برای کاهش هزینههای پستی، استفاده از بستهبندی با قیمت مناسب است. صرفهجویی در هزینه بستهبندی، باعث میشود که، مجبور به پرداخت هزینههای بعدی نشوید.
۴- بسته های پستی را بیمه کنید.
با بیمه کردن بستهها میتوانید از آنها در برابر آسیب و دزدی محافظت کنید.
۵- مناطق نزدیک را با پیک برسانید
این یک راه عالی دیگر برای کاهش هزینههای پستی تحویل در محل توسط خودتان است.
۶- از حاملهای زیادی استفاده نکنید
زمانی که برای اولین بار شروع به کار میکنید، امتحان چندین اپراتور منطقی به نظر میرسد. اما وقتی یکی را پیدا کردید که با نیازهای حمل و نقل شما مطابقت دارد، به آن پایبند باشید. این به این دلیل است که امتحان کردن تعداد زیادی از اپراتورها به طور همزمان قدرت چانه زنی شما را کاهش میدهد، زیرا حجم کمتری را با هر حامل ارسال خواهید کرد. فقط به یک یا دو حامل بچسبید تا از قدرت چانه زنی خود استفاده کنید.
۷- مقصد حمل و نقل خود را درک کنید
یکی از کلیدهای اصلی کاهش هزینههای حمل و نقل، داشتن درک دقیق از مکانی است که بستههای خود را به آنجا ارسال میکنید. اگر به طور مداوم به یک منطقه خاص ارسال میکنید، درک این منطقه به شما کمک میکند تا در مورد نرخهای خوب با یک حامل منطقهای مذاکره کنید.
۸- همه هزینههای حمل و نقل خود را بدانید
اطمینان حاصل کنید که با در نظر گرفتن تمام کاهش هزینههای پستی قبل از اینکه صورتحساب مشتریان خود را دریافت کنید، پول (یا مشتریان) خود را از دست ندهید و هزینه حمل و نقل را از آنها بگیرید و یا در صورت ارسال رایگان در قیمت هزینه نهایی محصول محاسبه کنید.
۹- اندازه بسته خود را بشناسید
در بسنه بندی محصولات عواملی مانند وزن بسته، اندازه و مقصد را در نظر میگیرد. بسیار مهم است که از جعبههایی استفاده کنید که دقیقا اندازه مناسبی برای محمولههای شما دارند. اگر از جعبههای بزرگ برای اقلامی استفاده میکنید که میتوانستند به خوبی در جعبههای کوچکتر یا حتی پاکت پستی حبابدار قرار بگیرند، در نهایت هزینه بیشتری میکنید و حاشیه سود خود را میخورید.
امروز هزینههای حمل و نقل خود را کاهش دهید
یکی از عوامل مهمی که موفقیت کسب و کار آنلاین شما را تعیین میکند میزان کاهش هزینههای پستی است. اگر به دقت نظارت نشود، هزینههای حمل و نقل میتواند به سرعت افزایش یابد. و در پایان سال مالی، متوجه خواهید شد که آنها یک ضربه جدی به حاشیه سود شما وارد کردهاند. برای مشاوره صفر تا صد بسته بندی در شرکت لفاف مهرآموز با مجموعه ما در ارتباط باشید.