خرید فیلم بسته بندی ارزان

Rate this post

آیا قصد بسته بندی مواد غذایی و یا بسته بندی محصولات کاربردی دیگری را دارید و  دنبال خرید فیلم بسته بندی ارزان قیمت هستید؟ اگر بله به شما پیشنهاد می کنیم که این محصول را به صورت عمده از شرکت لفاف مهرآموز تهیه کنید. این شرکت تامین کننده انواع فیلم های بسته بندی است و بهترین کیفیت سلفون را با قیمت کف بازار به خریداران عمده ارسال می کند. ما در شرکت مهرآموز انواع فیلم Opp ، bopetو cpp و فیلم استرچ را به مناسب ترین قیمت برای شما ارسال می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فیلم بسته بندی ارزان همراه ما باشید.

خرید فیلم، سلفون یا لفاف بسته بندی

اگر به تازگی به دنیای بسته بندی محصول وارد شده اید و یا در حوزه چاپ و بسته بندی فعالیت دارید مطمئنا قصد دارید که بهترین فیلم بسته بندی با قیمت ارزان خریداری کنید. ما به شما صادقانه می گوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. بنابراین اگر در خرید فیلم بسته بندی ارزان بسیار کمتر از قیمت بازار روبه رو شدید، حتما در رول های بسته بندی مشکلی وجود دارد. همانطور که تهیه بسته بندی باید برای شما به صرفه باشد برای شرکت های فروش فیلم بسته بندی باید صرفه اقتصادی وجود داشته باشد. بنابراین در خرید فیلم، سلفون یا لفاف بسته بندی باید به نکاتی توجه کنید تا در این بازار ضرر نکنید.

نکات خرید فیلم بسته بندی

برای خرید فیلم بسته بندی ارزان توجه به نکاتی بسیار ضروری است:

کاربرد فیلم بسته بندی

برای تهیه فیلم بسته بندی باید به کاربرد فیلم بسته بندی توجه کنید. اینکه شما قرار است از این فیلم چه استفاده ای کنید در انتخاب و خرید فیلم به شما کمک می کند. رول های بسته بندی دارای انواع مختلف می باشند. در ضخامت متفاوت هستند و همچنین در رنگ های متنوع تولید می شوند. بنابراین با توجه به نوع، ضخامت و رنگ در کاربرد تفاوت دارند. همچنین این محصولات در استفاده در صنایع مختلف، لمینیت شدن با سلفون، کاغذ و کارتون و پلاستیک و همچنین در در چاپ و بسته بندی با همدیگر تفاوت دارند. بنابراین لازم است قبل از خرید فیلم بسته بندی ارزان هدف از خرید را مشخص کنید تا ضرر نکنید. البته جای نگرانی نیست. فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم در جهت انتخاب بهترین سلفون بسته بندی داشته باشید.

جنس سلفون

سلفون ها عموما از جنس opp،cpp‌و bopet ‌می باشند. از این سلفون ها در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. جنس opp‌و cpp‌ از پلی پروپیلن است اما  bopet‌از جنس پلی استر است. همه این جنس ها در بسته بندی محصولات غذایی و صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید فیلم بسته بندی ارزان opp، cpp‌و bopet   می توانید با مشاوران فروش در همین سایت ارتباط برقرار کنید.

انتخاب نوع سلفون

سلفون ها عموما به سه گروه شفاف، متالایز و شیری یا صدفی طبقه بندی می شوند. فیلم های شفاف همانگونه از نام آنها پیداست محتویات بسته از بیرون مشخص است و در بسته بندی مواد غذایی بیشترین استفاده را دارند. سلفون های متالایز عموما در لمینیت با جنس های دیگر استفاده می شود.در لایه های داخلی بسته بندی استفاده می شود. سلفون شیری و صدفی نیز اغلب در بسته بندی منسوجات مورد استفاده قرار می گیرند.

رنگ سلفون

استفاده از سلفون رنگی بیشتر در صنعت چاپ بسته بندی اهمیت می یابد. انتخاب رنگ هر چند یک کار هوشمندانه است اما در بسته بندی محصول سلیقه ای می باشد. در صورتی که قصد چاپ بسته بندی دارید بهتر است طراحی الگوی بسته بندی محصول را به افراد حرفه ای بسپارید. در شرکت لفاف مهرآموز انواع طراحی بسته بندی با کادری مجرب انجام می شود.

ضخامت فیلم

یکی از نکات مهم خرید فیلم بسته بندی ارزان ضخامت فیلم است. ضخامت فیلم  به میکرون سنجیده می شود. هر چه وزن بسته بندی بیشتر باشد نیاز به ضخامت بیشتری دارد. شما می توانید از ما در رابطه با انتخاب بهترین ضخامت فیلم مشورت بگیرید.

برند

لفاف مهرآموز یکی از بهترین برند های عرضه کننده سلفون در بازار است. شما می توانید صفر تا صد بسته بندی را به این شرکت درخواست دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق همین سایت در قسمت تماس با ما با مشاوران فروش و متخصصین طراحی و بسته بندی محصول ارتباط برقرار کنید.

قیمت فیلم بسته بندی

عواملی که در خرید فیلم بسته بندی تاثیرگذارند همگی در قیمت فیلم بسته بندی نیز اثرگذار می باشند. قیمت فیلم بسته بندی از عوامل کلان اقتصادی مانند تورم، نرخ ارز و همچنین نوسانات بازار نیز تبعیت می کند. لذا قیمت هر روز در نوسان است و با توجه به انواع و ضخامت های مختلف ارائه قیمت ثابت امکان پذیر نیست. برای اطلاع از قیمت با ما ارتباط برقرار کنید.

 

فروش فیلم بسته بندی

فروش فیلم بسته بندی مواد غذایی در شرکت لفاف مهرآموز به بهترین قیمت و  کیفیت انجام می شود. این شرکت یکی از شرکت های تامین کننده بنام در صنعت بسته بندی محسوب می شود. شما براحتی از طریق سایت و ثبت در خواست می توانید براحتی با تکنسین های فنی بسته بندی مشورت کنید. چاپ و بسته بندی تخصص ماست. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقررار کتید.

1 دیدگاه دربارهٔ «خرید فیلم بسته بندی ارزان»

  1. بازتاب: پیش بینی قیمت فیلم BOPET ‌ در سال 2024 | شرکت لفاف مهر آموز

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا