اگرچه اثرات همه گیری کرونا کاهش یافته است، اما کسبوکارها هنوز با رشد و حفظ دست و پنجه نرم میکنند و در جذب مشتری جدید با چالش هایی مواجه هستند.
با تقاضای زنجیره تامین و ظرفیت های عملیاتی محدود، کسب و کارها به دنبال راه هایی برای به دست آوردن مشتریان جدید هستند.
در حالی که تمرکز بر رشد با مسئولیت های زیاد دیگر همیشه آسان نیست، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای شروع سریع جذب مشتری جدید انجام دهید.
ما برخی از مؤثرترین روشها را برای جذب مشتریان و مشتریان جدید، از جمله روشهای بازاریابی با بسته بندی برای کمک به رشد کسبوکارتان را در این مقاله بررسی میکنیم.
-
برای جذب مشتری جدید تبلیغات و معاملات مربوطه ایجاد کنید
اگر شاهد رشد آهسته و کمبود مشتریان جدید هستید، برای تشویق به خرید، معاملات و تبلیغات را معرفی کنید.
برای مثال، میتوانید تبلیغات و معاملات متناسب با تعطیلات ایجاد کنید (مثلاً روز کارگر، روز عید ، و غیره) یا نقاط عطف تجاری مهمی مانند سالگردها را برای افزایش فروش مشخص کنید.
تبلیغات و معاملات به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی را جذب کنید و مشتریان قبلی را ترغیب کنید که جهت خرید مجدد به سمت شما بازگردند.
امور بسته بندی خود را به ما بسپارید
۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵
همچنین میتوانید تبلیغات مختلفی مانند جشنهای شاد تولد مشتریان و سایر ابتکارات را بسته به آنچه که مشتریان شما دوست دارند ببینند، معرفی کنید.
-
روی بهبود عملیات کار کنید
گفتن این نکته آسان تر از انجام آن است، اما در پشت صحنه آن بسیاری از بازاریابی های بدون خطا، درک دقیقی از تجربه مشتری وجود دارد.
هر چه بیشتر بتوانید در باطن کسب و کار پیشرفت کنید، مشتریان راضی تر خواهند بود – و می توانید از آن برای بازاریابی خود استفاده کنید.
با توجه به بسیاری از کسبوکارها که به سمت مدلهای تجاری جدید و ناشناخته میروند، توجه ویژه به عملیات بسیار مهم است.
اضافه کردن راهحلها و نرمافزارهای جدید را در نظر بگیرید که به سادهسازی فرآیندها کمک میکنند.
از طرف دیگر، میتوانید راه حل های بسته بندی را بررسی کنید و ببینید که چگونه میتوانند به افزایش سرعت بستهبندی و تدارکات کمک کنند.
به عنوان مثال، یک جعبه کوچکتر می تواند به معنای گزینه های حمل و نقل ارزان تر و سریعتر باشد.
علاوه بر این، تمرکز بر یکپارچگی محصول، کسب و کار شما را از از دست دادن مشتریان از اولین نقطه خرید نجات می دهد.
اطمینان از اینکه بسته بندی شما برای نگهداری، محافظت و نمایش محصولات شما بهینه شده است، تجربه جعبه گشایی با کیفیت بالایی را تضمین می کند که مشتریان از آن لذت می برند و به یاد خواهند آورد.
یا میتوانید گزینههای بستهبندی کاربردی را در نظر بگیرید که انتخاب، بستهبندی و ارسال محصولات را با حداقل زمان مورد نیاز برای کارکنان آسانتر میکند.
-
به آنچه مشتریان می خواهند توجه کنید
اگر به دنبال به دست آوردن مشتریان جدید هستید، هدف شما باید این باشد که بدانید آنها چه کسانی هستند و چه می خواهند.
برای توسعه استراتژیهای کاربردی، به بینش اساسی در مورد مشتریان نیاز دارید که به شما در ایجاد پیامهای مناسب کمک میکند.
تحقیقات بازار پایه می تواند کمک کند، از جمله ویژگی های بازار و تجزیه و تحلیل رقبا، درک درستی از آنچه در جایگاه شما اتفاق می افتد داشته باشید.
اگر به دنبال کاوش عمیق تر و به دست آوردن بینش خاص هستید، تحقیقات اولیه را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، میتوانید از طریق نظرسنجیها و مصاحبهها با مشتریان فعلی خود تحقیق کنید تا بفهمید آنها چه چیزی را در مورد برند شما دوست دارند و میخواهند پیشرفتهایی در مورد شما داشته باشند.
این بینش به شما کمک میکند پیامهای مرتبط تری را توسعه دهید و بازاریابی شما را به پیشرفت بیشتری می رساند.
-
گسترش تبلیغات رسانه ای
مسیرهای سنتی زیادی وجود دارد که می توانید در هنگام بررسی نحوه به دست آوردن مشتریان جدید، از آنها استفاده کنید.
شما می توانید بازاریابی رسانه های اجتماعی را انجام دهید، استراتژی SEO خود را ارتقا دهید یا حتی تبلیغات زیادی را اجرا کنید.
برای مثال، میتوانید محتوای ویدیویی ایجاد کنید که جنبههایی از محصول را برجسته کند که مشتریان ممکن است درباره آنها ندانند.
یا میتوانید در وبسایتتان روش های دیجیتالی سرگرمکننده را اجرا کنید، با چند برنده اول اگر همه چیز را در سایت شما پیدا کنند، جایزه دریافت میکنند.
یا میتوانید روی محصولات جدید، از جمله بستهبندی ، در رسانههای اجتماعی رأی دهید تا بفهمید مشتریان به دنبال چه چیزی هستند.
بسته بندی یکی از ساده ترین راه ها برای جلب نظر بالقوه و ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار است!
اما به دست آوردن مشتریان جدید تماماً نباید به نوع بسته بندی ختم شود و باید به تبلیغات رسانه ای بسیار توجه کرد.