بسته بازاریابی چیست ؟ بسته بندی با فیلم BOPP

بسته بازاریابی چیست ؟ بسته بندی با فیلم BOPP

۵/۵ - (۳ امتیاز)

هر شرکتی باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشد که در کنار اینکه مشتریان فعلی را حفظ می کنید مشریان جدید جذب کنید و برند خود را به طور کلی گسترش دهید. اما چه چیزی باعث موفقیت یک کمپین بازاریابی می شود؟ در حالی که درست است، تاکتیک‌های اساسی بازاریابی تقریباً در همه شرکت‌ها و بخش‌ها کار خواهند کرد. به عنوان مثال، مواردی مانند مارک دار  بودن محصول موثرترین ابزار بازاریابی برای کسب و کارهای در حال رشد هستند و فرصتی برای خلاقیت فراهم می کنند. این مورد به شرکت شما کمک می‌کند دیده شود،که میتوان آن را به عنوان بهترین روش بازریابی در نظر گرفت، که می توان به چاپ آرم شرکت  با ظاهری جذب کننده روی محصول اشاره کرد. 

بسته بازاریابی دقیقاً چیست؟

بسته بازاریابی (یا کیت تبلیغاتی) مجموعه ای از کالاهایی است که نماد برند شماست و به مردم کمک می کند تا بیشتر در مورد شما بدانند. در حالی که محصولات بازاریابی و برندی که انتخاب می کنید ممکن است تغییر کند، مهمترین نکته ای که در این زمینه باید به آن اشاره کرد، ثبات است! شما به مواد تبلیغاتی نیاز دارید تا روایتی را درباره شما منتقل کند و متناسب با شخص دریافت کننده آنها باشد.

هدف از بسته بازاریابی چیست؟

مزیت کلیدی بسته بازاریابی این است که به عنوان یک ارائه به شرکت شما عمل می کند. می توانید با ارائه کالاهایی که معرف شما و کسب و کارتان هستند، به راحتی به مصرف کنندگان جدید بدست آورد.  یک تاکتیک حفظ عالی است زیرا به مصرف کنندگان فعلی یادآوری می کند که تصویر شما را پیدا کنند!

هدف از بسته بازاریابی چیست؟

بسته بازاریابی در قلب خود یک ابزار رشد شرکت برای فروش برند شما است. یک بسته بازاریابی به همان اندازه که در مورد برند شما صحبت می کند در مورد نقاط قوت شما صحبت می کند. به همین دلیل است که برای ایجاد یک بسته بازاریابی موثر، باید کالاهای متنوعی را در خود جای دهید.

تجارت بسته بندی مواد غذایی گسترده و در حال افزایش است و تغییرات جمعیتی مانند شهرنشینی و افزایش مشتریان طبقه متوسط ​​تأثیر قابل توجهی دارد. در نتیجه این پیشرفت‌ها، فرم‌های بسته‌بندی جدید، مانند اندازه‌ها، مواد و استحکام متنوع مورد نیاز است. از آنجایی که اقلام پلاستیکی سبک‌تر و ساده‌تر هستند، مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند بسته‌بندی پلاستیکی را نسبت به سایر انواع بسته‌بندی انتخاب کنند. شرکت های بزرگ نیز به دلیل هزینه های تولید ارزان تر، گزینه های بسته بندی پلاستیکی را ترجیح می دهند. نوآوری‌های بخش بسته‌بندی، مانند ایجاد بسته‌بندی سبک‌تر با کیفیت‌های مانع خارق‌العاده‌تر، پیامدهای زیست‌محیطی کمتر و قابلیت بازیافت بیشتر، به این افزایش عظیم کمک کرده‌اند.

تامین انواع فیلم BOPP

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

 بسته بندی با فیلم BOPP

۱. کیسه و چاپ

غذاهای میان وعده، اقلام نانوایی، بستنی، وعده های غذایی تازه، شکلات، شیرینی و بسیاری موارد دیگر با استفاده از فیلم BOPP با کیفیت بالا چاپ و بسته بندی می شوند.

۲. فیلم های محافظ

فیلم‌های مانع، فیلم‌های پلی‌ پروپیلن دو محوره جهت‌دار (BOPP) شفاف با پوشش اکریلیک در هر دو طرف هستند. در طول توسعه این فیلم‌های BOPP، شرکت های تولیدی قصد داشتند مواردی ایجاد کنند که بتوانند دو دغدغه اصلی صنعت فیلم‌های بسته‌ بندی را بدون از دست دادن کیفیت یا تجربه کاربر برطرف کند.

  • ۱- بهبود طول عمر اقلام برای کاهش ضایعات مواد غذایی
  • ۲- برای افزایش پایداری، افزایش کیفیت فیلم در لمینیت

بسته بندی با فیلم bopp

این فیلم ها به دلیل مقاومت بالای خود در برابر رطوبت و اکسیژن برای بسته بندی مواد غذایی ایده آل هستند. این فیلم نیز ماده غذا را برای مدت طولانی تازه نگه می دارد و به عنوان یک مانع موثر در عطر عمل می کند. قابلیت ماشینکاری این محصول به دلیل ساختارهای لمینت دوبلکس/تریپلکس فوق العاده است. انواع موجود:

  • فیلم های مانعی که شفاف هستند
  • فیلم های مانع در سفید
  • فیلم های مانع با سطوح متالایز- نقره ای

 

پیمایش به بالا