بررسی کامل فیلم BOPET

بررسی کامل فیلم‌ BOPET

۵/۵ - (۳ امتیاز)

فیلم BOPET دقیقا چیست؟

فیلم‌ BOPET (فیلم‌های پلی اتیلن ترفتالات دو محوره) که در ابتدا توسط DuPont، Imperial Chemical Industries (ICI) و Hoechst در اواسط دهه ۱۹۵۰ ساخته شدند، که به عنوان فیلم‌های PET نیز تعریف می‌شوند، با کشش پلی اتیلن ترفتالات (PET) در دو جهت ایجاد می‌شوند. آنها به گونه ای ساخته شده اند که بسیار سبک هستند و وضوح فوق العاده ای دارند . 

فیلم BOPET دقیقا چیست؟

انعکاس پذیری، کشش پذیری، مقاومت در برابر حرارت، عایق الکتریکی، پایداری بیوشیمیایی و ساختاری، و ویژگی های مانع گاز و بوی آنها را مطلوب می کند. علاوه بر این، آنها همچنین در برابر روغن مقاوم بوده و در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند.

تولید و تامین فیلم‌ BOPET – پلی استر ( متالایز – شفاف – مات )

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

رشد بازار فیلم bopet

استفاده قابل توجه در بسته بندی و کاربردهای فناوری باعث افزایش تقاضای بازار می شود. به نظر می رسد BOPET ( فیلم Bopet دو محوره ) یکی از سریع ترین بسترهای پلاستیکی در حال رشد است، با پیش بینی مصرف بیش از ۸ میلیارد پوند در سال ۲۰۱۶، که از سال ۲۰۱۰ بیش از ۲ میلیارد پوند افزایش یافته است.

طبق داده‌های شرکت تحقیقات تجاری، صنعت تولید فیلم‌ها و ورق‌های بسته‌بندی پلاستیک، از جمله شرکت‌هایی که پلیمرهای پلاستیکی را به مواد و ورق‌های بسته‌بندی تبدیل می‌کنند، در سال ۲۰۱۷ ۱۰۴ میلیارد دلار ارزش داشت. پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۱، بازار به ازای هر سال ۶ درصد افزایش یابد. پیشرفت‌های جدید در تجارت بسته‌بندی، مانند بسته‌های یک‌بار مصرف، کیسه‌های عمودی و بسته‌هایی که به راحتی باز می‌شوند، به رشد کمک کرده‌اند.

رشد بازار فیلم bopet

پیش‌بینی می‌شود که مسائل مربوط به کیسه‌های پلاستیکی غیرقابل بازیافت که باعث آلودگی در خطوط ساحلی و اکوسیستم دریایی می‌شود، این صنعت را محدود کند که در غیر این صورت به سرعت توسعه می‌یابد. مشتریان فعالانه از بسته‌بندی‌های پلاستیکی استفاده مجدد یا بازیافت می‌کنند و دولت‌ها قوانین مربوط به زباله‌های انعطاف‌پذیر را اجرا کرده‌اند. کسب‌وکارها برای تولید فیلم‌های پلاستیکی قابل بازیافت در پاسخ به نگرانی‌های اقلیمی، مشغول تحقیق و توسعه هستند. با وجود اینکه کمتر از یک دهم کل بازار را به خود اختصاص می دهد، بازار زیست تخریب پذیر سریعتر از بخش غیرقابل تجزیه به ویژه در کشورهای صنعتی در حال گسترش است.

سه بخش در بازار فیلم و ورق ظروف پلاستیکی وجود دارد. در سال ۲۰۱۷، پلی اتیلن (PE) بیش از دو سوم صنعت را به خود اختصاص داد و پس از آن پلی پروپیلن دو محوره (BOPP) قرار گرفت که کمتر از یک پنجم کل صنعت را تشکیل می داد. بخش دیگر BOPET (پلی اتیلن ترفتالات دو محوره) است. BOPET با نرخ سالانه ۸.۸ درصد از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ گسترش خواهد یافت و آن را به سریع ترین بخش در حال رشد تبدیل می کند. با این حال، از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱، همه دسته ها سریعتر از قبل از سال ۲۰۱۷ توسعه خواهند یافت.

مزایای اصلی فیلم‌ BOPET

۱. سازگاری فیلم‌ BOPET با محیط زیست و کاربردی:

به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی استقبال روزافزون از فیلم های BOPET این است که این فیلم ها تمام معیارهای محیطی را دارند. مصرف کنندگان اکنون نیاز به حفظ محیط زیست را درک کرده اند. به نظر می رسد فیلم‌ BOPET به جای پلاستیک معمولی بهترین گزینه در این مورد هستند. ورق ها ۱۰۰ درصد قابل بازیافت هستند و ممکن است برای مصارف مختلف در کالاهای مختلف بازیافت شوند. این ورق ها بهترین شانس شما برای محافظت از اقلام خود در برابر آلودگی هوا و مواد شیمیایی مضر از همه راه حل های موجود در بازار هستند.

۲. مزایای بیشتر برای پول کمتر:

علی‌رغم مزایای بسیاری که ورق‌های پلی اتیلن ترفتالات دو محوره ارائه می‌کنند، قیمت کمتری نسبت به جایگزین‌های مشابه دارند. چنین فیلم هایی به عنوان موفق ترین گزینه ها به کاهش قابل توجه هزینه کمک می کنند. فیلم‌ BOPET بر خلاف سایر پلیمرها نیازی به لایه برداری ندارند و ذاتاً در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. آنها به دلیل ارائه رضایت بخش ترین محافظت برای اقلام در هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی در برابر آسیب های خارجی و شرایط آب و هوایی شدید مورد توجه قرار می گیرند. این به مشاغل اجازه می دهد تا در هزینه تعمیر اقلام آسیب دیده صرفه جویی کنند. از آنجایی که آنها دوستدار محیط زیست هستند، این فیلم ها با اکثر قوانین زیست محیطی در سراسر جهان مطابقت دارند. 

۳. ظاهر عالی:

ورق های BOPET از نظر زیبایی شناسی نیز جذاب هستند. آنها به دلیل براقیت و شفافیت بالا، بسته بندی محصول را با پرداخت عالی ارائه می کنند. برای نرخ خرید مقرون به صرفه می توانید به تامین کننده فیلم BOPET مراجعه کنید. این فیلم‌ها همچنین در رنگ‌ها، بافت‌ها و طیف‌های مختلف اضافی مانند صدفی و مات موجود هستند. خوشایندترین جنبه این است که آنها خواص بدون چین و چروک و بدون چروک شدن خود را با وجود زمان طولانی حمل و نقل و شرایط آب و هوایی نامساعد حفظ می کنند. به دلیل بسته‌بندی شفاف و خیره‌کننده، مصرف‌کنندگان می‌توانند آنچه را که خریداری می‌کنند ببینند، که اعتماد آنها را به برند افزایش می‌دهد.

بسته بندی با فیلم Bopet

 

کیفیت فیزیکی فیلم‌های BOPET ممکن است به راحتی در طول فرآیند تولید تغییر کند تا بسته‌ بندی یا نیازهای محصول مناسب‌تر باشد. این ممکن است با افزودن مواد شیمیایی مانند اصطکاک شکن ها (اصلاح کننده های سطح) یا تقویت کننده های رنگی به رزین PET در طول فرآیند پلیمریزاسیون انجام شود. همچنین ممکن است از عملیات خارجی برای تولید انواع پوشش های سطحی استفاده شود. به دلیل این تغییرات، ورق‌های شفاف، سطحی، براق، قابل آب‌بندی، فلزی شدن، پوشش‌داده‌شده شیمیایی، و سایر انواع ورق‌ها در دسترس هستند. آنها همچنین به صورت تجاری در طول ها، ضخامت ها و ویژگی های مختلف در دسترس هستند.

 

پیمایش به بالا