آدرس شرکت چاپ و بسته بندی حنا

Rate this post

آدرس شرکت چاپ و بسته بندی حنا در کرمانشاه می باشد . این شرکت با برند تجاری حنا حدود ۳۸ سال است که در حوزه چاپ و بسته بندی شروع به فعالیت کرده است.  شرکت سپید میشم که برند تجاری آن با نام حنا شناخته می شود. در تهیه، چاپ و تبدیل بسته بندی انعطاف پذیر تخصص دارد.

اهم تولیدات شرکت پاکت های بسته بندی، پاکت های فریزر، نایلون، نایلکس، کیسه های زباله  بند دار ، کیسه های زباله گره، دستکش های یکبار مصرف، سفره های یک بار مصرف، انواع پاکت های سفارشی و لفاف را شامل می شود. لذا هر آنچه مربوط به بسته بندی پلاستیکی است را در این شرکت پیدا می کنید.  در صورت خرید انواع محصولات پلاستیکی نایلونی و پلاستیکی می توانید با راه های ارتباطی که در انتهای این مقاله اشاره می شود با شرکت چاپ و بسته بندی حنا ارتباط برقرار کنید.

شرکت سپیم میثم

شرکت سپید میثم در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد. بسته بندی انعطاف پذیر یکی از محصولاتی است که با نام مارک حنا به بازار عرضه شد و حتی به کشورهای مجاور صادر شد. بسته بندی های انعطاف پذیر برای محافظت از انواع مواد غذایی و لوازم مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. آدرس شرکت چاپ و بسته بندی میثم در کرمانشاه می باشد و بدون شک از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده در این حوزه به شمار می رود.

 

اهم محصولات شرکت چاپ و بسته بندی حنا

همانطور که پیش  از این بیان شد آدرس شرکت چاپ و بسته بندی حنا در کرمانشاه است. این شرکت در حوزه چاپ و بسته بندی محصولات انعطاف پذیر فعالیت دارد و هر آنچه که مرتبط با بسته بندی محصول است به انجام می رساند. در ادامه به اهم محصولات شرکت اشاره می شود:

  • لفاف بسته بندی

در این لفاف بسته بندی یا پاکت های بسته بندی در دو طیف ساده و سفارشی تولید می شود. برای سفارش چاپ سفارشی فقط کافی است طرح را به فرمت نرم افزارهای مناسب برای شرکت ارسال کنید و یا از شرکت بخواهید فرآیند چاپ را برای شما طراحی کنند.

  • پاکت های بسته بندی

پاکت های بسته بندی که اغلب در بسته بندی محصولات غذایی به کار می رود به صورت ساده و سفارشی تولید می شوند. پاکت سفارشی به این معنا است که شما قصد دارید برند و ویژگی های محصول خود را بر روی پاکت چاپ کنید.

از دیگر محصولات شرکت می توان به :

  • پاکت های نایلون و نایلکس: انواع نایلون، شیرینگ، انواع نایلکس شامل چاپی، ساده، رولی، دسته تقویت، دسته رکابی، دسته زنبیلی در این مجموعه تولید می شود.
  • پاکت های فریزری: کیسه های فریزری با بهترین جنس و کیفیت
  • کیسه های زباله : کیسه های زباله در دو طرح بند دار و گره به صورت رولی
  • دستکش یکبار مصرف : دستکش های یکبار مصرف عموما برای مصارف خانگی و بیمارستانی استفاده می شوند
  • سفره یکبار مصرف: این محصول در طرح های ساده و گل دار تولید می شود.
  • رول های بسته بندی طرح دارد به منظور بسته بندی انواع گل و کادو

فرآیند چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر در شرکت حنا

شاید برای شما این سوال مطرح باشد که فرآیند چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر در شرکت حنا دقیقا به چه صورتی است. ما این مراحل را به صورت ساده شرح می دهیم.

در مجموع دو نوع چاپ روی رول های سلفون یا پلاستیک انجام می شوند و به درخواست مشتریان این عملیات انجام می شودو

  • چاپ فلسکو

چاپ فلسکو که به چاپ برجسته نیز مشهور است بیشتر روی موادی از جنس نایلون انجام می شود. البته روی موادی مانند فویل،کاغذ  مقوا نیز انجام می شود. این نوع چاپ بر روی پلاستیک سریعا خشک می شود لذا در تیراژ بالا استفاده می شود.

برای اینکه چاپ انجام شود شابلون های نرم و انعطاف پذیر را روی صفحات غلتکی رول کرده و بعد از این کار عملیات جوهر پاشی انجام می شود و چاپ با سرعت بسیار بالایی انجام می شود.

معمولا به دلیل اینکه این نوع چاپ بسیار مقرون به صرفه تر از حالت دیگر است در صنایع مواد غذایی و بسته بندی

آن ها بسیار مورد قرار می گیرد و انواع پاکت های بسته بندی از از نوع چاپ استفاده می کنند.

  • چاپ سیلندری روی سلفون

چاپ های سیلندری با توجه به دستگاه به چاپ های لیزری و چاپ الکترومکانیکی شناخته می شوندو روش چاپ در هر دو نوع دستگاه یکسان بوده  اما از نظر زمان فرآیند چاپ لیزری بسیار کوتاه است.

قیمت چاپ و بسته بندی در شرکت سپید میثم

در مجموع قیمت چاپ وبسته بندی با توجه به طرح و رنگ دارای قیمت متفاوتی است.  دستگاه های چاپ در شرکت چاپ و بسته بندی حنا قابلیت ۸ رنگ چاپ همزمان را دارا بوده و از بهترین مواد وو رنگ به منظور چاپ و بسته بندی استفاده می کنند.  البته فراموش نکنیم که سایز بسته بندی و مقدار جوهری که برای هر پاکت استفاده می شود نیز بر قیمت تمام شده آن تاثیرگذار است.

برای دریافت و استعلام دقیق  قیمت بهتر است با شماره های درج شده در انتهای این مقاله با ما ارتباط برقرار کنید.

 

 

مزایای ثبت سفارش چاپ و بسته بندی به شرکت حنا

  • در این مجموعه از بهترین متریال برای چاپ استفاده می شود.
  • از مناسب ترین جوهر برای چاپ و بسته بندی محصول استفاده می شود.
  • بسته بندی ها مناسب و بدون پرتی هستند.
  • تا ۸ رنگ قابلیت چاپ همزمان دارد.
  • بسته بندی در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بالایی دارند.
  • قیمت چاپ و بسته بندی در مجموعه حنا بسیار مناسب است.
  • چاپ سفارشی مختص محصول شما را قبول می کند.
  • قیمت چاپ و بسته بندی بسیار ارزان است.
  • در هر نقطه ای از ایران باشید عملیات چاپ و بسته بندی را اجرا و برای شما ارسال می کند.
  • تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا است به طور که اهم محصولات بسته بندی برای مصارف خانگی، فروشگاهی، سفارشی و بیمارستانی را به بازار عرضه می کند.

آدرس شرکت چاپ و بسته بندی حنا

آدرش شرکت چاپ و بسته بندی حنا  در استان کرمانشاه به أدرس

بلوار شهیدی، ساختمان چاپ و تولیدی حنا پلاستیک کرمانشاه ایران است. شماره تماس شرکت ۰۸۳۳۸۲۲۴۵۱۵ می باشد. همچنین شما می توانید با شبکه های اجتماعی در تلگرام با شماره ۹۸۳۳۸۲۲۴۵۱۵  با مجموعه چاپ و بسته بندی حنا ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

پیمایش به بالا