معرفی کامل شرکت چاپ و بسته بندی حنا

۵/۵ - (۲ امتیاز)

شرکت تولیدی سپید میثم با برند تجاری حنا حدود ۳۸ سال است که در استان کرمانشاه  در حوزه چاپ و بسته بندی شروع به فعالیت کرده است. این شرکت در تهیه، چاپ و تبدیل بسته بندی انعطاف پذیر تخصص دارد.محصولات ما شامل پاکت های بسته بندی، پاکت های فریزر، نایلون، نایلکس، کیسه های زباله  بند دار ، کیسه های زباله ته گره، دستکش های یکبار مصرف، سفره های یک بار مصرف، انواع پاکت های سفارشی را شامل می شود. ما هر آنچه مربوط به بسته بندی محصول را تولید و توزیع می کنیم.

زینک چاپ افست چیست ؟

ماموریت و چشم انداز شرکت حنا

استفاده از تکنولوژی  و دانش تخصصی موجب شد که این شرکت تبدیل به برندی پیشرو در صنعت چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر شود.

گروه صنعتی حنا با به کارگیری دانش و فناوری های نوین و نیروهای توانمند آماده خدمت رسانی به کشور می باشد. از این رو چشم انداز و هدف ما ارتقا و توسعه ظرفیت و بهره گیری از تکنولوژی های مدرن در ارائه راهکارهای نوین در حوزه چاپ و بسته بندی محصول است.

 

محصولات شرکت چاپ و بسته بندی حنا

حوزه فعالت شرکت تولیدی سپید میثم در حوزه چاپ و بسته بندی است. این شرکت انواع پاکت های بسته بندی، پاکت های فریزر، نایلون، نایلکس، کیسه های زباله  بند دار ، کیسه های زباله گره ، دستکش های یکبار مصرف، سفره های یک بار مصرف، انواع پاکت های سفارشی را تولید و چاپ می کند.  بیایید بیشتر در مورد محصولات و نحوه کار ما بدانید.

 

  • پاکت های بسته بندی

یکی از فعالیت هایی که در شرکت چاپ و بسته بندی حنا انجام می شود تهیه پاکت های بسته بندی محصولات به ویژه محصولات غذایی و دارویی، صنعتی، کشاورزی و .. است. ما با کارخانه جات و تولیدی های بزرگ برای چاپ و بسته بندی محصولات همکاری داریم و همیشه در تلاش هستیم که نیازهای این حوزه را برطرف کنیم.

  • پاکت های بسته بندی سفارشی

پاکت های بسته بندی سفارشی یکی از محصولات شرکت ما می باشد. شما می توانید انواع و اقسام سفارش بسته بندی بر روی نایلون، سلفون ها از جنس پلی اتیلن، پلی پروپیلن(opp)، پلی استر، پلی‌اتیلن ترفتالات(bopet)  را به ما سفارش دهید. در صورتی که میخواهید محصولات خود به ویژه مواد غذایی را بسته بندی و به بازار عرضه کنید و به طور اختصاصی ویژگی های آن را چاپ کنید، ما این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می دهیم. دستگاه ما قابلیت چاپ همزمان ۸ رنگ دارند.

  • پاکت های فریزر

پاکت های فریزری یکی از محصولات استراتژیک تولیدی ما محسوب می شود که در هر خانه ای انواع و اقسام آن پیدا می شود. در مجموعه ما انواع پاکت های فریزری شامل بسته ای، رولی، آسان مصرف، دوغی تولید و به بازار عرضه می شود.

  • پاکت های نایلون، نایلکس

یکی از محصولات ویژه ما که از گذشته تاکنون پاکت های نایلونی و نایلکسی  می باشد. ما بهترین و با کیفیت ترین پاکت ها فریزی را تولید و به بازار عرضه می کنیم.انواع نایلون، شیرینگ، انواع نایلکس شامل چاپی، ساده، رولی، دسته تقویت، دسته رکابی، دسته زنبیلی از مجموعه محصولات ما محسوب می شود.

  • کیسه های زباله

در شرکت چاپ و بسته بندی حنا انواع کیسه های زباله تولید می شود. کیسه های زباله تولیدی ما در دو گروه کیسه های زباله بنددار و کیسه های زباله گره  و رولی با کاربردهای بسته ای و بیمارستانی تولید و به بازار عرضه می شود

  • دستکش یکبار مصرف

دستکش های یک بار مصرف یکی از محصولات تولید شرکت تولیدی سپید میثم است که اغلب در مصارف پزشکی و خانگی تولید می شود.

  • سفره یکبار مصرف

سفره های یکبار مصرف طرح دار و ساده در طرح و رنگ های مختلف در شرکت ما تولید می شود. سفره های تولیدی برند حنا دارای کیفیت مناسب می باشد و شما می توانید از آن در انواع مهمانی ها و مصارف شخصی و مراسمات خود استفاده کنید

  • لفاف بسته بندی

لفاف بسته بندی یا پاکت های بسته بندی در دو طیف ساده و سفارشی تولید می شود. برای سفارش چاپ ویژگی های محصول از چاپ پاکت چیپس و پفک گرفته تا پاکت های شفاف چاپی  حبوبات و یا چاپ بر روی پاکت لمینیت شده  فقط کافی است با راه های ارتباطی که در این سایت معرفی شده است با ما در تماس باشید.

فرآیند چاپ در شرکت چاپ و بسته بندی حنا چگونه است؟

فرآیند چاپ در شرکت چاپ و بسته بندی حنا با بهترین کیفیت انجام می شود. دستگاه های چاپ در این شرکت قابلیت ۸ رنگ چاپ همزمان را دارا می باشند. ما از بهترین رنگ به منظور چاپ و بسته بندی محصولات استفاده می کنیم. شما می توانید بدون هیچ گونه پرتی  بسته بندی محصولات را به انجام رسانید و به بازار عرضه کنید.

چاپ سلفون opp با 4 رنگ

قیمت محصولات چاپ و بسته بندی حنا

شرکت حنا یکی از قدیمی ترین شرکت ها در حوزه چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر در کشور بوده و همواره تلاش کرده قیمت این محصولات را در پایین ترین سطح خود نگه دارد. زیرا همه افرادی که به محصولات این شرکت نیاز دارند به نحوی تولیدکننده و فروشنده هستند و با مشکلات اقتصادی کوچک و بزرگ دست و پنچه نرم می کنند. از این رو این شرکت در کنار افزایش قیمت ها همواره تلاش کرده است قیمتی منصفانه و ایده آل پیشنهاد دهد تا هم چرخه شرکت بگردد و همچنین بتواند با سایر رقبا رقابت کند و پاسخگوی شاغلین و فروشندگان خود در این حوزه باشد.

خرید از شرکت بسته بندی انعطاف پذیر حنا

برای خرید از شرکت چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر می توانید با راه های ارتباطی که در بند بعدی معرفی می شود با این شرکت ارتباط برقرار کنید و انواع محصولات بسته بندی اعم از نایلون، نایلکس، کیسه فریزری، سفره و دستکش یکبار مصرف، کیسه های زباله را خریداری کنید.

 

ارتباط با شرکت چاپ و بسته بندی حنا

آدرس شرکت به نشانی  کرمانشاه بلوار شهید بهشتی روبه روی بانک پارسیان جنب بانک پاسارگاد ،ساختمان صنایع چاپ وبسته بندی حنا و یا با شماره ۰۸۳۳۴۲۷۰۵۱۶ ارتباط برقرار کنید.

این شرکت پاسخگوی تمامی نیازهای شما در حوزه چاپ و بسته بندی انعطاف پذیر می باشد.

 

پیمایش به بالا