تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی

تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی

۵/۵ - (۳ امتیاز)

تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی و بسته بندی آن، دارای انواع مختلف و کاربردهای گوناگونی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سلفون opp نوعی سلفون ترس است که از سری پلاستیک ‌های بسته ‌بندی می ‌باشد. این محصول ورق نازک پلاستیکی است که جنس پلی پروپیلن دارد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است و بین تولید کنندگان و همکاران، به عنوان سلفون ایرانی نیز شناخته می ‌شود.

سلفون های opp دارای ویژگی‌ های منحصر به فردی هستند و باعث شده که یک نوع بسته بندی ایده‌ آل در صنایع گوناگون محسوب شوند. یکی از کاربرد های شناخته شده ی این محصول استفاده از آن در صنعت مواد غذایی است. تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی در مواردی مانند بسته ‌بندی محصولات بهداشتی، آرایشی، لوازم تحریر، دخانیات، محصولات دارویی و… استفاده می ‌شود.

تولید و تامین انواع سلفون OPP

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

انواع سلفون opp

سلفون های opp به طور کلی به سه دسته شفاف، صدفی و متالایز تقسیم می شوند.

  1. سلفون های opp شفاف، همان سلفون عادی و معمولی است که عناصر افزودنی ندارد. با بسته ‌بندی و استفاده کردن از سلفون شفاف، می‌توان محتویات داخل بسته را رویت کرد. استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت بالا در تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی از نوع شفاف، باعث براق‌تر و شفاف‌تر شدن سلفون می شود. از این نوع سلفون در بسته ‌بندی پاستیل، بیسکویت، کیک، کلوچه، خشکبار، سیگار، حبوبات، سی دی و موارد دیگر استفاده می ‌شود.
  2. سلفون ‌های صدفی بر پایه رنگ شیری یا صدفی تولید شده و برای بسته‌ بندی محصولات فریزری مثل بستنی که باید در محیط سرد نگهداری شوند کاربرد دارد.
  3. در تولید سلفون‌ های متالایز از پودر فلز آلومینیوم استفاده شده است، به همین دلیل رنگ سیلور و درخشانی دارد. opp های متالایز عایق مناسبی برای محصولات در برابر تابش مستقیم نور خورشید هستند. این نوع سلفون با رنگ نقره‌ ای شناخته می ‌شود، ولی تولید آن در رنگ ‌های دیگر نیز انجام می شود. داخل پاکت چیپس، پفک، آبنبات، شکلات، کیک، چای و… از نوع opp متالایز است.
سلفون opp
سلفون opp

ویژگی های سلفون opp

تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی با ویژگی‌ هایی از جمله چاپ پذیری، انعطاف پذیری، لمینت پذیری بالا و… همراه است.

  • روی رول ‌های opp می‌توان ۱ تا ۸ رنگ فول اچ دی چاپ کرد و بسته‌ بندی‌ هایی زیبا و جذاب تولید نمود که علاوه بر کیفیت بالا، از رزولوشن بالایی برخوردار هستند.
  • سلفون های opp بسیار منعطف و مقاوم بوده و در برابر فشار و کشیدگی به سادگی ترک نمی‌خورد و سوراخ یا پاره نمی‌ شود.
  • سلفون opp را می‌ توان به صورت دو لایه تولید و چاپ کرد. برای مثال در بسته‌ بندی مواد غذایی، از لمینت کردن یک لایه opp روی یک لایه cpp استفاده می ‌شود تا ماده غذایی با مواد چاپ در تماس مستقیم نباشند و همچنین استحکام و مقاومت سلفون افزایش یابد. لمینت کردن دو لایه opp روی هم نیز ممکن است که در بسته ‌بندی ظروف یکبار مصرف استفاده می ‌شود، ولی مقاومت آن نسبت به لمینت opp روی cpp کمتر است.
  • جلوگیری از نفوذ هوا و اکسیژن به داخل محصول نیز از ویژگی ‌های دیگر سلفون های opp است که باعث حفظ تازگی محصول می ‌شود و علاوه بر آن زمان ماندگاری آن نیز افزایش می یابد.
کاربرد سلفون opp
کاربرد سلفون opp

کاربرد سلفون opp

سلفون opp نوعی پلیمر است که از مهم ترین مواد بسته بندی در صنعت می باشد. تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی و استفاده از آن در صنعت بسته بندی، کاربردها و استفاده های بسیار زیادی دارد.

از کاربردهای مهم این محصول می توان به بسته بندی محصولات غذایی اشاره کرد. برای بسته بندی مواد غذایی باید از موادی استفاده کرد که ایمن و مناسب باشند و برای استفاده از آن باید مراقبت های ویژه و محدودیت های خاصی در نظر گرفته شود. استفاده از مواد بسته بندی ایمن و با کیفیت، باعث جلوگیری از تاثیر آسیب های احتمالی روی محصول می شود.

یکی دیگر از کاربردهای مهم سلفون opp، استفاده از آن در صنعت دارویی و بسته بندی محصولات دارویی می باشد. برای استفاده از این محصول نیز باید مراقبت های ویژه ای را در نظر گرفته و برای بسته بندی، از موادی با کیفیت و امن استفاده کرد.

صادرات سلفون opp و دلایل آن

سلفون opp و تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی، یکی از مواد بسته ‌بندی پرکاربرد در صنعت بسته ‌بندی دارویی، مواد غذایی و… است. این محصول به دلایل مختلفی به خارج از کشور صادر می شود که عبارتند از:

  • در ایران با کاهش‌ ارزش پول ملی مواجه هستیم، به همین دلیل سلفون opp تولید شده در کنار کیفیت بالایی که دارد، نسبت به سایر کشورها از قیمت پایین تری برخوردار است.
  • در تولید سلفون های opp از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود.
  • سلفون های تولید شده با استانداردهای جهانی مطابقت دارد.
  • بالاترین سطح کیفی را دارد.
  • از دوام و استحکام بسیار بالا و مطلوبی بهره می برد.
  • ضخامت مناسب داشته و شفافیت عالی دارد.
  • در تولید این محصول از نیروی انسانی متخصص بهره گیری می شود.
تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی
تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی

تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی و صادرات آن به سایر کشورها، به دلایلی که در بالا ذکر شد، افزایش چشمگیری نسبت به سال های قبل داشته است.

قیمت سلفون opp که برای بسته بندی در صنایع مختلف کاربرد دارد، بر مبنای عواملی مثل ابعاد تولیدی، ضخامت سلفون، شفاف، صدفی یا متالایز بودن محصول و عوامل مختلف دیگر محاسبه می شود.

سخن پایانی

همان طور که گفتیم در بیشتر بسته بندی های خوراکی ها و مواد غذایی و همچنین بسته بندی داروها از این نوع پلاستیک و مواد اولیه استفاده شده است. سلفون opp به دلیل بهداشتی بودن و قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی که دارد فقط به بسته بندی محصولات مواد غذایی و دارویی ختم نمی شود و در صنایع مختلف دیگر نیز کاربردهای گوناگون و استفاده های بیشماری دارد.

در مطلب بالا سعی کردیم اطلاعات مفیدی درباره سلفون های opp و تولید سلفون opp با استاندارد بین المللی بدهیم تا بر اساس نیاز و بودجه، انتخابی مناسب داشته باشید.

پیمایش به بالا