فویل های آلومینیومی و بسته بندی مواد غذایی

فویل های آلومینیومی و بسته بندی مواد غذایی

۵/۵ - (۴ امتیاز)

فویل آلومینیوم به دلیل قابلیت استفاده مجدد بهتر و ویژگی های خاص – به فرد برای برندسازی محصولات در مقایسه با سایر مواد مانند پلاستیک و شیشه و … بسیار کمک می کند – این فویل در مقایسه با کاغذ و پلاستیک بی نهایت قابل بازیافت است، از جمله ویژگی ان سبک وزنی و محکم تر از شیشه ها است. فویل آلومینیوم یکی از انعطاف پذیرترین و سازگارترین عناصر در صنعت بسته بندی است. شکل گیری آن ساده است، در برابر ترکیبات آلی مقاوم و انعطاف پذیر است و یک انتقال دهنده مناسب گرما و الکتریسیته است. به راحتی تولید و اصولا به راحتی در بازار و تولیدی ها میتوان آن را یافت بنابراین به راحتی در دسترس است.

فویل آلومینیومی جزء متداول لمینت ها است و به طور گسترده در بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. عملکرد آن در برابر حرکت رطوبت، اکسیژن و سایر گازها، عطر و بو و نور غالباً مهم‌تر از هر محیط ورقه‌ای پلیمری است. در نتیجه، فویل آلومینیومی در ورقه‌ها استفاده می‌شود که ویژگی‌های سد ناکافی به طور قابل‌توجهی پایداری ماندگاری مواد غذایی را محدود می‌کند. کامپوزیت‌های پلیمری پوشش‌داده‌شده با آلومینیوم، که ممکن است به‌جای ورقه‌های فویل آلومینیومی مورد استفاده قرار گیرند، کیفیت سدسازی کمتری دارند. برای پردازش حرارتی درون بسته، فویل آلومینیوم بسته‌های سخت، نیمه سخت و انعطاف‌پذیر، فهرست کوتاه هندسی بسته‌ها را امکان‌پذیر می‌کند که حرارت سریع و حداقل تخریب حرارت را در طول پردازش تضمین می‌کند. ثبات و کیفیت تحمل در مورد استحکام بسته بندی بسیار مهم است. ترکیب غذا، خواص عملکردی فویل آلومینیومی را در هنگام تماس با محصول تعیین می کند. 

دسترسی

آلومینیوم فراوان ترین و سومین ماده فراوان در پوسته زمین است. این بیانیه دلالت بر عرضه فراوان آلومینیوم برای استخراج معدن برای مقاصد صنعتی مانند بسته بندی مواد غذایی، یا اقلام مورد استفاده در خانه را دارد. در اروپا سالانه حدود ۸۶۰۰۰۰ تن آلیاژ آلومینیوم تولید می شود.

تولید و لمینت انواع فویل آلومینیوم

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴

 طول عمر

 بسته بندی آلومینیومی می تواند یکپارچگی خود را برای مدت طولانی حفظ کند. در برابر خوردگی مقاوم است که به دوام آن می افزاید. در نتیجه، آلومینیوم یک ماده عالی برای بسته بندی مواد غذایی است، زیرا از محصول برای مدت زمان ماندگاری آن بدون خطر تخریب محافظت می کند، که به سپر بین مواد غذایی و تغییرات بیرونی در مقابل آسیب است.

آلومینیوم در عصر حاضر به یک رقیب بزرگ در صنعت بسته بندی در سراسر جهان تبدیل شده است. طیف وسیعی از عملکردها از جمله بسته بندی مواد غذایی را انجام می دهد. ظروف و بسته بندی آلومینیومی به دلیل کیفیتی که دارند به طور گسترده در تجارت مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. 

فویل آلومینیوم برای بسته بندی مواد غذایی
فویل آلومینیوم برای بسته بندی مواد غذایی

خدمات تحویل بسیار آسان تر از قبل برای بازرگانان می شود و در عین حال برای گیرنده بسیار خوشایند است. غذا در حالت سالم و گرم و تازه و بدون خرابی به دست مشتری می رسد.

چرا مواد غذایی باید در بسته بندی آلومینیومی بسته بندی شوند؟

  • ظروف پلاستیکی آلومینیومی متعادل و سبک هستند تا در زمان و مکان شما در هنگام حمل و نگهداری صرفه جویی کنند.
  • به طور کلی، ظروف آلومینیومی مواد غذایی ضد نشت هستند.
  • از آنجا که از فلز ساخته شده است، غذا برای مدت طولانی تازه، گرم و خوش طعم می ماند.
  • در نتیجه سهم این منطقه در آلودگی کاهش می یابد. ظروف قابل استفاده مجدد دارای مهر و موم محکم هستند که امکان استفاده مجدد از آنها را فراهم می کند.
  • بسته بندی فویل آلومینیومی با کیفیت عالی، ظروف غیر واکنشی و غیر سمی ایجاد می کند که به دلیل نفوذ آلاینده های بیرونی به داخل ظرف، مواد غذایی را خراب نمی کند.
  • گرم کردن مجدد و نگهداری غذا در داخل ظروف، زندگی مشتری را ساده تر از قبل می کند.
  • ظروف مواد غذایی ساخته شده از فویل آلومینیومی می توانند دمایی را تحمل کنند که بسته بندی های پلاستیکی معمولی قادر به تحمل آن نیستند.
  • بدون آسیب رساندن به ظروف، ممکن است به راحتی چندین بار در فر و باربیکیو قرار داده شوند.

ظروف آلومینیومی مواد غذایی در اندازه ها و اشکال مختلف موجود است که آنها را برای استفاده در رستوران ها، هتل ها، هواپیماها و کافه ها در سراسر جهان ایده آل می کند. اندازه ها از ۳۶، ۳۸، ۴۳، و ۵۰ میکرون می باشد که مهم ترین ضخامت کیفیت آن از ۳۶، ۳۸، ۴۳ و ۵۰ میکرون می باشد. هرکسی ممکن است محصولی را انتخاب کند که به بهترین وجه با نیاز بسته فرآوری مواد غذایی شما مطابقت دارد.

تولید فویل آلومینیوم
تولید فویل آلومینیوم

ظرف فویل آلومینیومی – اقلام فویل آلومینیومی خالص

فویل آلومینیومی ممکن است در بسته بندی مواد غذایی به دلیل شکل پذیری عالی به هر شکلی باشد. جعبه های فویل آلومینیومی محبوب ترین در بین انواع بسته بندی مواد غذایی هستند. فویل پس از نورد سرد یا گرم تبدیل به یک ماده فرآوری شده با ضخامت ثابت، بافت صاف، بدون شکاف های باریک، بدون گرد و غبار و بدون بو می باشد. این روش کاملاً خودکار تولید مهر زنی سرد از تجهیزات و قالب های تخصصی استفاده می کند. مردم از سادگی امکان گرم کردن محفظه فویل آلومینیومی مستقیماً روی مشعل گاز و پختن آن در فر بدون ترس از خطرات بسیار راضی هستند.

آلومینیوم جزء اصلی ظرف فویل فلزی است و آلومینیوم دارای نرخ بازیابی بالایی است. بازیافت آلومینیوم ساده است و تا ۲۵ بار قابل استفاده مجدد است. اگرچه در حین بازیافت، جعبه فویل هیچ ترکیب خطرناکی منتشر نمی کند. البته ممکن است فویل آلومینیومی به انواع بسته بندی کالاها از جمله کیسه های فویل آلومینیومی تبدیل شود.

جستجوی گزینه‌ های بسته‌ بندی جدید یک فرآیند توسعه طبیعی است، همانطور که با این واقعیت نشان می‌دهد که همه کشورها استفاده از بسته‌ بندی‌ های پلاستیکی را استفاده می‌کنند. فویل آلومینیومی به دلیل خواص عالی خود به سرعت سهم بازار را در تجارت بسته بندی مواد غذایی به دست می آورد. فرض کنید می خواهید وسایل خود را با فویل آلومینیومی نیز بپیچید. انتخاب یک تولید کننده معتبر فویل آلومینیومی در این مورد بسیار مهم است. امروزه چندین فروشنده فویل آلومینیومی وجود دارد، اما استاندارد فویل تولید شده توسط تولیدکنندگان مختلف و همچنین قیمت گذاری متفاوت است. شرکت آذین فناوران یک ارائه دهنده پیشرو فویل آلومینیومی است که می توانید از طریق زیر با این شرکت ارتباط برقرار کنید:

info@azinfanavar.com
۰۹۱۰۸۸۳۳۴۴۷ – ۰۹۱۲۰۸۰۸۷۷۲

آدرس دفتر مرکزی :خیابان نلسون ماندلا (جردن)، خیابان یزدان پناه، ساختمان پیروز

پیمایش به بالا