فیلم استرچ پالت صنعتی

Rate this post

 

فیلم استرچ پالت صنعتی به دلیل ساختار انعطاف پذیر و بادوام یکی از پرکاربردترین مواد در بسته بندی محصولات می باشد. در سال های اخیر درصد استفاده از این نوع فیلم در حال افزایش یافته است و دارای مزایای زیادی در حمل و نقل، ذخیره سازی و نگهداری بسیاری از محصولات تجاری دارد. این فیلم به دلیل مزایایی که دارد به طور گسترده توسط بسیاری از مشاغل فعال در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم استرچ ماشینی و دستی یکی از محبوب ترین انواع مواد بسته بندی است. سلفون پالت که با توجه به ساختار مواد و کاربرد آنها دارای چندین نوع مختلف هستند، نه تنها برای مصارف صنعتی بلکه برای فیلم استرچ دستی نیز مناسب هستند. شما می توانید انواع مختلف این بسته بندی مفید را که مزایای زیادی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد  را از کارشناسان فروش ما خریداری کنید.

 

 

 استرچ پالت چیست؟

رول استرچ پالت یک ماده بسته بندی است که در  ضخامت های مختلف با استفاده از تکنیک ریخته گری از مواد خام خطی پلی اتیلن یا پلی پروپلین تولید می شود. در تولید، مواد چسب بین لایه ها لمینت می شوند. به طور کلی، انواع استرچ پالت به رنگ های متنوع وجود دارد.

ساختار این نوع از فیلم، نسبت به بسیاری از مواد بسته بندی انعطاف پذیر و در برابر کشش مقاوم تر است. این ماده کشیده شده و شکل خود را برای مدت طولانی حفظ می کند. انعطاف پذیری، مقاومت در برابر گرما و سرما و قیمت پایین، بدون بو و همچنین بازیافت پذیر بودن  از ویژگی های مهم این محصول می باشد.

انواع و اندازه فیلم های استرچ پالت

 استرچ پالت با توجه به نوع استفاده در ۲ نوع مختلف تولید می شوند. نوع اول برای استفاده با ماشین های تمام اتوماتیک مناسب است. این به ویژه توسط مشاغلی که درگیر بسته بندی و حمل و نقل سنگین هستند استفاده می شود. نوع دوم برای استفاده با ماشین های نیمه اتوماتیک یا دستی مناسب است.

سلفون های پالت نمی توانند تمام فرآیندهای بسته بندی را با یک ضخامت انجام دهند. در این راستا ضخامت آنها بسته به محصولی که قرار است بسته بندی شود متفاوت است. اندازه گیری که اطلاعاتی در مورد ضخامت و در نتیجه دوام انواع فیلم استرچ پالت می دهد میکرون است. هرچه مقدار میکرون بالاتر باشد، فیلم استرچ پالت در برابر تاثیرات خارجی مقاوم‌تر است.

 

اندازه و ضخامت فیلم بسته بندی پالت صنعتی

تولیدکنندگان فیلم استرچ پالت عموما محصولاتی با ضخامت های ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۴۰ میکرون تولید می کنند. پس از تولید فیلم بسته بندی استرچ پالت، روی یک ماسوره پیچیده شده و به رول تبدیل می شود. این رول ها در عرض و طول های مختلف برای کاربرانی با نیازها و خواسته های متفاوت تولید می شوند. ۱۰ سانتی متر در ۲۵۰ متر، ۲۵ سانتی متر در ۲۰۰ متر، ۵۰ سانتی متر در ۳۰۰ متر، ۵۰ سانتی متر در ۲۵۰ متر، ۵۰ سانتی متر در ۲۰۰ متر پرکاربردترین اندازه رول فیلم استرچ هستند. با افزایش مقدار میکرون، وزن یک رول فیلم استرچ پالت با همان ابعاد به طور متناسب تغییر می کند.

کاربردهای فیلم استرچ پالت

فیلم استرچ پالت به طور کلی برای اهداف بسته بندی برای محافظت از محصولات مختلف در برابر عواملی مانند هوا، رطوبت، گرما، گرد و غبار، مایع و بو استفاده می شود. همچنین برای بسته بندی محصولاتی که پس از تولید روی هم چیده می شوند یا روی پالت حمل می شوند تا حالت چیده شده خود را حفظ کنند، استفاده می شود.

فیلم استرچ پالت با ضخامت ۱۷ میکرون برای بسته بندی محصولات سبک و متوسط ​​بدون سطوح تیز و ۲۳ میکرون برای بسته بندی محصولات سنگین با سطوح تیز استفاده می شود. زمینه های استفاده از این مواد شامل بخش های زیادی مانند لجستیک، مواد غذایی، مصالح ساختمانی، لوازم آرایشی، الکترونیک، خودرو، مبلمان و صنایع مختلف است.

 

قیمت فیلم استرچ پالت

رول استرچ پالت به دلیل خواص منحصر به فرد و مزایایی که ارائه می دهند، از جمله مواد بسته بندی هستند که اغلب توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود. ویژگی هایی که باعث می شود کاربران این محصولات را انتخاب کنند تأثیر مستقیمی بر قیمت فیلم استرچ پالت دارد. قیمت ها با ویژگی هایی مانند کیفیت مواد، ضخامت و اندازه به کار رفته در تولید محصول متناسب است. برندهای مختلف گزینه‌های سلفون پالت را با کیفیت‌های متفاوت ارائه می‌کنند و یافتن محصولی را که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد را برای کاربران آسان‌تر می‌کنند.

علاوه بر این، برخی از فروشندگان گزینه های جعبه ۶ بسته، ۱۰ بسته، ۱۲ بسته، ۱۸ بسته، ۲۴ بسته، ۳۶ بسته را ارائه می دهند که برای کاربرانی که نیاز زیادی به فیلم استرچ پالت دارند، مزیت قیمتی ایجاد می کند. شما می توانید استرچ پالت را با بهترین قیمت و کیفیت از ما خریداری کنید. فیلم بسته بندی را با کیفیت و با ضمانت خدمت شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

بهترین فروشنده فیلم استرچ پالت

سلفون استرچ پالت صنعتی از اقلام اصلی  چاپ مهر آموز هستند. ما فیلم  پالت استاندارد ۱۵، ۲۰ و ۲۵، ۳۰ و ۴۰  میکرون را به صورت استاندارد عرضه ی کنیم. علاوه بر این فیلم های خاص با کیفیت  و مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این، فیلم های استرچ لمینیت و فیلم های استرچ برش خورده را می توانید براحتی از ما تهیه کنید. ما انواع فیلم استرچ ماشینی و دستی را به بازار عرضه می کنیم. برای خرید بهترین فیلم استرچ پالت با ما تماس بگیرید.

 

جمع بندی

استرچ پالت صنعتی به بهبود مشکلات ، ذخیره سازی و حمل و نقل کمک می کند. این یکی از مواد بسته بندی با استفاده آسان، خاص و نوآورانه است. مهم نیست که برای چه هدفی استفاده می شود، پتانسیل ارائه مزایای طولانی مدت را دارد. فیلم استرچ مزایای بسیاری را در حمل و نقل با استفاده از پالت فراهم می کند، از جمله جلوگیری از گم شدن یا آسیب دیدن محصولات حمل شده می شود.

شرکت چاپ مهر آموز
شرکت چاپ مهر آموز

 

پیمایش به بالا