فیلم cpp  | خرید مستقیم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

 

Cpp مخفف کلمه cast polypropylene است که از جنس پروپیلن بوده که در صنعت چاپ و بسته بندی مورد استفاده قرار می­گیرد. برای خرید مستقیم فیلم cpp‌ می توانید از طریق شماره ای که درادامه مطلب یا در همین سایت ثبت شده است اقدام کنید. چاپ مهرآموز با سابقه طولانی در عرصه خرید و فروش انواع سلفون opp ، cpp و bopp همواره تلاش می­کند فیلم ccp با استحکام عالی و با پایدارری حرارتی خوب و مقاوم را ارائه دهد.

فیلم cpp

فیلم CPP  که به پلی پروپیلن ریخته‌گری معروف است طی یک فرآیند شیمیایی تولید می‌شود. این نوع فیلم از جنس شفاف و متالیز است. فیلم پلی پروپیلن (CPP) یک پلاستیک اقتصادی، انعطاف پذیر و مقاوم است که آن را به گزینه ای عالی برای طیف گسترده ای از کاربردهای گوناگون تبدیل می کند. از این محصول درکاربردهای متنوع به خصوص برای لمینیت بر روی سلفون های مختلف و همچنین به منظور چاپ و بسته بندی محصولات غذایی، منسوجات و قطعات خودرو استفاده می شود.

خرید مستقیم  انواع فیلم cpp

ورق سلفون cpp  یک انتخاب عالی برای افزایش مقاومت، دوخت پذیری و چاپ پذیری سایر ورقه های سلفونی است و عموما به صورت تک لایه استفاده نمی شود. برای خرید مستقیم انواع فیلم cpp‌ می توانید به ما مراجعه کنید. تلاش ما این است که فیلم cpp قیمت مناسب و کیفیت زیاد را به دست مشتریان برسانیم. برای این منظور می توانید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس حاصل فرمایید.

فعالین در صنعت سلفون می دانند که خرید فیلم cpp  در انواع شفاف و متالایز در صنعت بیشترین تقاضا را دارد.

خرید مستقیم فیلم ccp‌شفاف

فیلم cpp‌شفاف  که یک فیلم پروپیلن بدون کشش نیز نامیده می شود در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع فیلم برای لمینیت، بسته بندی غذا، بسته بندی گل، بیسکویت و نان و از این قبیل استفاده می شود. از این نوع فیلم به دلیل قیمت مناسب  و کاربردهای زیاد طرفداران مخصوص به خود را دارد. قیمت فیلم cpp شفاف نسبت به سایر  انواع سلفون کمتر است. برای خرید مستقیم فیلم cpp  با ما تماس بگیرید.

خرید مستقیم فیلم cpp‌ متالایز

متالایز کردن فیلم cpp توسط ماشین آلات صنعتی و نیمه اتوماتیک انجام می شود. این فرآیند به افزایش مقاومت فیلم در برابر تابش اشعه نور خورشید می انجامد و همچنین مقاومت در برابر اکسیژن و بخار آب را افزایش می دهد. این نوع از فیلم ها در دکوراسیون، بسته بندی ، صنایع بهداشتی بیشترین کاربرد را داشته اند.

در دکوراسیون فیلم cpp در موارد تزئینی مانند ساخت روبان و کاغذ کادو استفاده ی شود.

خرید فیلم cpp متالایز در فرآیند بسته بندی محصولات مختلف استفاده می شود. امروزه این فیلم ها جایگزین لمینت های فویلی شده و در بسته بندی محصولات انواع تنقلات ، قهوه، آبنبات و محصولات گوشتی کاربرد فراوان دارد.

در صنایع بهداشتی نیز برای بسته بندی محصولات دارویی به وفور از این محصول استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله فیلم cpp متالایز: مناسب بسته بندی را بخواندی.

نکات مورد توجه در خرید سلفون cpp

قبل از خرید فیلم cpp توجه به برخی از نکات ضروری است. برخی از ویژگی های سلفون cpp‌خوب را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

نرم و صاف بودن سلفون

انعطاف پذیری بسیار زیاد فیلم cpp نسبت به اغلب نایلون ها

چسبندگی بالا

نازک بودن لایه cpp

عدم چسبندگی بیش از حد

قابل استفاده در صنعت چاپ و بسته بندی

البته توجه داشته باشید که برای خرید سلفون cpp‌ با کیفیت آن را از تولیدکننده و تامین کننده معتبر خریداری کنید. شرکت چاپ مهرآموز انواع سلفون را به بازار ارائه می کند. شما می توانید انواع سلفون را با کیفیت و ضمانت از ما خریداری کنید. برای سفارش با شماره تماس چاپ مهرآموز به شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

ویژگی های خاص فیلم cpp

ویژگی های خاص فیلم cpp  که در هنگام خرید فیلم cpp‌ مستقیم از تولیدکننده می توانید به آن توجه کنید به  صورت زیر است:

براقیت عالی، شفافیت و تیرگی کم با ساختاری سخت

چسبندگی لمینیت عالی

مناسب برای استفاده به صورت تک لایه یا لمینیت

ایده آل برای محصولات نانوایی، حبوبات و بسته بندی پاستا

عملکرد عالی در دستگاه های حرارتی

عملکرد عالی

رطوبت موجود در بسته بر روی سطح فیلم پخش می شود و از ایجاد قطرات بزرگ جلوگیری می کند و باعث می شود که داخل بسته دیده شود

قیمت خرید فیلم cpp

قیمت خرید فیلم cpp ‌ تولیدی تا حد زیادی به قیمت مواد اوالیه و ویژگی های محصول مرتبط است. ضخامت، ابعاد و عرض سلفون cpp‌ نبز بر قیمت آن تاثیرگدار است. علاوه بر همه اینها عوامل خارجی از قبیل نوسانات دلار و نرخ تورم تاثیر شدیدی بر قیمت این محصول دارد به طوری که نمی توان قیمت دقیقی از سلفون ارائه کرد. برای دریافت لیست قیمت سلفونcpp ‌ و اطلاع از قیمت سلفون دسته بندی و سایر انواع سلفون opp‌ و bopet با چاپ مهرآموز  تماس حاصل فرمایید.

بهترین فروشنده فیلم cpp

برای خرید فیلم cpp بهتر است که به بهترین فروشنده این نوع فیلم مراجعه کنید. فروشنده باید کاربردهای هر فیلم را برای شما به طور دقیق توضیح دهد تا شما بهترین و به صرفه ترین فیلم را برای محصول و کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید. در هر کار تولیدی استفاده بهینه از تمام امکانات تولید و در نتیجه افزایش بازدهی خواهد شد. بهترین فیلم cpp‌ فیلمی است که انعطاف پذیر و نرم هستند، بدون نیاز به استفاده از پوشش های خاص به صورت اولتراسونیک و حرارتی درزگیری شود. در برابر پارگی و ضربه مقاوم باشد و در برابر دمای سرد و گرم  مقاومت بیشتری داشته باشد.

جمع بندی

کشش پذیری بالا و عدم پارگی، قابلیت دوخت پذیری بسیار مناسب، مقاومت در برابر سایش و خط و خش، وضوح و شفافیت بالا و براقیت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و همچنین ماشین کاری خوب در خط بسته بندی و مقاومت در برابر چربی  از جمله ویژگی های ‌فیلم cpp‌است. علاوه بر این ها قیمت مناسب این محصول سبب شده است که فعالین در صنعت فیلم cpp را برای مصرف انتخاب کنند.

توجه داشته باشید که برای خرید سلفون با کیفیت حتما باید آن را از تولید کننده سلفون معتبر خریداری کنید. شرکت چاپ مهر آموز با سال ها تجربه خدماتی استتثنایی در بازار فیلم cpp  ارائه می دهد و با تضمین کیفیت محصول را به مشتری نهایی می رساند. برای سفارش انواع نایلون شامل سلفون opp ، bopet   و cpp  با شماره  تماس بگیرید.

پیمایش به بالا