پاکت پستی حباب دار

۵/۵ - (۱ امتیاز)

در سال های اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی خرید اینترنتی افزایش یافته است و در نتیجه آن تقاضا برای پاکت های پستی چند برابر شده است.با این حال، حمل اقلام شکستنی با پاکت های معمولی خطرناک است. برای جلوگیری از آسیب دیدن اقلام و اسناد داخل پاکت در هنگام حمل و نقل از پاکت حبابدار استفاده می شود. این پاکت ها که از لمینیت کاغذ و سلفون طی فرآیندی تولید می شوند یکی از پرکاربردترین پاکت پستی محسوب می شوند. در این مقاله به پاکت پستی حباب دار پرداخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

پاکت پستی حباب دار چیست؟

پاکت پستی حباب دار به این دلیل که لایه نایلونی حباب دار در داخل آن است، برای انتقال اجسامی که در برابر ضربه حساس بوده مورد استفاده قرار می گیرند. این پاکت ها پر مصرف ترین و کاربردی ترین پاکت ها در حمل بسته های پستی شناخته می شوند. با توجه به اینکه دارای استحکام بالایی هستند در برابر رطوبت، گرد و خاک مقاوم هستند. عموما در ارسال قطعات کامپیوتری، پوشاک، ساعت، موبایل، کاغذ و اسناد مهم و از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

مواد تشکیل دهنده پاکت حباب دار

مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پاکت حبابدار پستی کاغذ کرافت و  فیلم PE ‌ می باشد. فیلم پلی اتیلن حباب دار خود از دو یا چند لایه نایلون تشکیل شده است. به طوری که دو لایه از این فیلم از غلتکی عبور می کنند و با دمش هوای گرم فیلم حبابدار ایجاد می شود و به طور همزمان لایه دیگر به صورت فشاری بر روی لایه حباب دار لمینه می شود. لایه دیگر ممکن است از جنس انواع نایلون، فویل آلومینیومی، متالایز و یا فوم پلی اتیلنی، سلفون opp، cpp، bopet باشد که به منظور استفاده در صنایع بسته بندی به کار می رود.

‌اگر تولیدکننده پاکت پستی حباب دار هستید می توانید انواع نایلون مورد استفاده در تولید پاکت حباب دار را به ما اختصاص دهید. شرکت چاپ مهرآموز با سابقه چندساله در تلاش است که بهترین متریال و انواع سلفون های opp یا bopp،  bopet، cpp را جهت صنایع مختلف چاپ و بسته بندی تهیه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش ما با استفاده از شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ ارتباط برقرار کنید.

مراحل تولید پاکت حباب دار

به طور کلی پاکت حباب دار در دو مرحله تولید می شود:

در مرحله اول کاغذ کرافت به دستگاهی به نام unwind منتقل و اطلاعات و طرح مورد نظر مشتری بر روی آن چاپ می شود و به صورت رول جمع آوری می شود.

در بخش دوم کاغذ چاپ شده و رول شده فوق به رول حبابدار در دستگاه قرار می گیرند و با توجه به اندازه درخواستی برش خورده و تا می شوند و توسط دستگاه پرس به همراه چسب به هم جوش خورده و انواع پاکت حباب دار تولید می شوند.

 

 

انواع پاکت حباب دار

انواع پاکت حباب دار بر اساس اندازه، جنس، رنگ و نوع چاپ به گروه های مختلفی طبقه بندی می شوند که در ادامه به آن پرداخته می شود:

  • پاکت پستی حباب دار بر حسب اندازه

پاکت پستی حبابدار در اندازه های مختلف مطابق با نیاز مشتری برش داده می شوند. پاکت پستی A4 ،A3 ،A5،A7  و پاکت های پستی در اندازه مختلف ۱۷*۱۳ ، پاکت پستی حباب دار  ۱۷*۲۵،  پاکت پستی حبابدار به اندازع۴۰*۳۰، ۴۲*۳۲، ۴۵*۳۷، ۵۰*۳۷ سانتی متر تولید می شوند.

  • پاکت پستی حباب دار بر حسب جنس

 بسته پستی حباب دار بر حسب جنس لمینه و یا کاغذ نیز ممکن است طبقه بندی می شوند. جنس لمینه گاهی متالایز و یا آلومینویمی و یا پشت نقره ای نیز خوانده می شود. اینگونه پاکت های پستی از استحکام بالاتری نسبت به سایر پاکت های پستی برخوردار هستند.

  • پاکت پستی حباب دار بر حسب رنگ

این نوع پاکت ها بر حسب رنگ کاغذ و یا رنگ لمینه نیز می توان طبقه بندی کرد. هر چند استفاده از رنگ سفید و لمینه شفاف بسیار کاربردی و رواج بیشتری دارد اما کاغذهای پستی حباب دار لمینه طلایی و لمینه مشکی نیز در بازار ممکن است پیدا شود و یا می توانید آن را ثبت سفارش کنید.

  • پاکت پستی حباب دار بر حسب چاپ

 پاکت های حباب دار برای ارسال پاکت و محصول در اداره پست بیشترین استفاده را دارد. اما گاهی از این پاکت ها به صورت ساده و بدون هیچ چاپی استفاده می شود و گاهی شرکت ها برای ارسال کالا از چاپ اختصاصی استفاده می کنند. در واقع پاکت پستی سفارشی با توجه به ویژگی های محصول و برند را ثبت می کنند. استفاده از این روش تبلیغاتی به خصوص پس از دوران کرونا که خرید اینترنتی در کشور افزایش یافته است، رواج یافته است. برای ثبت پاکت پستی سفارشی به شرکت لفاف مهر آموز سفارش خود را ثبت کنید.

 

مزایای پاکت پستی حباب دار

مزایای پاکت حباب دار را می توان به صورت زیر شمرد:

  • شما می توانید اسناد و وسایل خود را در برابر ضربه محافظت کنید.
  • دارای قیمت مقرون به صرفه نسبت به کارتن می باشند.
  • شما می توانید مقاومت بیشتری برای محصولات خود در برابر تماس مایعات ایجاد کنید.
  • شما می توانید با خیال راحت از آن در عملیات انبارداری، طبقه بندی و حمل و نقل خود استفاده کنید.
  • می توانید با استفاده از پاکت حبابدار آسیب های احتمالی را به حداقل برسانید و در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.
  • پاکت های حبابدار در اندازه های مختلف قابل دسترس است و می توانید از آن استفاده کنید.
  • از پاکت های حباب دار می توانید تا چند بار استفاده کنید.
  • دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا هستند.

 

قیمت پاکت حباب دار

قیمت پاکت حباب دار با توجه  به اندازه آنها متفاوت است. با خرید پاکت حباب دار برای حمل پست یا نگهداری می توانید از هزینه های غیر ضروری جلوگیری کنید. علاوه بر این، این پاکت ها را می توان به طور مکرر استفاده کنید.

 

 

جمع بندی

 یکی از پر مصرف ترین پاکت های پستی در دنیا پاکت پستی حباب دار محسوب می شوند. این پاکت ها که بخش درونی آنها از نایلون حباب دار دو لایه یا چند لایه هستند به دلیل استحکامی که دارند در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر این پاکت ها به سفارش شرکت ها مختلف و برندهای مختلف به صورت سفارشی نیز تولید می شوند. برای تولید پاکت پستی حباب دار و یا خرید پاکت پستی حباب دار می توانید سفارش خود را در واحد فروش چاپ مهرآموز به ثبت برسانید.شماره :

 

 

 

پیمایش به بالا