قیمت انواع سلفون bopp و bopet در سال ۱۴۰۲

قیمت انواع سلفون bopp و bopet در سال ۱۴۰۲

۳.۷/۵ - (۴ امتیاز)

این روزها اهمیت انواع سلفون bopp و bopet بر هیچ‌کس پوشیده نیست. بسته بندی علاوه بر عملکرد بزرگ و مهم محافظت از محصول شما، نقش عمده ای در جذب مشتری یا خریداران نیز دارد. برای ساخت بسته بندی های خوب، استفاده از تجهیزات مناسب مهم است. یکی از بهترین روکش های پلاستیکی سلفون است. این بسته بندی ها در صنایع غذایی، دارویی، کشاورزی، برق، لوازم جانبی خودرو و … کاربرد دارند.

سلفون bopp و bopet
سلفون bopp و bopet

فیلم BOPP چیست؟

این فیلم از پلی پروپیلن با قابلیت دو محوری مناسب برای بسته بندی به صورت تک لایه با ساختاری همگن ساخته شده است. همچنین می توان از آن برای ساخت لیبل استفاده کرد.

برای افزایش مقاومت این فیلم در دو جهت (در جهت حرکت خودرو و در جهت مخالف) کشیده می‌شود. ضخامت آنها می تواند از ۱۵ تا ۵۰ میکرون متغیر باشد، اما ضخامت رایج مورد استفاده در صنایع مختلف بین ۱۵ تا ۳۰ میکرون است.

 

انواع فیلم پلی استر bopet

شاید برایتان جالب باشد بدانید که فیلم های پلی استر bopet  برای انواع مختلف مواد غذایی کمی متفاوت هستند. به عنوان مثال، شما مطمئناً نمی توانید انواع مختلف مغزها را با یک قهوه بسته بندی کنید. زیرا برخی از غذاها نسبت به سایرین حساس تر هستند. به عنوان مثال، همان قهوه ای که ذکر کردیم یکی از حساس ترین غذاهای موجود در بازار است. بنابراین، ترکیب فیلم پلی استر bopet  با سایر مواد برای بسته بندی توصیه می شود.

یکی از این روکش هایی که با فیلم پلی استر bopet  توصیه می شود، فویل آلومینیومی است. قهوه یکی از چیزهایی است که به سرعت با هوا به خصوص اکسیژن موجود در هوا مخلوط می شود. این ترکیب باعث شده قهوه طعم اولیه خود را از دست بدهد. شاید متوجه شده باشید که گاهی حتی بهترین قهوه ها در برخی بسته بندی ها طعم اصلی خود را ندارند.

این ویژگی قهوه ما را وادار می کند تا پوشش مخصوصی برای آن تهیه کنیم. فیلم پلی استر همراه با فویل آلومینیومی و مواد دیگر این پوشش خاص را به ما می دهد که گاهی برای این محصول همراه با سلفون برای بسته بندی قهوه استفاده می شود. فراموش نکنید که کیسه قهوه هم مانند هر ماده غذای دیگری باید به گونه ای ساخته شود که هوا داخل کیسه تا حدی عبور کند.

این بدان معناست که هر ماده به بسته بندی خاص خود نیاز دارد. به عنوان مثال، محصولات پروتئینی و گوشتی مانند قهوه باید بسته بندی خاصی داشته باشند. به همین دلیل، فیلم پلی استر bopet  با مواد دیگر برای بسته بندی ترکیب می شود. سایر مواد غذایی مانند سبزیجات نیز به همین شکل هستند.

فیلم پلی استر
فیلم پلی استر

فیلم پلی استر BOPET مخصوص چاپ و لمینت

شفافیت و درخشندگی بالای فیلم پلی استر BOPET و امکان استفاده از آن در ضخامت های کمتر نسبت به فیلم های دیگر از جمله مزایایی است که توجه صنعت چاپ را به خود جلب کرده است. خواص فیزیکی این فیلم باعث افزایش کیفیت چاپ روی محصول بسته بندی می شود که آن را از سایر فیلم های بسته بندی متمایز می کند.

استحکام بالای فیلم پلی استر BOPET علاوه بر تولید یکنواخت و دوخت دقیق، استحکام و سرعت دوخت را با روش دوخت گرم حرارتی در فیلم های لمینت پلی استر افزایش می دهد.

فرآیند آماده سازی سطح فیلم پلی استر به دو روش شیمیایی و الکتریکی انجام می شود که کیفیت و استحکام چسبندگی را در فرآیند لمینیت فیلم پلی استر با سایر فیلم ها و قدرت چاپ بسیار بالا می برد. حتی در فرآیند دوخت سرد، از فیلم های پلی استر بهتر از فیلم های مشابه استفاده می شود. یکی از مهمترین خواص فیلم پلی استر نفوذ ناپذیری آن در برابر گازهای موجود در هوا و همچنین گازهای محافظ مانند نیتروژن و سایر گازهای مفید محبوس شده در داخل پاکت است که باعث افزایش ماندگاری محتویات بسته می شود.

فیلم های متالایز پلی استر M-BOPET در سه رنگ نقره ای، طلایی و سفید با عملکرد جلوگیری از نفوذ نور به محصولات بسته بندی شده تولید می شوند. این گروه از فیلم ها در تولید پاکت های بسته بندی پس از لمینت با انواع دیگر فیلم ها مانند CPP، BOPET، BOPP … استفاده می شود.

 

آینده بسته‌بندی نایلون های سلفونی چیست؟

آینده بسته بندی های سلفون نایلونی  در سال ۱۴۰۲ روشن به نظر می رسد. گزارش Future Market Insights حاکی از آن است که بسته‌بندی سلولزی با CAGR 4.9 درصد بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۸ رشد خواهد داشت. بدون شک بسته بندی مواد غذایی تنها صنعتی نیست که از سلفون نایلونی استفاده می کند. البته سلفون برای استفاده در افزودنی های مواد غذایی، پرکننده دارو ، اشک مصنوعی و درمان زخم مورد تایید FDA است.

 

قیمت چاپ سلفون در سال ۱۴۰۲

هزینه نهایی چاپ مستقیم بستگی به روش چاپ و تعداد رنگ های طرح شما دارد، بنابراین برای دریافت قیمت مناسب، پیشنهاد می کنیم پس از بررسی دقیق هزینه چاپ در شبکه های مجازی یا ایمیل، طرح چاپ شده را برای ما ارسال کنید. زمان تحویل اعلام می شود.

لازم به ذکر است که هزینه ساخت کلیشه متفاوت محاسبه می شود، کلیشه فلکسو از ژلاتین در دو نوع آنالوگ (پشته ای) و لیزری (سیلندر مرکزی) ساخته می شود که تا ۱۵ تن قابل چاپ بدون افت کیفیت می باشد. اما هلیو فلزی است که عمر بسیار بالایی دارد و تا تغییر طرح نیازی به ساخت قالب جدید نیست.

سلفون bopp و bopet
سلفون bopp و bopet

سخن آخر

اگر در حال حاضر از کیسه های پلاستیکی برای آب نبات، آجیل، آب نبات و غیره استفاده می کنید، نایلون های سلفون جایگزین بسیار خوبی هستند. در واقع نایلون های سلفون توانسته اند در صنایع مختلف نفوذ کنند. تعداد صنایعی که از این نوع نایلون استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است.

برند انواع سلفون به طور مستقیم بر کیفیت و ارزش آن ها تاثیر می گذارد. سلفون غذایی خوب تاثیر زیادی در ماندگاری محصولات دارد. اگر می خواهید بهترین برند سلفون را بخرید، به یک شرکت معتبر سلفون مراجعه کنید.

 

 

پیمایش به بالا