قیمت دستگاه تولید opp داخل ایران

قیمت دستگاه تولید opp داخل ایران

Rate this post

دستگاه تولید opp مناسب برای تولید انواع فیلم bopp با ضخامت های ۲۰ میکرون ۳۰ میکرون و … می باشد. در این ماشین از چسب گرم استفاده می‌شود و دارای قابلیت تنظیم مصرف حداقل برچسب است. ماشین کاملا اتوماتیک است که مجهز به کنترل الکتریکی مانیتور با صفحه کلید لمسی و کنترل دور الکتریکی می‌باشد.  پوشش بدنه این دستگاه از جنس استنلس استیل ۳۰۴ ساخته شده و کلیه لوازم برقی، الکترونیکی و بادی استفاده شده در این ماشین opp  از مارک‌های معروف رایج در بازار است. در ادامه مقاله در خصوص ماشین‌های opp صحبت  خواهیم کرد.

قیمت دستگاه تولید opp
دستگاه تولید opp

مکانیسم این ماشین‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که در قیاس با نوع‌های دیگر دستگاه opp قوی‌تر به شمار می‌رود. در این مقاله می‌خواهیم پاسخ سوالات فوق درباره قیمت داخلی دستگاه تولید opp را بیان کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما پیشنهاد می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با عملکرد و کارکرد آن بیشتر آشنا شوید و به سوالات خود در مورد این دستگاه دست یابی.

قیمت داخلی دستگاه تولید opp و مزیت‌های آن:

 

قیمت داخلی دستگاه تولید opp در ایران دارای شرایط  مناسبی است. معمولا دستگاه‌های تولید opp تولید داخل از جنس مناسبی ساخته شده‌اند و استفاده از جنس خوب و مقاوم در تولید آن‌ها مزیت‌های زیادی دارد. می‌توان گفت مهم‌ترین مزیت دستگاه تولید opp سرعت بالا و دقت بالا در فرآیند لیبل زنی است. به همین دلیل است که در خط‌های تولید با ظرفیت‌های بالا می‌تواند کاربرد داشته باشد و سبب می‌شود و تا بتوانیم از آن برای افزایش سرعت خط تولید استفاده کنیم. ماشین آلات لیبل زنی برای اندازه‌های معین ساخته شده اند و برای اندازه‌های بزرگ معمولا باید انواع سفارشی آن‌ها ساخته شود. برای اینکه از این دستگاه‌ها استفاده مفید و به صرفه شود باید نکات مهمی را در نظر داشت که این دستگاه با قیمت داخلی دستگاه تولید opp تا مدت‌های طولانی‌تری مورد استفاده قرار گیرد.

 

دستگاه لیبل زن opp  چه کاربردی دارد؟

به صورت کلی می‌توان گفت انواع دستگاه لیبل زن شامل لیبل زن پشت چسب دار، لیبل زن opp، لیبل زن گرد پشت چسب دار، لیبل زن دوطرفه تخت پشت چسب دار و لیبل زن دو منظوره پشت چسب دار است.

دستگاه لیبل زن چسبان نوعی دستگاه است که در خطوط تولید و دسته‌بندی از آن استفاده می‌شود. این دستگاه در تکمیل کننده بسته بندی به کار می‌رود و برای چسباندن لیبل یا برچسب مورد دلخواه روی از جمله برچسب و تاریخ و مواد تشکیل دهنده محصول از آن استفاده می‌شود. یکی از انواع دستگاه لیبل چسبان دستگاه لیبل زن opp است که مناسب برای چسب زدن روی ظروف استوانه‌ای از جنس پت، پلاستیکی و قوطی‌های فلزی و یا ظروف شیشه‌ای استفاده می‌شود. قیمت داخلی دستگاه تولید opp تا حدودی مناسب و بصرفه است و می‌توان گفت قیمت مناسبی دارد. البته علاوه بر دستگاه لیبل زن opp دستگا‌ه‌های لیبل زن دیگری نیز وجود دارد. برای مثال دستگاه لیبل زن تاپ پشت چسب دار برای چسباندن لیبل روی ظروف تخت با اشکال مربعی و یا مستطیلی تهیه شده است و یا دستگاه لیبل زن پشت چسب دار در انواع ظروف گرد و بسیاری از لوازم مانند بطری‌ها به خصوص بطری شیشه‌ای کاربرد دارد.

ماشین آلات تولید bopp
ماشین آلات تولید bopp

 

نحوه کار دستگاه لیبل زن opp :

 حتما یکی از سوالاتی که ممکن برایتان پیش بیاید، این است که این دستگاه  opp چگونه می‌کند. در جواب این سوال باید بگوییم دستگاه لیبل زن opp یا هات ملت، از بهترین و کاربردی‌ترین دستگاه‌ها برای تکمیل بسته‌بندی و چسباندن طرح روی بطری‌های نوشابه و سایر لوازم و بطری‌های مربعی و گرد استفاده می‌شود. سیستم‌های ملت ذرات چسب را روی بطری اسپری می‌کند تا لبه آن برچسب قبل از قرار گرفتن روی بطری چسبانده و در نتیجه چاپ شود. مهم‌ترین  و اساسی‌ترین مزیت دستگاه لیبل زن قیمت داخلی دستگاه تولید opp است که دارای قیمت ارزان و ظرفیت تولید مداوم است.

 

مزیت‌های دستگاه تولید opp:

 

مهم‌ترین و اولین مزیت دستگاه تولید به قیمت داخلی دستگاه opp این است که در این دستگاه در طول مدت درازی برای مجموعه کارایی دارد.

یعنی باید قطعات دستگاه‌‌ از متریالی تهیه شده باشد که در اثر کوتاه مدت  خراب نمی‌شود و با نگه‌داری اصولی تا مدت زمان طولانی می‌تواند به خوبی کار کند. یکی دیگر از این مزیت‌ها این است که در مدت زمان کم تعداد زیادی بطری و بسته را لیبل زنی می‌کند و این مسئله باعث می‌شود تا بسته‌های بیشتر در مدت زمان کمتر تهیه شود. مورد بعد در مزیت‌های دستگاه opp سرعت و دقت آن است که ظرفیت تولید روزانه‌ی آن بسیار بالاست و مفید و موثر است. همچنین می‌توان گفت قطعات اصلی این دستگاه از جنس استیل است و باید مرتب و منظم باشد. این جنس استحکام بالایی دارد و در اثر استفاده زیاد از آن از بین نمی‌رود به همین خاطر است که بسیاری از افراد هنگام خرید علاوه بر قیمت داخلی دستگاه تولید opp، این آیتم را نیز در نظر می‌گیرند. و در آخر‌مهم ترین‌ مزیت این دستگاه این است که در زمان کم تعداد زیادی از بسته‌ها را لیبل زنی می‌کند و اتوماتیک بودن آن نیز از مزایای مهم آن محسوب می‌شود که برای شرکت‌ها و تولیدی‌ها مورد نیاز است.

خرید دستگاه تولید bopp
خرید دستگاه تولید bopp

سخن آخر:

 ما در این مقاله سعی کردیم انواع سوالات شما را درباره این دستگاه و عملکرد آن توضیح دهیم. دستگاه لیبل زن یه لیبل چسبان نوعی دستگاه به شمار می‌رود که در تولید و بسته بندی استفاده می‌شود و از تولید محصولات مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با قیمت مناسب در بازار عرضه می‌شوند و می‌توان انواع مختلف آن را به خصوص دستگاه لیبل زن opp را با قیمت داخلی دستگاه تولید opp خریداری کرد.

در این مقاله سعی کردیم درباره ماشین‌آلات بسته‌ی لیبل زنی و قیمت داخلی دستگاه تولید opp را به طور جامع و کامل بررسی کنیم. همانطور که در بالا گفته شد مهم‌ترین ویژگی ماشین آلات سرعت و دقت بالای آن‌ها است که باعث می‌شود تا در زمان کوتاه‌تر تعداد زیادی محصول تولید شود و این زمان کوتاه  و قیمت مناسب محصولات داخلی به نفع تولید کننده است، چراکه می‌تواند ظرفیت خط تولید خود را در مدت زمان کوتاه‌تر افزایش دهد. امیدواریم مطالب بالا مفید واقع شود. باتشکر از توجه شما عزیزان.

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا