قیمت سلفون opp در سال 1401

قیمت سلفون opp در سال ۱۴۰۱

۵/۵ - (۳ امتیاز)

اگر شما هم صاحب یک بخش پست چاپ و یک دستگاه سلفون سازی هستید، حتما برای خرید سلفون opp و یافتن بهترین قیمت با مشکل مواجه شده اید. در این مقاله شما را با بهترین قیمت سلفون را در هر روز ارائه می دهند. امیدواریم پس از مطالعه این مقاله و شناخت بهترین سلفون در ایران، دیگر نگران تمام شدن سلفون مورد نیاز خود نباشید.

 انواع سلفون بر اساس جنس

سلفون opp یک ورق پلاستیکی نازک با استحکام و مقاومت بالا است که در بین تولیدکنندگان با نام سلفون ایرانی شناخته می شود.

سلفون bopp اساساً ارتقاء سلفون opp با بسته بندی قوی تر، شفاف و بادوام است، چاپ و بسته بندی با این نمونه راحت تر و بهتر از هر بسته بندی دیگری است و می تواند از محصول شما محافظت کند.

تامین انواع فیلم OPP  و BOPET 

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

سلفون CPP به عنوان یک لایه یا ماده اولیه برای بسته بندی کاربرد زیادی دارد و به صورت لمینت شده با سه نوع سلفون opp، bop یا متالایز استفاده می شود. با استفاده از لمینت cpp بر روی سایر کاغذها کیفیت دوخت و چاپ سلفون چندین برابر افزایش می یابد.

به طور کلی انواع بسته بندی سلفون به فیلم های پلی پروپیلن معروف هستند که کاربردهای بسیار گسترده و بی شماری در صنایع مختلف بسته بندی دارند.

قیمت سلفون opp
قیمت سلفون opp

انواع سلفون ها بر اساس نوع

سلفون شفاف با قیمت پایین و ظاهر درخشان به عنوان محبوب ترین نوع سلفون شناخته می شود و در بسته بندی های بسیاری از محصولات در فروشگاه ها کاربرد دارد.

سلفون صدفی یکی دیگر از سلفون های پرکاربرد در صنایع غذایی، قطعات یدکی و بسیاری از صنایع دیگر با رنگ سفید و صدفی مانند بسته بندی نمک خوراکی و بسته بندی بستنی است.

سلفون مات به عنوان جذاب ترین و در عین حال گران ترین نوع سلفون نیز شناخته می شود که ظاهری مات دارد و باعث شده تا بسته بندی محصولات شما بیشتر به چشم بیاید.

سلفون متالایز
سلفون متالایز

هزینه چاپ انواع سلفون opp

قیمت چاپ مستقیماً به طرح و تعداد رنگ های موجود در آن بستگی دارد، طبیعتاً قیمت کلیشه جداگانه محاسبه می شود.

در تولید بسته بندی سلفون opp از مواد اولیه پتروشیمی استفاده می شود که قیمت آن هر روز بسته به قیمت دلار در نوسان است. لذا برای اطلاع از قیمت لطفا مشخصات دقیق نمونه مورد نیاز خود را با مشاوران فروش در سایت های معتبر در میان بگذارید.

چاپ سلفون opp
چاپ سلفون opp

کاربرد نایلون بسته بندی

بسته بندی نایلونی کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. این کاربردها عبارتند از:

این نایلون ها غلیظ به عنوان پوشش داخل درام استفاده کنید.

از بسته بندی نایلونی به عنوان لایه محافظ در کیسه های مخصوص محصولات پتروشیمی مانند گرانول، پودر و کودهای شیمیایی استفاده می کنند.

برای بسته بندی میوه های خشک مانند آجیل، پسته، تخمه، برنج، چای، شکر کاربرد فراوانی دارد.

برای آب بندی از قطعات خودرو و هچنین محافظت سرامیک و چدن در برابر خط و خش و گرد و غبار می توان آن را به کار برد.

کاربرد فیلم opp

خرید نایلون بسته‌ بندی

هنگام خرید روکش نایلونی، ابتدا باید به این نگاه کنید که از چه نوع محصولی برای بسته بندی نایلون مورد نظرتان استفاده می شود. نکته بعدی در خرید قیمت روکش نایلونی است، فکر کنید و با توجه به بودجه خود نایلون مناسب را انتخاب و اقدام به خرید کنید. سایر ملاحظات مهم در هنگام خرید این نایلون ها کیفیت، مواد و کاربردی بودن آن است. با رعایت نکات بالا می توانید با خیال راحت و آسان معامله کرد.

سلفون CPP
سلفون CPP

سخن آخر

بسته بندی نایلونی یکی از تجهیزات مهم در زمینه بسته بندی مواد غذایی و محصولات در صنایع مختلف می باشد. از مواد اولیه پلیمری نایلونی تشکیل شده است که جزء اصلی آن پلی اتیلن است. این نایلون دارای خاصیت کشسانی و مقاومت نسبتا خوبی در برابر نور خورشید و نفوذ رطوبت خواهد بود. این استفاده از نایلون افزایش سرعت و دقت در عملیات بسته بندی را به دنبال دارد.

به طور کلی انواع نایلون بسته بندی وکیوم به طور گسترده برای محصولات غذایی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، قطعات یدکی و غیره استفاده می شود. همچنین می توان از نایلون های بسته بندی در بسته بندی خوراک دام نیز کمک گرفت.

پیمایش به بالا