تولید پاکت متالایز ساندویچی

معرفی بهترین تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی

۵/۵ - (۶ امتیاز)

امروزه بهترین تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی به فکر یکی از لوکس ترین روش ها جهت بسته بندی ماده خوراکی است. این پاکت از پلاستیک پلیمری ساخته می شود که در مرحله آخر یک لایه آلومینیوم روی آن را می پوشاند. همین مراحل تولید موجب می شود که پاکت علاوه بر سبک وزن بودن، جلوه ای براق و زیبا داشته باشد. پاکت متالایز در انواع مختلفی قابل دسترس است که می توان جهت بسته بندی انتخاب نمود. در نتیجه این پاکت علاوه بر ایجاد ظاهر و شکلی لوکس برای ساندویچ، آن را در برابر نور خورشید، دست خوردگی و رطوبت حفظ می نماید.

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی از نوعی کاغذ خاص همراه با طرح های تزیینی استفاده می کند. همچنین به کارگیری لایه متالیک همراه یک کوتینگ ژلاتینی باعث می شود که نشست جوهر بر روی لایه بیرونی بسته بندی بهتر صورت گیرد. ظاهر براق و فلزی کاغذ متالایز، شکل خاصی به بسته بندی ساندویچ می بخشد. البته جوهرهای چاپی متعددی برای استفاده در لایه سطحی این نوع کاغذ وجود دارد. در صنعت تولید کاغذ متالایز علاوه بر پاکت های ساندویچی در صنعت دکوراسیون، پاکت خوراکی، جعبه لوکس، مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی استفاده می شود.

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی و همبرگر

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی چه ویژگی هایی را در نظر می گیرد؟

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی برای ارائه خدمات مناسب باید زمان تولید این پاکت ها چند ویژگی مهم را در نظر بگیرد. این ویژگی ها به شرح زیر می باشند.

آسانی در استفاده

لایه داخلی پاکت متالایز ساندویچ با پلی اتیلن پوشانده شده تا مقاومت آن را بالا ببرد. بنابراین هنگام بسته بندی ساندویچ دیگر نیازی به لفاف پلاستیکی نیست. تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی، آن را به گونه ای طراحی و تولید می کند که در برابر عبور رطوبت و روغن مقاومت بالایی داشته باشد. بنابراین اگر هر نوع رطوبت، روغن یا سس به داخل پاکت نشت کند، دست مصرف کننده و سطح پاکت تمیز باقی می ماند. مشتری بسته به سلیقه خود و تم ساندویچی می تواند برای چاپ هر نوع طرحی سفارش ثبت نماید.

فروش پاکت ساندویچ متالایز به قیمت روز
تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی
تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی، محصول خود را در بازار به ویژه مراکز خرید توزیع می کند. سپس مشتریان با مراجعه به این مراکز خرید می توانند پاکت ها را به قیمت روز خریداری نمایند و به مصرف برسانند. فروش یک محصول فقط به کیفیت اکتفا نمی کند بلکه کلیدی ترین مرحله برای فروش، جلب نظر مشتریان می باشد. درنتیجه چاپ پاکت و نوع بسته بندی در میزان فروش ساندویچ نقش مهمی ایفا می کند. زیرا یک ساندویچ با کیفیت همراه با طرح بسته بندی اشتها آور و حرفه ای، بر سطح فروش در صنعت غذاهای فست فود می افزاید. بنابراین اکثر تولیدکنندگان و کارخانجات سرتاسر جهان قسمتی از شرکت خود را به  چاپ و طراحی پاکت متالایز مختص به ساندویچ اختصاص داده اند.

خرید آنلاین پاکت متالایز ساندویچی/ تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی به فکر پروسه خرید برای مشتریان است. بنابراین به آن ها پیشنهاد داده که به صورت آنلاین خرید را انجام دهند. زیرا با خرید آنلاین از مراکز معتبر سفارش  در اسرع وقت ثبت می شود و مشتری  در موعد مقرر می تواند آن را دریافت نماید. پاکت متالایز ساندویچی انواع مختلفی دارد. برای ساخت و تولید این نوع پاکت ها از پلاستیک و پلیمر مرغوب و با کیفیت استفاده شده و با لایه آلومینیومی کاور داده شده است. پاکت ساندویچ متالایز در رنگ های شفاف تولید می شوند که در برابر رطوبت از دوام بالایی برخوردار است. همچنین از ورود آفتاب به داخل پاکت جلوگیری کرده که بهترین انتخاب برای ساندویچ های حساس به گرما می باشد. این پاکت به دلیل استحکام و دوام بالا می توان هر نوع ساندویچی را در آن قرار داد.

قیمت پاکت متالایز ساندویچی
قیمت پاکت متالایز ساندویچی
فروش تخصصی پاکت متالایز ساندویچی

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی، پروسه فروش را به صورت تخصصی برای مشتریان خاص انجام می دهد. درنتیجه شما می توانید این محصول را با کیفیت بالا خریداری نمایید. این پاکت ها با گرم نگه داشتن غذا از انتقال روغن و رطوبت به بیرون جلوگیری کرده و آن را بهداشتی و سالم نگه می دارند. پاکت ساندویچ متالایز در ضخامت های مختلفی تولید می شود. البته برای افزایش ضخامت متالایز بایستی چاپ آن را به صورت اختصاصی انجام داد. همچنین این نوع پاکت ها جایگزین مناسبی برای کاور و روکش ساندویچ به حساب می آیند. سپس می توان آن ها را به صورت کیلویی و در تعداد بالا سفارش داد.

هدف تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی

هدف تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی، عرضه غذا از رستوران به بیرون است بدون اینکه ظاهر آن برهم بخورد. همچنین ویژگی هایی که باعث استقبال مشتریان و فعالان صنعت تغذیه از این نوع پاکت ها شده به شرح زیر می باشند:

  • وجود مواد اولیه سالم و بدون مواد شیمیایی در تولید پاکت متالایز ساندویچی
  • حفظ محیط زیست
  • پوشش لایه داخلی از طریق متالایز یا فودگرید بهداشتی در برخورد با مواد ساندویچ
  • نگهداری و حفظ ظاهر ساندویچ تا زمان مصرف
  • ایجاد ظاهری شکیل و لوکس در بسته بندی
  • قیمت به صرفه و مناسب

جهت استعلام قیمت پاکت متالایز ساندویچی همین حالا با ما تماس بگیرید:

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

قیمت پاکت متالایز ساندویچی

تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی قیمت این پاکت ها را بر اساس میزان سفارش مشتری بر حسب هر کیلو گرم در نظر می گیرد. همچنین به دلیل تغییر آنی مواد غذایی نمی توان قیمت مشخصی برای این نوع پاکت ها در نظر گرفت. بنابراین برای اطلاع از قیمت باید با شرکت مدنظر تماس گرفته  یا به صورت حضوری مراجعه کرد.  البته قیمت چاپ نیز بر اساس تعداد رنگ های به کار رفته در پاکت قیمت گذاری می شود. درنتیجه قیمت پاکت متالایز ساندویچی بعد از ارائه طرح تعیین می گردد. این طرح ها توسط دستگاه هایی همچون هلیوگراور، تامپو، سیلک اسکرین و لترس چاپ می شوند.

کارخانه تولید پاکت متالایز فست فود

شرکت تولید کننده پاکت متالایز ساندویچی در شهرهایی همچون اصفهان، شیراز، تهران و … وجود دارد. این شرکت ها پاکت متالایز را در حجم های بالا تولید کرده و آن را به بازار عرضه می کنند. این پاکت ها به گونه ای تولید می شوند که قابلیت بسته و باز شدن داشته باشند تا برای حمل و نقل مشکل ایجاد نکنند. همچنین پاکت متالایز برای ارسال به مسیرهای طولانی بسیاری کاربردی است.

 

 

پیمایش به بالا