معرفی بهترین شرکت چاپ سلفون

معرفی بهترین شرکت چاپ سلفون

۵/۵ - (۳ امتیاز)

پس از بررسی های گسترده، آزمون و خطا و پرس و جو از مشتریان داخلی و صادراتی منتخب ترین خط تولید و چاپ سلفون در ایران را پیدا کردیم. بهترین شرکت چاپ سلفون در ایران با جستجو های گسترده و بررسی از مشتریان داخلی و صادراتی در رابطه با کیفیت تولید، بسته بندی، کیفیت چاپ، زمان تحویل بار، خدمات پس از فروش، ماشین آلات کار آمد و مدرن و دیگر خدمات تکمیلی، شرکت دارما بسپار نگار ویرا می باشد که از سال ۱۳۷۶ در حال فعالیت تخصصی در زمینه چاپ روی انواع فیلم های انعطاف پذیر همانند فیلم BOPP، فیلم OPP، فیلم CPP، فیلم های پلی اتیلنی در گرید های سبک و سنگین، فیلم پلی استر BOPET و دیگر فیلم های انعطاف پذیر می باشد.

دستگاه های موجود در خط تولید و چاپ شرکت بسپار نگار

در خط تولید بسپار نگار مجهز ترین دستگاه های چاپ روی فیلم های پلیمری و غیر پلیمری انعطاف پذیر وجود داشته و کیفیت چاپ و تولید بی نظیری را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند.

دستگاه های موجود در خط تولید بسپار نگار عبارتند از :

  • دستگاه چاپ فلکسو سیلندر مرکز ۸ رنگ عرض ۱۶۰ سانتی با کلیشه های ژلاتینی با روش ساخت دیجیتال
  • دستگاه چاپ فلکسو استک ۴ رنگ عرض ۱۳۰ سانتی متر با کلیشه ژلاتینی آنالوگ با روش ساخت آنالوگ
  • دستگاه چاپ هلیوگراور ۱۲ رنگ عرض ۱۲۰ سانتی متر با استفاده از سیلندر حکاکی چدنی با فرایند لیزر گود

بیشترین کیفیت، جزئیات چاپ، تعداد رنگ و وضوح تصویر برای چاپ روی فیلم های پلیمری دستگاه چاپ هلیوگراور می باشد که به نسبت دستگاه های فلکسو رنگ کمتری هم مصرف می کند اما دارای هزینه ساخت کلیشه بالایی است.

دستگاه چاپ فلکسو

دستگاه چاپ فلکسو به دو نوع سیلندر مرکز و استک طبقه بندی می شود که در نمونه سیلندر مرکز کیفیت چاپ بالاتر است زیرا فاصله چاپی بسیار پایین تر میباشد اما در نمونه های استک کیفیت چاپ پایین تر است زیرا فاصله چاپی بیشتر میباشد.

به همین دلیل اغلب برای چاپ بر روی بسته بندی های سلفونی و افزایش کیفیت و وضوح بهتر تصویر از روش چاپ فلکسو سیلندر مرکز استفاده می شود.

کلیشه چاپ

برای دستگاه های فلکسو از کلیشه ژلاتینی با ضخامت های گوناگون استفاده می شود که تا سقف ۱۵ تن نیازی به ساخت کلیشه جدید نیست.

 

برای دستگاه های چاپ هلیوگراور از کلیشه فلزی با جنس چدن استفاده می شود که دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی است و تا زمان تغییر طرح نیازی به تعویض کلیشه نخواهد بود.

 

دستگاه

شرکت چاپ سلفون
شرکت چاپ سلفون

چاپ هلیوگراور

این دستگاه مختص محصولات سلفونی است و برای محصولات پلی اتیلنی کاربردی ندارد. این روش چاپی دارای کیفیت چاپی بسیار بالا و خیره کننده ای است، زیرا در این روش هیچ فاصله چاپی وجود ندارد از همین رو طرح یا تصویر مورد نظر با بالاترین کیفیت بر روی سلفون چاپ می شود.

 

اصلی ترین تفاوت این روش چاپی با روش چاپی فلکسو در کیفیت طیف رنگی و وضح تصویر آنها است، از همین رو حتی در چاپ های تک رنگ نیز تفاوت کیفیت این دو  روش چاپی قابل مشاهده میباشد.

چاپ پنجره دار

در برخی بسته بندی ها مانند بسته بندی حبوبات از سلفون چاپی همراه با پنجره شفاف استفاده می شود تا محتویات داخل بسته بندی مشخص شود. طرح پنجره یعنی قسمت شفاف یا همان قسمت که چاپ روی آن انجام نمی شود بنا به درخواست مشتری قابل تولید در انواع اشکال هندسی یا طرح های سفارشی می باشد.

چاپ سلفون متالایز

این نکته را بخاطر داشته باشید که متالایز سلفون نیست بلکه ورقه های نازک آلومینیومی است که با ضخامت ۷ و ۱۲ میکرون بر روی لایه های سلفون لمینت می شود و بهمین خاطر برخی از همکاران به اشتباه با عنوان سلفون متالایز آن را معرفی میکنند و با توجه به اینکه متالایز دارای مقاومت بالایی است و نور خورشید از آن عبور نمیکند، یکی از بهترین انتخاب ها برای بسته بندی مواد غذایی است.

شرکت چاپ سلفون بسپار نگار
شرکت چاپ سلفون بسپار نگار

چاپ پذیر ترین فیلم پلی پروپیلنی (سلفونی) چیست ؟

انواع فیلم پلی استر که به عنوان یکی از مشتقات فیلم های پلی پروپیلن (سلفون) شناخته شده اند به عنوان یکی از چاپ پذیر ترین فیلم های پلیمری شناخته شده میباشند، از همین رو برای کارهای لمینتی پیشنهاد می شود چاپ روی این متریال انجام شده و سایر متریال ها به عنوان لایه های لمینتی استفاده شوند.

عوامل موثر بر قیمت چاپ و تولید سلفون

به دلیل فراوانی محصولات بسته بندی در نوع مواد اولیه و روش های دوخت و پاکت سازی و طرح های چاپی اختصاصی، امکان درج قیمت تولید سلفون بسته بندی وجود نداشته و اعلام قیمت تنها پس از دریافت مشخصات تولید و ارائه طرح چاپی امکان پذیر می باشد.

 

برخی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت تولید انواع سلفون و چاپ روی آن به عوامل زیر بستگی دارد.

 

  • قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی
  • نوع فیلم های پلیمری انتخابی
  • اجرت تولید، لمینت و دوخت
  • ابعاد و ضخامت تولید
  • میزان سفارش
  • تعداد رنگ های موجود در طرح چاپی و میزان مصرف رنگ و حلال
  • تعداد کلیشه های مورد نیاز با توجه به تعداد رنگ های موجود

ارائه مطلب توسط شرکت دارما بسپار نگار ویرا، ارائه دهنده تمام خدمات تولید و چاپ انواع فیلم های انعطاف پذیر پلیمری و غیر پلیمری و خدمات پاکت سازی و دوخت با به روز ترین

پیمایش به بالا