چاپ بر روی بسته بندی انعطاف پذیر با فناوری فلکسوگرافی

چاپ بر روی بسته بندی انعطاف پذیر با فناوری فلکسوگرافی

۵/۵ - (۴ امتیاز)

بسته بندی انعطاف پذیر یکی از بزرگترین بخش ها در صنعت چاپ است.

فرآیند چاپ

یک کار بسته بندی انعطاف پذیر معمولا به صورت رول به رول اجرا می شود و به بخش تبدیل ارسال می شود تا در کیسه های حمل، کیف، بسته بندی مواد غذایی، گونی، کیسه نان، بسته های دیگر.. بسته بندی شود.

انواع پرس های پرکاربرد:

  • فلکسوگرافی
  • پرس هیبریدی (کم ضایعات و عالی برای مشاغل کوچک)
  • پرس ترکیبی (ترکیب بیش از یک فرآیند یا کاربرد چاپ، واحدهای قابل تعویض یا ثابت)
  • گراور
  • افست / لیتوگرافی (کمتر در بسته بندی های انعطاف پذیر استفاده می شود)

ما میتوانیم تا ۶ رنگ برای شما چاپ بزنیم  ( دستگاه فلکسو ایتالیایی – سیلندر مرکز ) :

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ همین حالا با ما تماس بگیرید

بسته‌بندی انعطاف‌پذیر را می‌توان با بسیاری از فرآیندهای فوق چاپ کرد، اما اکثر محصولات با استفاده از فناوری فلکسوگرافی با پایه حلال، مبتنی بر آب یا حتی رنگ‌ها چاپ می‌شوند (به عنوان مثال، سلفون opp یا bopet).

فناوری چاپ هیبریدی چیست و مزایای اصلی آن چیست؟

 

نسل های جدید سخت افزار چاپ و نرم افزار مدیریت چاپ به شدت چهره صنعت چاپ لیبل را تغییر می دهند. برخی از کسب و کارها با مهاجرت به چاپ دیجیتال در مقیاس کلی واکنش نشان داده اند و مدل کسب و کار خود را متناسب با فناوری جدید تغییر داده اند. برخی دیگر تمایلی به چشم پوشی از مزایای چاپ فلکسوگرافی ندارند، به ویژه با توجه به هزینه های چاپ دیجیتال.

چاپ انواع سلفون opp - cpp -bopet
چاپ انواع سلفون opp – cpp -bopet

چاپ دیجیتال، فلکسو و هیبریدی

در حالی که چاپ دیجیتال تولید اقتصادی را برای حجم های کوچکتر و گزینه های اطلاعات متغیر برای بسته بندی و چاپ لیبل تسهیل می کند. چاپ فلکسو برای مقادیر زیاد یا چرخه های پردازش طولانی هنوز مقرون به صرفه تر است. دارایی‌های دیجیتال نیز گران‌تر از دستگاه‌های پرس فلکسو هستند، اگرچه مسلماً اجرا کردن آنها ارزان‌تر است، زیرا به نیروی انسانی کمتری نیاز دارند و می‌توانند تعداد چاپ‌های بیشتری را در هر شیفت انجام  دهند.

چاپ ترکیبی هدف آن ادغام قابلیت های فناوری چاپ آنالوگ و دیجیتال است. این کار را با ادغام قابلیت اطمینان و کارایی چاپ فلکسوگرافی با امکانات خلاقانه چاپ دیجیتال انجام می دهد. از این ترکیب، کسب و کارها کیفیت چاپ بالا و هزینه پایین چاپ فلکسو را با انعطاف پذیری و زمان چرخش سریع دیجیتال بدست می آورند.

مزایای چاپ ترکیبی 

برای درک اینکه چگونه چاپ ترکیبی صنعت چاپ لیبل را تقویت می کند، بیایید به تفاوت این فناوری با رویکرد سنتی چاپ لیبل نگاه کنیم.

ویژگی‌های پیشرفته – ماشین‌های چاپ هیبریدی مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته را ترکیب می‌کنند که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد نسخه‌های چاپ خود را سفارشی کنند. این شامل:

  • رابط کاربری پیشرفته با عملکرد صفحه نمایش لمسی
  • عملکرد از راه دور با تنظیمات چاپ که می تواند از قبل برنامه ریزی شده و با لمس یک دکمه فعال شود
  • گزینه های مونو و چهار رنگ
  • امکان انتخاب پهنای وب
  • سیستم خشک کن داخلی UV
  • امکانات چاپ و لاک زدن
  • قابلیت چاپ فلکسو Multi Head برای امکان پیش‌پوشش، CMYK آنالوگ و لاک زدن.
  • در خط سیستم های دوار و نیمه دوار برای تبدیل و تکمیل

جوهر افشان دیجیتال:قوی ترین فناوری دیجیتال جدید است که تقریباً در تمام برنامه های چاپ صنعتی از سرامیک و کاشی کاری، کفپوش، تزئینات مستقیم محصول، منسوجات، چوب، چاپ امنیتی، بسته بندی و لیبل استفاده می شود. سیستم‌ها می‌توانند مانند پلاتر XY یا واحدهای تک پاس چند پاسی باشند و فشرده بودن را می‌توان در ماشین‌های تغذیه محصول، وب و رول ادغام کرد. جوهر افشان اغلب انتخاب ارجح برای یکپارچه سازهایی مانند Focus Label Machinery است. سیستم های جوهر افشان می توانند بر روی طیف وسیع تری از بسترها نسبت به سایر سیستم های دیجیتال چاپ کنند. در سال‌های اخیر، جت جوهر افشان دیجیتال روش‌های دیگری را از نظر وضوح چاپ با وضوح قابل قبول ۱۸۰۰ نقطه در اینچ با سرعت‌های بالاتر از ۵۰ تا ۱۲۰ متر در دقیقه برای سیستم تک پاسی ممکن کرده است.

 

پیمایش به بالا