خرید و فروش فیلم OPP در ارومیه

Rate this post

Oشرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های تامین کننده انواع سلفون BOPP ‌  و opp ، bopet و استرچ فیلم و cpp در کشور است که بهترین و با کیفیت ترین فیلم های بسته بندی از قبیل سلفون یا فیلم opp‌ را فراهم کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی خرید و فروش فیلم opp در ارومیه بپردازیم.برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

اگر قصد خرید فیلم opp در ارومیه و استان آذربایجان غربی را دارید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید.

 

فیلم opp در ارومیه

فیلم opp یکی از پرکاربردترین فیلم های موجود در بازار بسته بندی می باشد که اغلب برای لفاف محصولات غذایی استفاده می شود. این محصول در جنس های متالایز، صدفی،شفاف تولید می شود و تقریبا همه نیازهای  بخش بسته بندی انعطاف پذیر را تامین می کند.ارومیه یکی از مناطق برجسته از نظر کشاورزی و صنایع وابسته است و به عنوان قطب برتر کشاورزی در کشور شناخته می شود. خرید و فروش فیلم opp در این شهرستان برای بسته بندی میوه خشک به ویژه سیب خشک، گیلاس و آلبالو خشک و همچنین برای بسته بندی کشمش بسیار استفاده می شود. بنابراین برای بسته بندی انواع فراورده های غذایی ارومیه فیلم opp قابل استفاده است.اگر قصد خرید فیلم opp را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است با ما در ارتباط باشید.

انواع فیلم OPPمورد استفاده در ارومیه

به طور کلی انواع فیلم OPP‌ در ارومیه شامل موارد زیر است:

  • فیلم OPP شفاف

همانطور که از اسم آن مشخص است به صورت شفاف می شود و در برابر آب، بخار و گاز محافظت می شود. فیلم شفاف OPP با خاصیت انعطاف پذیری، استحکام، شفافیت بالا و سطح براق است. برای این منظور برای چاپ، لمینیت، متالیزاسیون بوده و  برای بسته بندی مواد غذایی و غیر خوراکی استفاده می شود.

  • فیلم OPP متالیزه

فیلم OPP متالیزه برای آب بندی حرارتی مناسب  می باشد و خاصیت بازدارندگی بالایی در برابر اشعه UV، بخار آب، گازها و اکسیژن دارا می باشد.

پوشش متالایز به طور قابل اعتمادی از محصولات بسته بندی شده در برابر نور خورشید محافظت کرده و عمر مفید را افزایش می دهد. فیلم متالایز در برابر خراش و ترک مقاوم می باشد.

  • صدفی فیلم OPP

فیلم صدفی OPP در برابر رطوبت، بخار آب و نور خورشید مقاوم بوده و حاوی پایه پلیمری نازک است. این ماده برای چاپ رنگی، لمینیت بیشتر و متالیزاسیون مناسب است.

فیلم Pearl OPP ظاهری جذاب به بسته بندی محصولات غذایی می دهد. برای بسته بندی کیک و شیرینی و بستنی، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن استفاده می شود و برای بسته بندی سوغاتی بسیار مناسب می باشد.

  • فیلم OPP مات

فیلم مات OPP یک ماده بسته بندی با سطح مات و درخشندگی ملایم بوده که پس از چاپ، ظاهری زیبا دارد و خاصیت محافظتی مناسبی ایجاد می کند.

این محصول مقاومت حرارتی بالایی داشته  و برای لمینت بسیار مناسب بوده  و یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای بسته بندی محصولات غذایی فله، محصولات قنادی، غذاهای منجمد، برچسب بطری ها و داروها می باشد.

  • فیلم OPP سفید

فیلم سفید OPP دارای رنگ سفید طبیعی  بوده و به خودی خود مات است، بنابراین در هنگام چاپ از رنگ سفید استفاده نمی شود.

لفاف بسته بندی در ارومیه

در شرکت لفاف مهرآموز فیلم opp به صورت رول بسته بندی عرضه می شوداین محصول دارای کاربردهای فراوانی در بسته بندی مواد غذایی، دارویی، صنعتی می باشد.استفاده از فیلم opp برای بسته بندی محصولات غذایی نه تنها به ارتقای ظاهر و کیفیت محصول کمک می کند بلکه برای محیط زیست نیز دارای اهمیت است.در مجموع ویژگی های زیر را می توان برای این محصول شمرد:

فیلم opp مقاوم است

یکی از ویژگی های مهمی که فیلم opp دارد این است که در برابر گرما، سرما، رطوبت مقاوم است. رطوبت در آن نفوذ نمی کند و در برابر گرما مقاوم است. همه آنها به این معنی است که ماندگاری محصول را افزایش می دهد و درصد فساد پذیری را بسیار کاهش می دهد.

فیلم opp انعطاف پذیراست

یکی از ویژگی هایی که برای فیلم opp همیشه بیان می شود این است که این فیلم انعطاف پذیر است. منظور از انعطاف پذیری این است که در هر شکل و اندازه ای قابل برش دادن است.

فیلم opp قابلیت چاپ پذیری دارد

آیا به این فکر هستید که محصول را بسته بندی و به بازار عرضه کنید و برای آن لفاف بسته بندی در نظر گرفته اید و می خواهید اطلاعات محصول  را در آن چاپ کنید. براحتی می توانید از فیلم انعطاف پذیری opp برای بسته بندی محصول استفاده کنید.

کاربرد فیلم opp

از فیلم یا رول های opp  برای بسته بندی:

  • بسته بندی مواد غذایی
  • لفاف آب نبات و انواع کیک و شیرینی
  • بسته بندی سیگار و تنکابو
  • نان و شیرینی
  • بسته بندی مواد پروتئینی از قبیل گوشت، ماهی و ..
  • چیپس
  • لفاف انواع ادویه جات، چای و قهوه
  • بستنی
  • انواع سوغاتی
  • بسته بندی میوه خشک از قبیل آلبالو خشک، سیب خشک و آلو و..

خرید فیلم opp در ارومیه

اگر قصد خرید فیلم opp در ارومیه را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. شرکت لفاف مهرآموز یکی از تامین کننده های لفاف و انواع رول های بسته بندی انعطاف پذیر در کشور است که انواع فیلم را در کشور تهیه و به بازار عرضه می کند.

فروش فیلم opp در ارومیه

شرکت لفاف مهرآموز یکی از شرکت های تامین کننده فیلم opp‌در ارومیه و در سراسر کشور است.برای خرید کافی است از راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما اشاره شده است با ما در تماس باشید. ما در اسرع وفت محصول متناسب برای بسته بندی را برای شما ارائه می کنیم.

 

برای خرید سلفون opp در ارومیه به چه نکاتی توجه کنیم؟

آنچه که در خرید سلفون opp اهمیت دارد که چه محصولی تولید می کنید و قصد دارید برای چه منظوری از این محصول استفاده کنید. در خرید فیلم opp در ارومیه به وزن محصول باید توجه کنید. در محصولاتی که دارای وزن زیادی هستند باید از لفاف با ضخامت بالاتری استفاده کنید. در محصولاتی ممکن است نیاز به این داشته باشید که محصول مورد نظر به استفاده چند لایه نیاز داشته باشد. برای مثال انواع فیلم opp را می توان با انواع کارتن لمینیت کرد. فیلم opp با انواع سلفون opp، bopp ، کارتن لمینت می شود.

 

خرید و فروش اینترنتی فیلم opp در ارومیه

اگر قصد خرید اینترنتی فیلم opp در ارومیه را دارید می توانید از راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما در همین سایت اشاره شده است با مجموعه ما تماس بگیریذ. شرکت لفاف مهرآموز انواع فیلم OPP را در سراسر کشور به فروش می رساند.  فروش فیلم OPPاز تولیدی در ارومیه و در انبارهای ما در اصفهان و تهران قابل دسترس است. شما می توانید به صورت اینترنتی این محصول را به ما سفارش دهید. ما در اسرع وقت محصول را در بسته بندی مناسب آماده کرده و برای شما ارسال می کنیم.

 

جمع بندی

برای خرید اینترنتی فیلم OPP  در  ارومیه می توانید با شماره ۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵ تماس بگیرید. همچنین می توانید با شبکه های اجتماعی با مشاوران فروش  شرکت لفاف مهرآموز ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

پیمایش به بالا