برای خرید فیلم پلی استر در قم با شماره هایی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است ارتباط برقرار کنید

خرید و فروش فیلم پلی استر در قم

۵/۵ - (۱ امتیاز)

خرید و فروش فیلم پلی استر در قم توسط شرکت لفاف مهر آموز انجام می شود. شما می توانید رول های فیلم سلفون و پلی استر را از ما خریدرای کنید. برای این منظور با راه های ارتباطی که در قسمت تماس با ما معرفی شده است با ما در تماس باشید.

متریال بسته بندی در قم

اگر به صنایع موجوددر قم نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که این استان در سال های اخیر در رابطه با تولیدات غذایی و صنعتی پیشرفت چشم گیری قرار گرفته است. علاوه بر این شهر قم پس از مشهد یکی از مراکز مهم زیارتی و سیاحتی در کشور شمرده می شود. این صنایع برای بسته بندی محصلات نیاز به تهیه بسته بندی دارند. امروزه جنس های بسته بندی اغلب از پلاستیک، نایلون، پلی استر، سلفون، opp، bopet و.. می باشد. بیایید بیشتر در رابطه با این محصول بدانید.

پلی استر چیست؟

پلی استر ماده دیگری است که می توان از آن برای بسته بندی استفاده کرد، مانند پلی اتیلن و پلی پروپیلن که مزایای زیادی نسبت به فیلم های دیگر دارد، از جمله:

  • خواص مکانیکی برتر مانند سختی و استحکام
  • در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم است
  • دما از -۴۰ درجه سانتیگراد تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد متغیر است
  • مواد درون بسته بندی را تازه نگه می دارد.
  • دارای شفافیت و استحکام بسیاری است
  • چاپ پذیر است
  • عایق حرارتی و الکتریکی می باشد.
  • بازار پسند و دارای عمر طولانی می باشد.
  • قابلیت بازیافت و سازگار با محیط زیسا است

PET مخفف پلی اتیلن ترفتالات، نام شیمیایی پلی استر است. PET یک پلاستیک شفاف، محکم و سبک است که به طور گسترده برای بسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی ها، به ویژه نوشابه ها، آب میوه ها و آب استفاده می شود.برای بسته بندی مواد غذایی بسیار محبوب است و در ظروف یک بار مصرف از این محصول ساخته می شوند.

 

پلی استر چگونه ساخته می شود؟

بلوک های اصلی سازنده PET اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک هستند که برای تشکیل یک زنجیره پلیمری ترکیب می شوند. الیاف PET مانند اسپاگتی اکسترود می شوند، به سرعت سرد می شوند و به ذرات کوچک شکسته می شوند. ذرات لاستیک سپس به یک مایع مذاب گرم می شوند که می تواند به راحتی اکسترود شود یا به هر شکلی قالب گیری شود. فیلم پلی استر در قم ، رول های تشکیل شده پلی استر از جنس پلی استر می باشد که به منظور بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.همانطور که می دانیم فیلم های دیگری در بسته بندی استفاده می شود. بنابراین بیایید بیشتر در مورد تقاوت فیلم پلی استر و bopet و opp بدانیم.

تفاوت بین پلی استر PET و پلی استر BOPET چیست؟

پلی استر همچنین به عنوان پلی اتیلن ترفتالات دو محوری (BOPET) شناخته می شود. نام “PET” مخفف رایج نام شیمیایی “پلی اتیلن ترفتالات” است و جهت دو محوری به این معنی است که فیلم هم در جهت ماشین و هم در جهت عرضی کشیده می شود که ثابت است.  فیلم PET در یک جهت کشیده می شود، اما فیلم BOPET در هر دو جهت کشیده می شود و کیفیت خوب و دوام ثابتی  دارد. شما می توانید برای خرید فیلم bopet  از طریق همین سایت اقدام کنید و یا مقاله نقد و بررسس فیلم pet و bopet را بخوانید .

تفاوت بین PET و BOPP چیست؟

bopp نوعی پلی پروپیلن است که در هر دو جهت انعطاف پذیر است که پایداری و استحکام بیشتری را نشان می دهد. bopp کاربرد بسیار وسیعی دارد و در بسیاری از بسته بندی ها مانند لمینت تک لایه و چند لایه استفاده می شود. یکی از ویژگی های خاص bopp کیفیت بالای چاپ آن است.اما پلی استر یا PET از پلی اتیلن ترفتالات یا پلی اتیلن جهت دار تشکیل شده است که دارای خواصی است که قبلا ذکر کردیم. بنابراین برای افزایش کیفیت بسته بندی و افزودن ویژگی های خاص از ورق های پلی استر استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر تفاوت پلی  اتیلن و پلی پروپیلن را بخوانید.

 

تفاوت بین پلی استر و سلفون opp

Opp پلی پروپیلن است و بیشترین استفاده از آن در صنایع غذایی است. رنگ پذیر است و دارای انواع مختلفی است. ما در مقالات مختلف به معرفی فیلم opp و کاربردهای آن پرداختیم. می توانید مقالات همین سایت را درباره انواع فیلم ها ملاحظه کنید. همچنین اگر قصد خرید وفروش فیلم پلی استر در قم دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید.

خرید فیلم پلی استر در قم

اگر قصد خرید فیلم پلی استر در قم را دارید می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. لفاف مهرآموز یکی از تامین کننده بنام این فیلم در کشور بوده است. شما می توانید این محصول را در ضخامت های مختلف از ما خریداری کنید. برای خرید می توانید از شماره هایی که در قسمت تماس با ما اعلام شده است با ما تماس بگیرید.

 

فروش فیلم پلی استر در قم

فروش فیلم پلی استر در قم  توسط مجموعه ما انجام می شود. برای خرید و فروش فیلم پلی استر در قم می توانید از لفاف مهرآموز اقدام کنید. اگر قصد دارید درباره این شکر اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید مقاله معرفی کامل شرکت مهرآموز را مطالعه کنید.

 

قیمت فیلم پلی استر در قم

قیمت فیلم پلی استر در قم مانند قیمت این انواع فیلم های بسته بندی در کشور تحت تاثیر  قیمت دلار و وضعیت اقتصادی در کشور است. اغلب مواد تشکیل دهنده این فیلم ها وراداتی هستند و از نرخ دلار و تورم تبعیت می کنند. برای استعلام قیمت فیلم پلی استر در قم در راه های ارتباطی که در سایت معرفی شده است را با ما تماس بگیرید.

 

 

 

پیمایش به بالا