فیلم BOPP پایدار چیست؟

فیلم BOPP پایدار چیست؟

۵/۵ - (۲ امتیاز)

فیلم BOPP پایدار (پلی پروپیلن دو محوره) یک فیلم پلاستیکی است که معمولاً برای بسته بندی و برچسب استفاده می شود. این فیلم یک انتخاب محبوب است زیرا همه کاره است و قابل بازیافت است. فیلم پلی پروپیلن هم به صورت ماشینی و هم به صورت عرضی کشیده می شود تا فیلم های BOPP ایجاد شود.

برخلاف پلاستیک های سنتی، این محصولات هرگز محیط زیست را آلوده نمی کنند زیرا از نفت ساخته نشده اند. فرآیند تولید این فیلم‌ها نسبت به پلاستیک‌های سنتی سازگارتر با محیط‌ زیست است زیرا به انرژی کمتر و مواد شیمیایی کمتری نیاز دارد. فیلم‌های BOPP پایدار راهی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا محصولات را به روشی مسئولانه از نظر زیست‌محیطی تولید کنند در حالی که همچنان از نظر اقتصادی رقابت می‌کنند.

تامین انواع سلفون opp

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

استفاده از فیلم BOPP پایدار

با فیلم BOPP پایدار می توانید در عین حفظ محیط زیست، تولیدات کم هزینه ای داشته باشید. این فیلم ها سازگار با محیط زیست هستند و مزایای بسیار دیگری مانند ضد آب بودن، قابل بازیافت و بادوام بودن دارند. 

بسیاری از کاربردها، از جمله بسته بندی، برچسب زدن و لمینیت، برای فیلم BOPP ساخته شده است. فیلم‌ BOPP پایدار به دلیل ویژگی‌های مطلوب و هزینه ارزان، جایگزین کاربردهای سلفون از جمله تنقلات و بسته‌بندی‌های دیگر می‌شوند. علاوه بر این، آنها به عنوان نوارهای حساس به فشار و نوارهای چسبنده استفاده می شوند.

بسته بندی مواد غذایی با سلفون opp
بسته بندی مواد غذایی با سلفون opp

مزایای فیلم BOPP پایدار

فیلم‌ BOPP پایدار سازگارتر با محیط‌ زیست هستند و می‌توانند برای محیط‌ زیست معجزه کنند. این فیلم با پلیمرهای پلی اتیلن ساخته شده است. این ویژگی ها باعث محبوبیت آن در صنعت بسته بندی مواد غذایی و بازارهای خرده فروشی و کالاهای مصرفی شده است. مزایای فیلم BOPP عبارتند از:

  • نسبت به سایر انواع بسته بندی پلاستیکی ارزان تر است.
  • پروفیل نازکی دارد که آن را برای بسته بندی وسایل ظریف ایده آل می کند.
  • سلفون opp دارای خواص بازدارندگی عالی است که محتویات را در برابر فاسد شدن یا آلودگی در هنگام نگهداری یا حمل و نقل محافظت می کند.
  • فیلم BOPP بادوام و ماندگاری بالایی دارد، بنابراین نیازی به تعویض دائمی آن با یک محصول کاغذی ندارید.
  • همچنین قابل بازیافت است و در هنگام سوختن مواد شیمیایی منتشر نمی کند و برای محیط زیست بهتر است.
  • سلفون opp یک ماده بسته بندی زیست تخریب پذیر و کمپوست پذیر است.

قابل استفاده مجدد

بسته بندی پایدار یک موضوع داغ در صنایع غذایی و خرده فروشی است. با این همه آلودگی پلاستیکی، شرکت‌ها می‌خواهند راه‌هایی برای کاهش میزان زباله‌هایی که به محل‌های دفن زباله ما ختم می‌شود، بیابند. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از محصولات قابل استفاده مجدد، یکبار مصرف یا قابل بازیافت است. یکی از نمونه‌های این محصولات فیلم‌ BOPP (پلی‌پروپیلن دو محوره) است.

آنها همچنین می توانند پس از استفاده بازیافت شوند و به محصولات جدید تبدیل شوند. آنها همه کاره هستند: نه تنها کاربردهای مختلفی دارد، بلکه می توانید در پایان چرخه عمر مفید آنها را بازیافت کنید. این مورد یک راه حل عالی برای فروشگاه های مواد غذایی است که به دنبال مواد بسته بندی آگاهانه تر از محیط زیست هستند.

سلفون opp پایدار
سلفون opp پایدار

نتیجه

برای نتیجه گیری، فیلم  BOPP پایدار یکی از محبوب ترین گزینه های امروز صنعت چاپ و بسته بندی هستند. مزیت استفاده از فیلم BOPP این است که در برابر پارگی و سوراخ شدن مقاوم است. در ضخامت های مختلف از ۰.۰۳ میلی متر تا ۰.۱۰ میلی متر قابل تولید است.

فرآیند بازیافت مواد بسته بندی کم هزینه، پایدار و مناسب برای هر مکانی بدون نیاز به سرمایه گذاری عمده در فناوری یا زیرساخت است.

فیلم های BOPP یک راه عالی برای محافظت از محصولات در حالی که فضای زیادی ندارند. آنها همچنین از مواد غیر سمی ساخته شده اند که برای محیط زیست مهم است. علاوه بر این، آنها را می توان بازیافت و استفاده مجدد کرد.

پیمایش به بالا