مزایای فیلم BOPP برای بسته بندی مواد غذایی

مزایای فیلم BOPP برای بسته بندی مواد غذایی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

مزایای فیلم BOPP بسته بندی مواد غذایی نیازمند امنیت، مقاومت در برابر آلودگی و شرایط خاص شیمیایی یا فیزیکی است. این سبک بسته بندی حتی محصولی را نشان می دهد که مارک تجاری شده است تا هر گونه جزئیات تغذیه ای در مورد محتوای مواد مغذی مصرف شده را ارائه دهد. گرد و غبار، میکروب ها و عناصر دیگر باید از اثرات موجود در بسته بندی محافظت شوند. وقتی غذا به طور موثر بسته بندی شود، ماندگاری بیشتری دارد. کارکرد های اولیه این بسته بندی حفظ مواد غذایی ناشی از اثرات خارجی و آلودگی، حفظ تازگی مواد غذایی و ارائه اطلاعات مواد تشکیل دهنده و تغذیه به مشتریان است. هدف اصلی محدود کردن مواد مغذی به صورت مقرون به صرفه برای پاسخگویی به تقاضاهای مصرف کننده و صنعتی، حفظ ایمنی و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی است. کسب و کارها می توانند به تولید کننده فیلم BOPP نگاه کنند برای مواد بسته بندی بهتر می تواند انحطاط محصول را کاهش دهد، اثرات مفید تولید را حفظ کند، طول عمر محصول را افزایش دهد و کیفیت و کارایی تغذیه ای را حفظ یا بهبود بخشد. در نتیجه، در برابر سه نوع اصلی محرک خارجی محافظت می کند: بیوشیمیایی، بیولوژیکی و فیزیکی.

اگرچه گاهی اوقات می توان آن را بازیافت کرد، اما افزایش مقرون به صرفه بودن آن ضروری است. به توزیع غذا کمک می کند. قوطی های فلزی انعطاف پذیر، کیسه های پلاستیکی و مقوا می توانند مواد غذایی را ذخیره کنند. فلزات پلاستیک، شیشه، کاغذ و مقوا و پلیمرها همگی در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند.

تامین فیلم BOPP

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

آلیاژهای آلومینیوم می توانند مواد غذایی را برای مدت طولانی تازه نگه دارند. با این حال، آنها برای دسترسی به کنسرو بازکن نیاز دارند زیرا ممکن است برش آنها چالش برانگیز باشد. حفاظت فیزیکی، محافظت از لایه، محصور شدن یا تجمع (پودرها)، تبلیغات، توزیع و سهولت عملیاتی، و اندازه سرویس همگی برای تولید تضمین می شوند.

پوشش اولیه حاوی مواد غذایی فرآوری شده به عنوان بسته بندی اولیه شناخته می شود. طراحی و ساختار بسته بندی یک محصول غذایی به طور قابل توجهی بر طول عمر آن تأثیر می گذارد. از سوی دیگر، بسته بندی حداقل و پایدار نسبتاً رایج می شود. قوانین دولتی، فشارهای رقابتی، نیروی خرده فروش و مدیریت هزینه همه عوامل هستند. تازه و با کیفیت نگه داشتن اقلام در حمل و نقل و نگهداری کالا مستلزم ترکیب صحیح مواد بسته بندی و مهارت است. برای تمام مزایا می توانید نگاهی به تولیدکنندگان فیلم BOPP بیندازید.

فیلم bopp برای بسته بندی مواد غذایی
فیلم bopp برای بسته بندی مواد غذایی

ظروف امروزی اغلب مواد زیادی را با هم ترکیب می کنند تا از ویژگی های زیبایی و عملکرد هر یک استفاده کنند. پیشرفت در بسته بندی پایدار ممکن است پیامدهای زیست محیطی قابل توجهی در ادامه مطالعه داشته باشد. به دلیل طول عمر، پلاستیک در حال حاضر پرمصرف ترین منبع است. علاوه بر این، طیف خارق العاده تری از پلیمرها در اشکال سخت و انعطاف پذیر در دسترس قرار گرفته است.

ظروف پلاستیکی برای تهیه غذاهای آماده مناسب هستند. پلاستیک قوی یک سد صوتی در برابر نشت ایجاد می کند و از خرابی مواد غذایی محافظت می کند. کیسه های رژیمی ساخته شده از کاغذ برای ظروف پلاستیکی یا جعبه های گران قیمت مناسب هستند. این فرم اکسیژن رسانی می کند و از خیس شدن غذای خشک به دلیل بخار مواد غذایی داغ جلوگیری می کند. کپسول های کمپوست سازگار با محیط زیست برای فروشندگان و مشتریانی که به محیط زیست اهمیت می دهند عالی هستند. بسته بندی پالت برای محافظت از پالت ها در برابر آلودگی و لکه های سبک مناسب است.بسته بندی انعطاف پذیر مطمئناً چندین مزیت را برای مشاغل و مصرف کنندگان فراهم می کند. در اینجا پنج مزیت اصلی برنامه های بسته بندی برای سازندگان مواد غذایی با جزئیات بیشتر آورده شده است.

امکان حضور در بازار با کمک فیلم BOPP

از مزایای فیلم BOPP باید گفت که بسته بندی محصولات شما ممکن است اولین برداشتی باشد که مشتری از آن دریافت می کند. پلاستیک به گزینه‌های طراحی تقریباً نامحدود اجازه می‌دهد. ممکن است در هر شکل و اندازه ای ساخته شود. محتوا همچنین ممکن است یک بوم خالی برای آثار گرافیکی خلاقانه باشد. روکش مات براق و شیک به درخشندگی کالای شما کمک می کند. آگاهی بهتر از برند از ایجاد طرح بندی یک جنبه مهم از بسته بندی شما ناشی می شود. با ارائه صحیح، کالاهای شما در قفسه فروشگاه می درخشد و شاید فروش کل را افزایش دهد.

پشتیبانی از چیدمان جذاب

مزیت عملی برای مشتری یکی دیگر از ویژگی های جذاب بسته بندی است. از آنجایی که پلاستیک «انعطاف پذیر» است، برای عبارت بهتر، ممکن است ویژگی های مفیدی مانند دهانه یا قفل زیپ را در خود داشته باشید. تازه نگهداشتن مواد با بسته‌ بندی که می‌توان آن را بدون نیاز به گیره تراشه‌ای دوباره مهر و موم کرد، راحت و ساده است.

ویژگی های زیست پذیری

شاید تعجب کنید که بسته بندی های پلاستیکی مدرن امروزی برای محیط زیست نیز مفید هستند. بسته بندی برای تولید نیاز به منابع کمتری دارد. بسیاری از مراحل مونتاژ قابل بازیافت یا استفاده مجدد هستند. بسته‌ بندی انعطاف‌ پذیر سبک‌تر و کوچک‌تر هستند و جابه‌جایی بیشتر آن‌ها در حالی که سوخت کمتری مصرف می‌کنند راحت‌تر است.

کارایی از نظر هزینه

کیفیت پایدار و سازگار با محیط زیست بسته بندی انعطاف پذیر نیز این موارد را مقرون به صرفه می کند. بسته بندی انعطاف پذیر نسبت به سایر گزینه های بسته بندی ارزان تر است زیرا به اجزای کمتری نیاز دارد. حتی یک کیسه ساخته شده از لایه های چند لایه هزینه کمتری خواهد داشت زیرا مانع عالی تری ایجاد می کند که از مواردی در برابر عناصر محافظت می کند. در مقایسه با بسته بندی معمولی، می توانید کالاهای بیشتری را در یک جعبه انعطاف پذیر قرار دهید. این مزیت هزینه تولید را کاهش می دهد. در نهایت، حمل و نقل وسایل سبک تر هزینه کمتری دارد.

بسته بندی انعطاف پذیر
بسته بندی انعطاف پذیر

نگهداری غذا

رطوبت، دما، آفتاب و آفات همه عواملی هستند که بر کیفیت غذا تأثیر می گذارند. ویژگی های سلفون bopp به حفظ کیفیت حتی پس از باز شدن کمک می کند.

بسته بندی انعطاف پذیر، همانطور که قبلاً گفته شد، بسیار محکم است و کمتر در معرض آسیب است. غذا برای مدت طولانی در بسته بندی ها تازه می ماند . همچنین ناگفته نماند، مواد غذایی در معرض آب و هوا ممکن است به سرعت تخریب شوند و به شهرت کسب و کار شما لطمه بزنند. بدتر از آن، مواد غذایی که آنطور که باید تازه نیستند ممکن است باعث مسمومیت غذایی شوند. راه حل های بسته بندی BOPP را از تامین کننده فیلم BOPP انتخاب کنید برای بازپس گیری مشتریان و شهرت تجاری خود در برابر موارد منقضی شده. هر گونه ارزیابی از اثرات زیست محیطی بسته بندی مواد غذایی باید اثرات مفید کاهش ضایعات رژیم غذایی در سراسر زنجیره توزیع را در نظر بگیرد. بسیاری از کشورها تخریب تغذیه ای قابل توجهی را مشاهده کرده اند که از ۲۵ درصد برای غلات تا ۵۰ درصد برای سبزیجات تازه متغیر است. ضایعات مواد غذایی با نگهداری/حفاظت ناکافی، ذخیره سازی و حمل و نقل مرتبط است. بسته بندی خوب با افزایش طول عمر کالاها و افزایش قابلیت استفاده، ضایعات کلی را کاهش می دهد

پیمایش به بالا