معرفی شرکت چاپ مهر آموز

معرفی شرکت چاپ مهر آموز

۵/۵ - (۵ امتیاز)

شرکت چاپ مهر آموز در سال ۱۳۹۷ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. این شرکت بر این باور است که بسته بندی بخش جداناشدنی محصول است و هدف آن این است تا این بخش را به مزیت تبدیل کند.

مجموعه چاپ مهر آموز با تجربیات و دانش حرفه ای خود، نیازهای مشتریان را کاملا درک کرده و خدمات مختلف فناوری فیلم سلفون و پردازش آن را به مشتریان خود ارائه می­دهد.

شرکت چاپ مهر آموز
شرکت چاپ مهر آموز

عمده محصولات شرکت چاپ مهر آموز شامل انواع فیلم OPP و BOPET و CPP  جهت صنایع بسته بندی و چاپ می­باشد. محصولات این شرکت به طور گسترده ای در صنایع غذایی، رنگ، الکترونیک، پزشکی، ساخت و ساز، لوازم التحریر، پوشاک و سایر صنایع استفاده می­شود.

شرکت چاپ مهر آموز با پایبندی به نوآوری مستمر، به توسعه محصولات جدید و فیلم­های سفارشی شده می­پردازد. همچنین برای  دستیابی به توسعه و موفقیت، مواد خام با کیفیت بالا و مناسب با توسعه پایدار را انتخاب می­کند و به طور دقیق به کنترل کیفیت و مدیریت سایر فرآیندهای عملیاتی ادامه می­دهد.

شرکت چاپ مهر آموزمتعد به پشتیبانی و کیفیت است و تلاش می­کند نظر همه مشتریان را با هر سبک و سیلقه ای جلب کند.

 

مدیریت شرکت چاپ مهرآموز

اینجانب حامد ایرانپور مدیریت مجموعه چاپ مهر آموز متعهد میگردم محصولات با کیفیت و با کمترین کارمزد و در کمترین زمان به مشتریان گرامی تحویل دهم.

 

محصولات

سه گروه عمده تامین سلفون  مورد استفاده در خدمات چاپ و بسته بندی در شرکت چاپ مهرآموز  شامل سلفون opp، سلفون BOPET و سلفون cpp  می­باشد.

سلفون opp چاپ مهر آموز
سلفون opp چاپ مهر آموز

 

سلفون OPP

فیلم سلفون OPP از ماده ای به نام پروپیلن جهت دار ساخته شده که ماده ای انعطاف پذیر است. با توجه به اینکه مواد خام پروپیلن جهت دار خنثی است، بنابراین تحت تاثیر اکثر عوامل شیمیایی موجود در زندگی روزمره قرار نمی­گیرد. از این رو مورد تاییدسازمان غذا و دارو در جهان و ایران می­باشد. OPP  که بدون پوشش عمدتا حاوی کربن و هیدروژن است و فاقد فلزات سنگین یا سایر مواد خطرناک برای محیط زیست است. مجموعه مهرآموز افتخار دارد که از این ماده سالم جهت بسته بندی را ارائه می­دهد.

 

سلفون CPP

سلفون cpp  از مواد اولیه پلی پروپیلن که کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی دارد ساخته می­شود. از این محصول اغلب  برای لمینت بر روی ورقه­های سلفونی دیگر مانند bopp و opp مورد استفاده قرار می گیرد. محبوبیت این محصول به عنوان یک ماده بسته بندی جذاب در سال­های اخیر افزایش یافته است. مقاومت و استحکام بیشتر، کارایی فوق العاده ، دوخت پذیری سریع، چاپ پذیری مناسب و مقاومت در دماهای شدید و حرارت بالا و رطوبت بالا از ویژگی­های این محصول است.

شرکت چاپ مهر آموز فیلم opp و cpp را در انواع سلفون شفاف، سلفون متالیز و سلفون ‌ صدفی در ضخامت ۱۵ میکرون تا ۷۰ میکرون ارائه می­کند.

  • سلفون متالیز: سلفون متالیزه را می توان با افزودن پودر فلز آلومینیوم ساخت. رنگ نقره ای و براق سلفون­های متالیک نیز به دلیل وجود همین عنصر در آنهاست. سلفون متالیزه عایق خوبی برای محافظت از محصولات در برابر نور مستقیم خورشید هستند. سلفون متالیک اگرچه معمولا به نقره معروف است، اما در مجموعه چاپ مهرآموز در رنگ­های دیگری نیز تولید می­شود.
  • سلفون شفاف: سلفون شفاف هیچ افزودنی ندارد. با استفاده از این نوع سلفون می توان محتویات داخل بسته بندی را مشاهده کرد.

سلفون صدفی: رول صدف بر اساس رنگ شیر یا صدف تولید می­شود و معمولا برای بسته بندی محصولات فریزر که نیاز به نگهداری در سردخانه دارند استفاده می­شود. بسته بندی بستنی نمونه­ای از استفاده از سلفون صدفی است.

سلفون bopet
سلفون bopet

 

سلفون  BOPET

فیلم  BOPET در صنایع گوناگون ‌در شکل­های مختلف  و با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون BOPET با قابلیت چاپ پذیری و قابلیت لمینیت جهت صنایع چاپ و بسته بندی در ضخامت­های مختلف قابل استفاده است. این محصول که از جنس پلی استر است قابلیت لمینت روی موادی همچون opp و cpp  کابرد دارد. شرکت چاپ مهر آموز مفتخر است که این محصول کاربردی را به منظور فرآیند چاپ و بسته بندی ارائه می­کند.

 

چشم انداز شرکت

شرکت چاپ مهرآموز با روحیه تعالی و نوآوری مستمر، متعهد به نوآوری و تحقیق و توسعه، ارائه محصولات جدیدتر و متنوع تر و تلاش برای ایجاد ارزش افزوده بالاتر برای محصولات و ارائه مجموعه ای از راه حل­ها برای توسعه عمیق مشتریان بوده است.

شرکت چاپ مهرآموز  همواره تلاش می­کند  محصولات را با بالاترین کیفیت و عالی ترین خدمات به مشتریان ارائه کند.

چشم انداز چاپ مهرآموز گرفتن نبض روند بازار، پیشرو بودن در صنعت فیلم سلفون در جهت چاپ و بسته بندی و پیروی از آرمان­ها و اهداف مدیریت پایدار با مشتریان و همه کارکنان است.

چاپ سلفون
چاپ سلفون

 

جمع بندی

چاپ مهرآموز یک تولید کننده پیشرو در بسته بندی­های انعطاف پذیر و تخصصی و  با تجربه تخصصی است که به برندها کمک می کند تا دید خرده فروشی را بهبود بخشند، آگاهی از برند را افزایش دهند و سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند. چاپ مهرآموز تمام تلاش خود را می کند که از همه ظرفیت­های سرمایه ای خود اعم از طراحی، تولید و نیروی انسانی خود در راستای تحقق بخشیدن به اهداف خود استفاده کند و همیشه سعی می کند که بهترین خدمات را با مناسب ترین تعرفه خدمت مشتریان محترم ارائه دهد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می­توانید از قسمت تماس با ما با شرکت چاپ مهرآموز تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

خط مشی زیست محیطی شرکت

شرکت چاپ مهر آموز همیشه فعالانه در فعالیتهای مرتبط با صنعت حفاظت از محیط زیست سبز شرکت می­کند و به طور مداوم برای دستیابی به ایجاد فرصت‌های توسعه پایدار در تلاش است. مجموعه اقدامات شرکت با این هدف را می­توان به صورت زیر شمرد:

  • کاهش مصرف انرژی: تقویت اقدامات صرفه جویی در انرژی، اتخاذ تجهیزات و فناوری صرفه جویی در انرژی، کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار گازهای گلخانه­ای.
  • ترویج انرژی­های تجدیدپذیر: داشتن برنامه بلندمدت در جهت ترویج و استفاده از انرژی­های تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، کاهش وابستگی به سوخت­های فسیلی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.
  • بهینه سازی فرآیندهای تولید: بهینه سازی فرآیندهای تولید و انتخاب مواد، کاهش انتشار و بهبود استفاده از منابع.
  • ارتقاء آگاهی زیست محیطی: تقویت آموزش و ارتقاء کارکنان، بهبود آگاهی زیست محیطی و ترویج تولید و مصرف
پیمایش به بالا