چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر

چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر

۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدون شک اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یا تولید کننده ای هستید که می خواهید درباره چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر اطلاعات به دست آورید و یا به دلیل علاقه شخصی که به مطالعه این مطالب در این موضوع دارید می خواهید اطلاعات بیشتری در این حوزه به دست آورید. در هر صورت فرقی نمی کند که کدام یک از این دو دسته هستید خواندن این مقاله از وب سایت لفاف مهر آموز قطعا پاسخ گوی پرسش های شما در این زمینه خواهد بود و می توانید در این زمینه اطلاعات بسیار کاملی را به دست آورید.

سلفون-بسته-بندی-پوشاک
سلفون-بسته-بندی-پوشاک

وقتی از چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر حرف می زنیم ابتدا بهتر است بدانیم که این چاپ و تولید به چه منظوری انجام می شود. قطعا شما هم بسته بندی های شفاف لباس ها یا جوراب های مردانه و زنانه و بچه گانه را در فروشگاه های این حوزه مشاهده کرده اید، یا ممکن است لباس زیر را در یک بسته بندی شفاف سلفونی مشاهده کرده باشید. این بسته بندی های شفاف نایلونی که البته از جنس پلی پروپیلن هستند بسیار به تولید کنندگان این حوزه کمک کرده اند تا ضمن اینکه بسته بندی را با قیمت مناسب تهیه کنند، در عین حال از مزایای دیگر این نوع بسته بندی همچون مقاومت بالای آن نسبت به بسته بندی های دیگر و شفاف بودن آن بهره مند شوند.

چاپ انواع سلفون – تامین انواع سلفون opp – cpp – bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

همانطور که در جریان هستید طبعا یک سری از محصولات نیاز به بسته بندی شفاف دارند تا برای جلب توجه مشتری و مصرف کننده برای خرید موثر باشند. بسته بندی لباس، جوراب و لباس زیر نیز از این قضیه مستثنی نیست و حتی اگر خودتان هم به عنوان یک مصرف کننده یا خریدار به یک فروشگاه مراجعه کنید و این محصولات در بسته بندی ای وجود داشته باشند که امکان دیدن آن ها برایتان وجود نداشته باشد قطعا از خریدتان منصرف خواهید شد و بیشتر به سراغ محصولاتی خواهید رفت که بتوانید آن را با چشم به صورت کامل مشاهده کنید تا بدانید که آن محصول متناسب با شما هست یا خیر و آیا آن ویژگی های مورد نظر که در ذهنتان هست را دارا می باشد یا نه، به همین دلیل چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر تا این حد اهمیت دارد که ما در وب سایت لفاف مهر آموز یک مقاله کامل را به آن اختصاص داده ایم تا همه موارد مربوط به آن را با هم بررسی کنیم.

برای شروع ابتدا بهتر است بدانید که معمولا تولید کننده های پوشاک به دو نوع بسته بندی متفاوت نیاز دارند که عبارتند از:

  • سلفون های شفاف برای بسته بندی که همراه با چاپ هستند
  • نایلون های که دسته دار هستند و بعد از خرید به مشتری ارائه می شوند و پوشاک درون آن ها قرار می گیرد.

در ادامه مقاله چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر به بررسی این دو نوع خواهیم پرداخت و اطلاعات مربوط به هر کدام از آن ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

چاپ-و-تولید-سلفون-مخصوص-لباس،-جوراب-و-لباس-زیر
چاپ-و-تولید-سلفون-مخصوص-لباس،-جوراب-و-لباس-زیر

سلفون های شفاف برای بسته بندی که همراه با چاپ هستند

اگر تولید کننده هستید و به دنبال یک بسته بندی مناسب برای پوشاک خود هستید می توانید از این نوع بسته بندی سلفونی که به نایلون بسته بندی پوشاک در بازار معروف هستند، استفاده نمایید. این سلفون های بسته بندی پوشاک می توانند بر پاییهoppوcpp  تولید شوند که اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر درباره آن ها هستید در مقالات دیگر از وب سایت لفاف مهر آموز به بررسی کامل آن ها پرداخته ایم. جالب است بدانید که استفاده از مواد اولیه بر پایه پلی پروپیلن که همانoppوcppهستند می تواند مقاومت بالای بسته بندی پوشاک تولید شده توسط شما را تضمین کنند و خیالتان از بابت اینکه بسته بندی ها مرغوب هستند و کیفیت بالایی را دارا هستند راحت می گردد. معمولا استفاده ازcppدر سلفون بسته بندی پوشاک باعث خاصیت ارتجاعی و انعطافی بیشتر بسته بندی می شود و این موضوع باعث می شود که لبه های بسته بندی که به دوخت بسته بندی شناخته می شوند دچار مقاومت بالایی شوند و بسته بندی از ناحیه دوخت و اتصال جدا نگردد.

چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر می تواند به این شکل باشد و ضمن اینکه تا حد قابل توجهی در هزینه های نهایی شما صرفه جویی می شود، می توانید از کیفیت و مقاومت بالای بسته بندی ها اطمینان داشته باشید. اما حالا که صحبت از چاپ کردیم، بهتر است بدانید که این سلفون های بسته بندی که بر پایه پلی پروپیلن تولید و عرضه می شوند قابلیت چاپ پذیری بسیار بسیار بالایی دارند به نحوی که شما می توانید به راحتی نام برند، لوگو و یا هر آنچه را که می خواهید بر روی بسته بندی محصول خود داشته باشید بر روی آن ها چاپ کنید. چاپ روی این سلفون ها همانطور که در مقالات دیگر لفاف مهر آموز به آن اشاره کرده ایم به دو صورت انجام می گیرد و هر کدام دارای مزایای مخصوص به خود می باشند، اما هر دو نوع این چاپ ها بسیار با کیفیت بوده و به صورت فول اچ دی ارائه می شوند. نام این دو نوع چاپ فلکسو و سیلندری می باشند که به دلیل نام دستگاه چاپ، به این نام ها معروف شده اند.

البته ما در مقاله دیگری به سلفون های لب چسب دار و زیپ کیف ها اشاره کرده ایم که می توانید از این موارد هم برای بسته بندی پوشاک تولید شده توسط خودتان استفاده نمایید این سلفون ها نیز قابلیت چاپ پذیری دارند و می توانید هر چیزی که مد نظرتان است را بر روی آن ها با رنگ های متنوع چاپ نمایید.

انواع-نایلون-دسته-دار
انواع-نایلون-دسته-دار

نایلون های دسته دار

در این قسمت مقاله چاپ و تولید سلفون مخصوص لباس، جوراب و لباس زیر می خواهیم درباره نایلون های دسته دار صحبت کنیم. بدون شک دیگر همه ما بعد از هر خرید با این نوع نایلون ها مواجه شده ایم. نایلون هایی که فروشنده خرید های ما از فروشگاه را درون آن قرار می دهد تا ما به راحتی خرید خود را تا منزل یا مقصد حمل کنیم.

اما این نایلون های دسته دار انواع مختلفی دارند که باز هم احتمالا انواع آن را هنگام خرید مشاهده کرده اید اما نام دقیق آن را ندانید بنابراین ما در این قسمت به معرفی انواع آن ها می پردازیم:

  1. نایلون دسته موزی
  2. نایلون دسته بندی
  3. نایلون دسته رکابی

چاپ انواع سلفون – تامین انواع سلفون opp – cpp – bopet

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

چاپ روی نایلون های دسته دار نیز امکان پذیر است. بنابراین می توانید این نایلون ها را یا با چاپ های پیش فرض تهیه کنید و برای فروش خود در فروشگاهتان از آن استفاده نمایید و یا اینکه اگر برندی دارید که قصد معرفی و تبلیغات بیشتر آن را دارید چاپ اختصاصی و منحصر به فرد خود را روی این نایلون ها انجام دهید. برای اینکه نایلون دسته دار شما به بهترین شکل مناسب برای پوشاک باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از دو نوع نایلون اول است و می توانید از این دو نوع نایلون برای این حوزه استفاده نمایید.

 

پیمایش به بالا