چگونه یک شرکت بسته بندی مواد غذایی یا صنعتی انتخاب کنیم ؟

چگونه یک شرکت بسته بندی مواد غذایی یا صنعتی انتخاب کنیم ؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

بسته‌ بندی موادغذایی یک محصول یک ظرف یا لفاف است که از مواد داخل آن محافظت می کند. بسیاری از مشاغل بسته بندی خدمات خود را به صورت اینترنتی یا در روزنامه های نیازمندی تبلیغ می کنند. بسته‌ بندی موادغذایی، بسته بندی صنعتی و بسته بندی پلاستیکی (فیلم BOPP، فیلم BOPET، فویل آلومینیومی، PET و غیره) از جمله انواع بسته بندی موجود در بازار هستند .

 برای مقایسه خدمات شرکت‌های متعدد زمان بگذارید، زیرا سازمان‌های مختلف می‌توانند چندین مؤلفه محصول داشته باشند که نیازهای شرکت شما را برآورده نمی‌کند. سفارشات انبوه برای بسته بندی استاندارد اغلب ارزان تر از بسته بندی های سفارشی است، اما باید در نظر بگیرید که آیا شرکت شما برای فروش مناسب اقلام به بسته بندی سفارشی نیاز دارد یا خیر. نکاتی برای انتخاب یک تامین کننده بسته بندی مناسب است که شامل موارد زیر است:

سابقه و مشخصات شرکت: تاریخچه و مشخصات شرکت موارد زیادی را در مورد آن نشان می دهد. برای اطلاع از خدمات ارائه شده و مدت زمان فعالیت شرکت وقت بگذارید. این مورد به شما ایده مناسبی از سطح تجربه آنها ارائه می دهد.

انواع بسته بندی
انواع بسته بندی

کیفیت محصول:  بیشتر مشاغل بسته بندی علاوه بر ارتقای کارآمد خدمات خود، مشتریان قبلی را به در سایت یا رزومه خود معرفی می کنند. ممکن است بخواهید برای بررسی مشکلات محصول و قابلیت اطمینان با این مشاغل تماس بگیرید.

جدول زمانی:  اگر یک پیشنهاد تجاری بلند مدت ارائه می کنید، مطمئن شوید که شرکت بسته‌ بندی موادغذایی می تواند به نیاز های شما برسد. با این حال، اگر کالاها مواد غذایی یا نوشیدنی هستند، نمی توانید تحویل بسته ها را با تاخیر انجام دهید.

به نظر می‌رسد شرکت‌هایی که نمونه‌هایی را ارائه نمی‌دهند، محصولات با کیفیت پایین‌تری تولید می‌کنند. هنگام انتخاب سازنده، چند نمونه را به عنوان نقطه شروع و مرجع درخواست کنید. مدل ها اغلب با استانداردهای ساخت همراه هستند.

همین حالا با ما تماس بگیرید برای شما نمونه فیلم های BOPP – BOPET – CPP ارسال می گردد :

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

هزینه محصول:  شما همیشه می توانید یک قیمت درخواست کنید. مشخصات و طراحی، نوع مواد مورد نیاز و هر چیز دیگری در مورد نیازهای بسته بندی خود را مشخص کنید. اگر اطلاعات دقیقی ارائه کنید، به احتمال زیاد قیمت‌های بهتری خواهید داشت.

هزینه بسته بندی
هزینه بسته بندی

شرکت بسته بندی را انتخاب کنید که به شما امکان انجام ممیزی سالانه را می دهد. یک حسابرسی دقیق به شما کمک می کند تا افزایش مواد را پیگیری کنید و به شما امکان می دهد تعدیل قیمت مناسب را انجام دهید. الزامات بسته بندی جدید شما هر کدام که باشد، مطمئن شوید که کسب و کار می تواند پیش نیازهای عملکردی زیر را برآورده کند:

  • راحتی:  اکثر مردم انتظار دارند بسته بندی یکبار مصرف و سازگار با محیط زیست باشد. قابلیت نگهداری یک کالا به عنوان فروشگاه توسط یک فروشگاه به عنوان انبارداری شناخته می شود. گرفتن آن برای خرید عمده باید ساده باشد.
  • نیازهای تولید:  از بسته بندی مناسب برای تبلیغ محصولات اصلی شما استفاده می شود. وقفه ها و کیفیت پایین ممکن است خط تولید شما را به خطر بیندازد. اطمینان حاصل کنید که عرضه کافی برای طول دوره تولید وجود دارد.
قوانین بسته بندی
قوانین بسته بندی
  • قوانین :  امروزه، بسیاری از مصرف کنندگان در مورد وضعیت بسته بندی سختگیر هستند. اگر بسته بندی ناایمن باشد یا از مواد شیمیایی و محلول های خطرناک در فرآیند تولید استفاده شده باشد، نه تبلیغاتی شما می شود نه فروشی انجام می شود بلکه باعث اقدام قضایی علیه شرکت شما انجام می شود.

قوانین مربوط به بسته‌ بندی موادغذایی را بشناسید

مقررات و قوانین متعددی بر نحوه بسته بندی محصول شما تأثیر می گذارد. بیشتر این قوانین فقط برای محصولات خاصی قابل اجرا هستند. قبل از بسته بندی محصول خود، باید قوانین و مقررات بسته بندی را درک کنید. اگر بسته ای غیر قانونی انجام دهید، این می تواند به هدف شما آسیب برساند.

شما می توانید از استراتژی های مختلف بسته بندی محصول برای ایجاد تعادل مناسب بین فروش کالاهای خود و بسته بندی صحیح آنها استفاده کنید. شما باید یاد بگیرید که چگونه بازار را بررسی کنید تا به درستی محصول خود را در بازار عرضه کنید. همچنین باید درک کنید که مشتریان شما چه می خواهند. در نهایت، باید بدانید که چگونه آن را بسته بندی کنید تا مشتری بتواند به سرعت کالای شما را جایگزین دیگر کالا های مشابه کند.

محصول خود را بشناسید

قبل از بسته بندی مناسب کالاهای خود، ابتدا باید نحوه بسته بندی سایر اقلام مشابه را بررسی کنید. نگاهی به این ایده های برگه مشخصات بیندازید و ببینید چگونه می توانید آنها را با ایده های خود ترکیب کنید. برای تعیین اینکه کدام اقلام موفق هستند، می توانید از تحقیقات بازار استفاده کنید. بعد از اینکه تصمیم گرفتید کدام اقلام موثرتر هستند، می توانید تعیین کنید که کدام جنبه از بسته بندی آنها به موفقیت آنها کمک می کند.

شناختن محصول جهت بسته بندی
شناختن محصول جهت بسته بندی

شما باید به اندازه بسته بندی محصول فکر کنید. هزینه فضای قفسه در فروشگاه های مختلف بسیار برای مغازه داران مهم است. از آنجایی که فضای قفسه های خرده فروشی بسیار گران است، می خواهید بسته‌ بندی موادغذایی خود را تا حد امکان سایز کوچک نگه دارید. متعادل نگه داشتن بسته بندی می تواند به شما کمک کند تا بیشترین سود را به دست آورید.

به‌روز ماندن در مورد مفاهیم و فناوری‌های جدید بسته‌بندی محصول نیز می‌تواند برای بسته‌بندی شما مفید باشد. 

 

همکاری با خرده فروشان بسته‌ بندی موادغذایی

چندین مغازه مهم و شناخته شده نیازهای بسته بندی خاصی دارند. ابعاد بسته بندی، جلوه های بصری روی جعبه و اطلاعات چاپ شده روی بسته بندی نمونه هایی از این نیازها هستند. همچنین ممکن است خرده فروشان بخواهند که محصولات شامل موارد خاصی مانند طریقه مصرف مواد غذایی یا … باشند.

هر ماه، معرفی یک محصول جدید صنعت را غافلگیر می کند. ما یک محصول مراقبت از پوست داریم و کمدهایمان مملو از ده ها ته نیمه استفاده شده است. در دنیای امروزی بیشتر از انواع پوست های خشک، چرب و حساس وجود دارد که این موارد نیز می تواند در چاپ روی محصولات بسته بندی شده مواد آرایشی به شما کمک کند.

پیمایش به بالا