کاربرد فیلم bopp شفاف

کاربردهای فیلم Bopp شفاف

۵/۵ - (۱ امتیاز)

 

فیلم Bopp شفاف محصولی است که برای بسته بندی مواد غذایی، صنعتی، تجاری در صنایع مختلف استفاده می شود. با استفاده از این نوع سلفون بسته بندی  می توان جذابیت چشمگیری به محصول بخشید و به مشتری حس اعتماد از خرید را القا کرد. استفاده از سلفون شفاف تمام ویژگی های یک بسته بندی عالی را دارد. سلفون شفاف که قابیلت چاپ پذیری دارد و عمدتا در بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کاربردها و ویژگی های فیلم Bopp‌ شفاف بپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را همراه کنید.

انواع سلفون شفاف

سلفون های بسته بندی بر اساس رنگ پایه به انواع مختلف طبقه بندی می شوند. سلفون شفاف یا براق دارای رنگ شقاف با براقیت بالا است و بیشترین کاربرد در انواع صنایع دارد. این نوع از سلفون ساده و طرح دار و در رنگ های مختلف تولید می شود. همچنین فیلم bopp شفاف دارای قیمت کمتری نسبت به سایر انواع سلفون است و به علت ظاهر بسیار جذابی که دارد باعث می شود که محصول در میان دیگر بسته بندی ها بدرخشد.

سلفون شفاف رنگی

کاربرد فیلم بسته بندی bopp در صنعت

فیلم Bopp شفاف برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات بهداشتی بسیار استفاده می شود. کاربرد فیلم بسته بندی bopp در صنعت را می توان به صورت زیر شمرد:

  • ماهی و گوشت، محصولات منجمد و نیمه منجمد را از نفوذ آلودگی و میکروب محافظت می کند.
  • بسته بندی حبوبات و انواع غلات را آسان می کند و مانع نفوذ رطوبت می شود.
  • محصولات نانوایی و شیرینی پزی، کلوچه، وافل را به خوبی نشان داده و مانع ورود آلودگی می شود.
  • سبزیجات منجمد و محصولات نیمه منجمد را از نفوذ آلودگی و میکروب حفظ می کند.
  • به بسته بندی خشکبار جلوه زیبایی می بخشد
  • بستنی (مانند بستنی وانیلی خانواده میهن)
  • سلفون اسباب بازی ضمن محافظت از آن از گم شدن قطعات کوچک جلوگیری می کند.
  • تنقلات، چیپس و میوه خشک را از نفوذ رطوبت و گرما محافظت کرده و زیباتر نشان می دهد.
  • محصولات بهداشت شخصی، دستمال مرطوب، صابون را به زیبایی نشان داده و از نفوذ آلودگی جلوگیری می کند.
  • شناسایی محصولات دارویی و داروها، مکمل های غذایی را برای بیمار آسان تر می کند.

فیلم bopp مواد غذایی

مزایای فیلم bopp شفاف

  • قابل آب بندی حرارتی با ضریب اصطکاک استاندارد
  • در برابر ضربه مقاوم هستند
  • ضد مه
  • دارای قابلیت چاپ به دلخواه مشتری از نظر ابعاد و ضخامت و رنگ
  • مناسب برای انواع آب و هوا
  • قابلیت تولید و چاپ در ابعاد و ضخامت مورد نیاز
  • استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک با تضمین کیفیت

 

چگونه کیفیت  سلفون bopp شفاف را تشخیص دهیم؟

فیلم سلفون Bopp‌ شفاف دارای مشخصاتی است که به وسیله آن می توان کیفیت آن را تشخصی داد. به طور کلی ویژگی های سلفون شفاف با کیفیت را می توان به صورت زیر شمرد:

میزان چروک پذیری: سلفون شفاف با کیفیت دارای بافت نرم و انعطاف پذیری است به طوری که خطوط عمیق چروک بر روی آن باقی نمی ماند. بنابراین فیلم bopp شفاف باکیفیت چروک نمی شود.

شفافیت: سلفون شفاف بسیار براق و شفاف است. این نوع از سلفون به دلیل ویژگی دارد جذابیت محصول را چند برابر می کند.

مقاومت: سلفون شفاف  به سرما، رطوبت و گرما  و ضربه مقاوم است.

تحمل فشار و ضربه: سلفون bopp  شفاف به آسانی تغییر حالت نمی دهد و با نیروی دست پاره نمی شود.

چاپ پذیری: قابلیت چاپ و لمینت سلفون opp یا popp‌ شفاف بسیار بالا است و به وسیله آن می توان لفافی زیبا و چشم گیر به محصول بخشید به طوری که توجه مشتری به محصول و فروش محصول را افزایش می دهد.

 

تراکم فیلم بسته بندی bopp

در حال حاضر انواع بسته بندی ‌ وجود دارد که به طور خاص برای محموله با ویژگی های خاص طراحی  می شود. عموما فیلم bopp شفاف از نظر ضخامت به صورت زیر استفاده می شود.

  • فیلم برای بسته بندی کالاهای سبک (۱۵ میکرون)
  • فیلم برای بسته بندی کالاهای معمولی (۲۰ میکرون).
  • فیلم برای بسته بندی محصولات سنگین و بزرگ که گوشه های تیز دارند. (۲۵ و ۳۰ میکرون)
  • فیلم کششی برای بسته بندی محصولات با وزن قابل توجه. (۴۰ میکرون)

bopp سلفون برای بسته بندی

طراحی و چاپ سلفون شفاف

یکی از ویژگی­ها و قابلیت­های سلفون شفاف قابلیت چاپ پذیری این محصول است به همین دلیل در اکثر بسته بندی ها در صنعت استفاده می شود. استفاده از این محصول سبب می شود که برند کالا به خوبی نمایان شود. همچنین ویژگی های کمی و کیفی محصول و قیمت به درستی ثبت و خوانده شود. علاوه بر اینها محصول را با جلوه زیباتری نشان می دهد.

به دلیل ویژگی هایی که فیلم bopp شفاف دارد، چاپ با سرعت زیاد انجام می شود و به دستگاه آسیب  وارد نمی کند. اگر قصد خرید سلفون به منظور بسته بندی و چاپ را دارید می توانید سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید انواع سلفون با طرح های دلخواه، از نظر ابعاد و ضخامت و رنگ را سفارش دهید.

 

 

قیمت سلفون شفاف

قیمت سلفون bopp‌ ‌شفاف  به صورت رولی، متری و کیلویی محاسبه می گردد. قیمت این محصول تحت تاثیر قیمت پلی اتیلن است. با توجه به اینکه پلی اتیلن تحت تاثیر قیمت جهانی است لذا قیمت سلفون با توجه با نوسانات روزانه قیمت محصولات پلی اتیلنی است. علاوه بر اینها ضخامت و متراژ  مورد نیاز و برند محصول بر قیمت محصول تاثیرگذار است.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت سلفون شفاف bopp و bopet و cpp  با ما تماس بگیرید و از قیمت روز این محصول مطلع شوید. آگاهی از قیمت سلفون و شناسایی برندهای متفاوت سلفون شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین سلفون راهنمایی می کند.

 

جمع بندی

مشاهدات این مقاله نشان می دهد که فیلم  شفاف bopp‌  بیشترین کاربرد را در بسته بندی مواد غذایی، بهداشتی و درمانی را دارا بوده است. همچنین قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و براحتی و بسرعت خدمات چاپ را بهبود می بخشد. در چاپ مهر آموز  انواع سلفون برای صنایع مختلف عرضه میشود. سلفون ما با بالاترین کیفیت مناسب برای لمینیت، چاپ، برش، خرد کردن، تا کردن است. می توانید از آن برای ساخت  انواع بسته بندی های ایمن در پروژه های مختلف استفاده کنید. برای خرید سلفون با ما تماس بگیرید.

 

 

پیمایش به بالا