انواع روش چاپ نایلون بسته بندی

انواع روش چاپ نایلون بسته بندی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

چاپ نایلون بسته بندی یکی از کاربردی ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود. انواع چاپ مختلف برای نایلون های بسته بندی وجود دارند که شما می توانید از بین آن ها با توجه به نیاز و نوع محصول روشی مناسب را انتخاب نمایید.

انواع چاپ نایلون بسته بندی

برای انجام چاپ نایلون بسته بندی امروزه از دستگاه های مدرن استفاده می شود. اگر شما تمایل دارید برند محصول یا کالایی که تولید می کنید برای همیشه در ذهن مشتریان ثبت شود بهتر است از روشی مناسب برای چاپ روی نایلون بسته بندی استفاده کنید. در ادامه ویژگی های مختلف انواع چاپ مخصوص نایلون بسته بندی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

انواع روش های چاپ روی نایلون بسته بندی
انواع روش های چاپ روی نایلون بسته بندی
بررسی روش های مختلف چاپ روی نایلون بسته بندی

برای بسته بندی محصولات و کالا ها از نایلون ، سلفون و سایر پوشش ها استفاده می شود. توجه داشته باشید که نحوه چاپ روی این بسته بندی ها با یکدیگر متفاوت می باشد. برای اینکه چاپ روی نایلون بسته بندی با موفقیت انجام شود باید ابتدا مقدمات آن را مهیا کنید.

برای انجام چاپ نایلون بسته بندی باید به نوع پلاستیک و رنگ مصرفی توجه داشته باشید. بعد از آماده کردن امکانات مورد نیاز می توانید چاپ روی نایلون را انجام دهید. بعد از اتمام کار چاپ نیز باید مراحل تثبیت و بسته بندی برای حفظ طرح روی نایلون بسته بندی انجام گردد.

انواع روش های پرطرفدار چاپ روی نایلون بسته بندی عبارتند از :

انواع چاپ روی نایلون بسته بندی

  1. چاپ سیلک :

چاپ سیلک یکی از پرطرفدارترین چاپ ها است. در این روش به کمک شابلون و رنگ های متنوع اقدام به چاپ روی نایلون می شود. این روش چاپ بیشتر روی سطوح صاف انجام می شود. در این نوع چاپ استفاده از نقش های ظریف و قرینه سازی نیز به چشم می خورد. یکی از مهم ترین ویژگی های چاپ سیلک این است که باعث می شود تا کیفیت بسته بندی بیشتر به نظر برسد.   

  1. چاپ تامپو :

از چاپ تامپو روی همه سطوح پلاستیکی می توان استفاده کرد. برای انجام این نوع چاپ روی نایلون بسته بندی بعد از بررسی جنس پلاستیک و نوع رنگ به کمک پدهای سیلیکونی دستگاه ، چاپ روی بسته بندی انجام می شود.

برای چاپ رنگی روی نایلون بسته بندی باید هر یک از رنگ ها به صورت مجزا روی نایلون انتقال داده می شوند و بعد از خشک شدن رنگ ، انتقال رنگ بعدی انجام می شود. اگر شما تمایل دارید تبلیغات تان کاربردی تر باشد بهتر است از انجام چاپ رنگی روی نایلون غافل نشوید.

  1. چاپ طلاکوب و ترانسفر :

این روش چاپ توسط اعمال حرارت و به کمک ورق های طلاکوب انجام می گردد. نحوه انجام چاپ طلاکوب دشوار و دقیق است. برای انجام این نوع چاپ نیز از تجهیزات مدرن و افراد متخصص استفاده می شود.

چاپ مخصوص نایلون بسته بندی
چاپ مخصوص نایلون بسته بندی
آیا چاپ نایلون بسته بندی دارای ماندگاری است ؟

توجه داشته باشید که با انتخاب متریال و تکنیک مناسب چاپ می توانید از ریزش رنگ چاپ از روی نایلون بسته بندی پیشگیری نمایید. در حالت کلی مدت زمان ماندگاری چاپ روی نایلون به موارد زیر بستگی دارد :

  1. نوع چاپ
  2. نوع نایلون بسته بندی
  3. مواد به کار رفته در چاپ

انواع روش های چاپ روی نایلون مخصوص بسته بندی

نتیجه گیری :

چاپ و بسته بندی محصولات و کالا ها اگر به شیوه ای مناسب انجام شود فروش محصول به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می کند. به همین دلیل است که اغلب تولیدکنندگان برای انتخاب نوع چاپ نایلون بسته بندی حساسیت و دقت زیادی را

پیمایش به بالا