بررسی انواع نایلون بسته بندی و ویژگی های نایلون مخصوص بسته بندی

بررسی انواع نایلون بسته بندی و ویژگی های نایلون مخصوص بسته بندی

۵/۵ - (۲ امتیاز)

انواع نایلون بسته بندی یکی از پرکاربردترین محصولات در صنعت بسته بندی به شمار می رود. نایلون های مخصوص بسته بندی دارای ویژگی های بیشماری می باشند به همین دلیل مورد توجه مصرف کنندگان و تولید کنندگان قرار گرفته اند.

بررسی انواع نایلون بسته بندی و ویژگی های نایلون مخصوص بسته بندی

امروزه استفاده از نایلون بسته بندی در زندگی روزمره بشر به اندازه ای رسیده است که می توان نایلون ها را جزء جدا نشدنی زندگی هر انسانی دانست. در ادامه انواع نایلون مخصوص بسته بندی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

نایلون بسته بندی

نایلون مخصوص بسته بندی دارای چه ویژگی می باشد ؟

انواع نایلون مخصوص بسته بندی دارای ویژگی ها و مزایای زیادی می باشند که این ویژگی ها عبارتند از :

  • مقاومت زیاد در برابر مواد شیمیایی ، گرما و …
  • وزن سبک
  • قابلیت شست و شو
  • قیمت مناسب
  • انواع متنوع
  • نایلون های مخصوص بسته بندی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند.
  • قابلیت حمل محصولات و کالاهای سنگین و …

بررسی ویژگی های نایلون مخصوص بسته بندی

بررسی انواع نایلون بسته بندی

قبل از اینکه از نایلون برای بسته بندی محصول یا کالای مورد نظر خود استفاده کنید بهتر است با انواع مدل های نایلون مخصوص بسته بندی آشنا شوید.

  1. نایلون استرچ پالت :

این نوع نایلون‌بسته بندی یکی از مناسب ترین انواع نایلون به شمار می رود. از نایلون استرچ پالت برای بسته بندی و ایمن کردن محصولات روی پالت استفاده می گردد.

نایلون استرچ پالت به صورت شفاف و رنگی تولید می شود. این نوع نایلون ها همچنین دارای وزن بسیار کمی هستند.

  1. نایلون شیرینگ :

از نایلون بسته بندی شیرینگ برای بسته بندی کتاب ، صابون ، دارو و … استفاده می شود همچنین این نوع نایلون کاربرد زیادی در صنایع لبنی ، آرایشی ، فلزی ، سرامیکی و … دارد.

  1. نایلون حبابدار ( نایلون ضربه گیر ) :

برای محافظت از وسایل مختلف در زمان جابجایی و حمل و نقل می توان از این نایلون استفاده کرد.  نایلون های حبابدار برای محافظت از کالاهایی که شکننده و حساس هستند نیز مناسب می باشند. این نوع نایلون ها در ابعاد مختلف تولید می شوند و شما می توانید آن ها را به صورت رولی خریداری نمایید.

نایلون ضربه گیر

  1. نایلون مخصوص بسته بندی مواد غذایی :

این نوع نایلون بسته بندی جزء نایلون های پر استفاده به شمار می رود. از این نوع نایلون برای بسته بندی مواد غذایی مختلف استفاده می شود.

نایلون مخصوص بسته بندی مواد غذایی دارای ضخامت کمی است. این نوع نایلون ها به گونه ای تولید می شوند که مورد تایید مراجع بهداشتی کشور قرار بگیرند.

  1. نایلون مخصوص بسته بندی زیپ دار :

این نوع نایلون بسته بندی دارای چفتی پلاستیکی در قسمت بالایی می باشد. از این نوع نایلون برای بسته بندی خشکبار و مواد غذایی مختلف استفاده می شود.

نایلون بسته بندی
نایلون بسته بندی
  1. نایلون برای بسته بندی نان :

این نایلون ها دارای کاربرد زیادی هستند و از آن ها برای بسته بندی انواع نان باگت ، نان فانتزی و … استفاده می شود.

  1. نایلون لب چسب دار :

به کمک این نایلون‌بسته بندی می توان بسته بندی زیبا و شکیلی را برای انواع محصولات فراهم کرد. استفاده از این نوع نایلون بیانگر حسن سلیقه تولید کننده می باشد.

نایلون لب چسب دار

نتیجه گیری :

چاپ و بسته بندی محصول یا کالا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد به همین دلیل تولید کنندگان در زمان خرید نایلون بسته بندی حساسیت و دقت لازم را به خرج می دهند. نایلون های مخصوص بسته بندی را بهتر است از بین جنس های با کیفیت خریداری نمایید. نایلون های بسته بندی در انواع مدل های شفاف ، رنگی ، ساده و … تولید می شوند که خرید هر یک از این نایلون ها به نیاز شما بستگی دارد.

پیمایش به بالا