معرفی کوتاه چاپخانه ها ایران : بخش اول

معرفی کوتاه چاپخانه ها ایران : بخش اول

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

در این مقاله به معرفی چاپخانه ها ایران پرداخته ایم که همین اول باید بگوییم تنها چند چاپخانه و شرکت های چاپ و بسته بندی را معرفی کرده ایم.

انشالله در مقاله تکمیلی بعدی شرکت های چاپ و بسته بندی بیشتری معرفی خواهیم کرد.

با ما همراه باشید

شاید شما به عنوان یک شرکت یا استارت آپ یا یک مجموعه بزرگ به دنبال چاپخانه ای باشید که بتواند نیازهای بسته بندی شما را برآورده کند. اگر به صورت آنلاین جستجو کنید این چاپگر به سختی پیدا می شود. بیشتر این چاپگرها با بازاریابی سنتی (آفلاین) سروکار دارند. بسیاری از این مجموعه‌ها، مدیران آنها هنوز نمی دانند کجا هستند و همچنان به دنبال غرفه های بزرگ در نمایشگاه ها می گردند.

بسیاری از این مجموعه ها هنوز هم به خاطر چشم و هم چشمی هستند و به تبلیغات روی جلد مجلات می بالند که هیچ‌کس نمی بیند.

شرکت های چاپ و بسته بندی : بخش تکمیلی و جامع

یکی از مهمترین معیارهای ما برای معرفی بهترین چاپخانه ها ایران، اهمیت به نمایش گذاشتن مجموعه و سرمایه گذاری آنها در فضای آنلاین برای مشتریان و کسانی است که نیاز به بحث چاپ و بسته بندی دارند یا به این حوزه علاقه‌مند هستند. یک نقطه شروع خوب این است که سایت آنها را بررسی کنید.

معرفی چاپخانه ایران : شرکت های چاپ و بسته بندی
معرفی چاپخانه ایران : شرکت های چاپ و بسته بندی

·      چاپخانه الهام چاپ اصفهان

برخی از افراد می توانند از مهارت ها و استعدادهای خود کسب درآمد کنند. همچنین روش خوبی برای بیان ایده ها و خلاقیت های خود دارند. طراحان گرافیک زیادی در سراسر جهان وجود دارند و حتی برخی از آنها در نزدیکی شما زندگی می کنند، اما جدا از پروژه های محلی که روی آنها کار می کنند، می توانند در مشاغل دیگر نیز آزاد باشند و درآمد کسب کنند. عظمت دنیای طراحی باعث شده تا بسیاری از افراد به طراحی گرافیک روی بیاورند. چاپخانه الهام چاپ اصفهان بیش از ۳۰ سال تجربه در طراحی و چاپ انواع مواد بسته بندی نرم برای مصارف بهداشتی و غذایی مانند کیک، شکلات، آجیل، بستنی دارد. 

شرکت فراز چاپ

شرکت فراز چاپ روزانه بیش از ده پروژه را از مشتریان خود دریافت کرده و با تجهیزات بسیار مجهز و پیشرفته به دست آن‌ها می رساند.

خدمات این شرکت شامل چاپ بنر، چاپ تی شرت، چاپ لیوان، چاپ بروشور، چاپ کارت ویزیت، لوازم التحریر، ست های اداری و مدیریتی و … است.

یکی از مزایای این شرکت وجود سیستم پشتیبانی آنلاین است که شما را در زمینه چاپ و طراحی راهنمایی می کند. علاوه بر این وجه تمایز این شرکت با سایر شرکت ها این است که این شرکت از محیط زیست پشتیبانی کرده و تمامی رنگ ها و الیاف مورد استفاده در صنعت چاپ در این شرکت از محیط زیست محافظ هستند.

این شرکت سفارشات مشتریان خود را در کمترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند. شرکت فراز چاپ  محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که می توانند طرح خود را از بین بهترین طرح های ارائه شده بدون هیچ هزینه ای انتخاب کنند و بنا به نیاز و سلیقه خود اقدام به چاپ سفارش دهند. علاوه بر این، این شرکت کیفیت و قیمت پایین خود را تضمین کرده که آن را در دنیای امروز منحصربه‌فرد می کند.

چاپ و بسته بندی
چاپ و بسته بندی

شرکت فراچاپ آترین

فراچاپ آترین در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه ماشین آلات لفاف آغاز کرد. اولین مرحله تولید با هدف ایجاد اشتغال در منطقه شروع به کار نمود. این شرکت به منظور ارائه خدمات چاپ و محصولات، کتیبه ها، طرح ها با هدف دسترسی سریع کاربران به چاپخانه طراحی شده است.

هدف شرکت فراچاپ آترین ارائه اطلاعات کامل و جامع در مورد چاپخانه ها با شیوه ها و مدل های کاری متفاوت است. کاربر می تواند با جستجوی محصول در شرکت فراچاپ آترین  به نزدیک ترین یا مقرون به صرفه ترین فروشگاه دسترسی داشته باشد. از طرفی فروشگاهی که بازدیدکننده بالایی از صفحه فروشگاهش دارد مشتریان بیشتری دارد. فراچاپ آترین هیچ محدودیتی ندارد، هر فروشگاهی در ایران می تواند خدمات، محصولات، اطلاعات تماس، نقشه فروشگاه، بسته ها، تجربیات و عکس‌ها را به این شرکت به اشتراک بگذارد.

 

صنایع چاپ و بسته بندی باران

ایجاد این مجموعه قسمت به قسمت با طرحی مشخص و هدف و چشم اندازی مشخص از ابتدا صورت گرفت. تمامی قسمت های سالن تولید، محل قرارگیری ماشین آلات، جریان کار، گردش مواد و کلیه الزامات دیگر به طور ویژه با کمک مهندسین مجرب اروپایی مورد مطالعه قرار گرفت و با توجه به طراحی و زمان مدرن ترین مجتمع های صنعتی دنیا مدل سازی شد.

مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات به طور کامل مشخص شد و طبق برنامه پیش رفت. از ابتدا به این فکر افتادیم که کاری حرفه ای و خاص انجام دهیم و به همین دلیل حتی آجرهای این ساختمان را به صورت سفارشی و با اندازه مشخص ساختیم که فضا را زیبا می کرد و از طرفی (به دلیل بزرگتر و بلندتر بودن آن) باعث سرعت بخشیدن به مراحل ساخت و ساز شد.

از کارهای صنایع چاپ و بسته بندی باران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* تأمین کننده و وارد کننده مستقیم مواد اولیه تهیه و تولید انواع جعبه

* تخصصی ترین مرکز خدمات چاپ و بسته بندی انواع جعبه مقوایی و لمینت (ساده) ، فلزی، دارویی، بهداشتی

* طراحی حرفه ای و چاپ لیبل و تگ انواع کالا

* چاپ افست بر روی انواع طلق (روشن و شفاف) و اجسام سخت با سیستم UV

* چاپ و ایجاد کمیک با لایه های مختلف در ترکیب های مختلف.

* طراحی و چاپ پنل پلی کربنات (کنترل پنل دستگاه)

* انجام کلیه پروژه های چاپ سنگین و خاص

* رقابتی در کیفیت و قیمت  آماده همکاری با انبوه سازان

شرکت های چاپی
شرکت های چاپی

چاپخانه کیانچاپ

اهمیت بسته بندی محصول برای جذب مشتری به یک برند را نمی توان انکار کرد و به محض مشاهده یک طراحی بسته بندی خوب که رویکردی نوآورانه نیز دارد، سریع خرید می کنند. استفاده از بسته بندی های قابل بازیافت، سازگار با محیط زیست و سبک وزن نیز نقش مهمی در حفظ منابع طبیعی و محیط اطراف دارد. این صنعت همچنین در تلاش است تا با کاهش میزان کربن در بسته بندی به محیط زیست کمک کند.

چاپخانه کیانچاپ همواره در تلاش است تا به عنوان پشتیبان کالای ایرانی و مشاور نظرات مشتریان، با طراحی و اجرای بسته بندی های مناسب و با ارزش، ارزش افزوده محصولات را ایجاد کند تا در مقابل نمونه های خارجی حرفی برای گفتن داشته باشد و جایگاهی جدید داشته باشد و چیز خاصی را در بازار پیدا کنید.

به این ترتیب شرکت کیانچاپ مزایا و مزیت های بیشتری مانند تکنیک های مختلف چاپ یا روش های بسته بندی جدید را به مشتریان اطلاع می دهد و همچنین ایده هایی را ارائه می دهد و خلاقیت های خود را در Communication به روز و پیشنهاد دهید.

ارتباط با کیانچاپ به سفارش و تحویل کار محدود نمی شود و منجر به همکاری های گسترده و رضایت بخش می شود. کیان چاپ از رویکردی دقیق و فشرده برای اجرای کار استفاده می کند تا مشتری حتی اندکی نگران کیفیت چیزی که دریافت می کند نباشد. این پشتیبانی و دقت یک ارزش افزوده برای خدمات چاپ و بسته بندی ما است و ما به آن افتخار می کنیم. این مشکل نه تنها باعث توسعه و تمایز انواع شد، بلکه تأثیر زیادی بر جریان بازار داشت.

 

مجتمع چاپ ماتریس  

کارخانه چاپ و بسته بندی ماتریس پس از ۴۰ سال تلاش و تجربه توسط حاج محمد کشانی و همراهی فرزندانش در سال ۱۳۷۷ در زمینه صنایع لمینت و بسته بندی نفیس تأسیس شد و سپس در سال ۱۳۸۵ این خانواده توانست به بزرگترین مرکز تولید محصولات چاپی، جعبه های امنیتی و کارتن های لوکس را در ایران با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا راه اندازی کرد.

این شرکت چاپ و بسته بندی محصولات و خدمات را با کیفیت و متمایز نسبت به سایر رقبا در اختیار مشتریان قرار می دهد و در راستای توسعه و گسترش این شرکت توانست در سال ۱۳۹۴ مجدداً پیشرفته ترین تجهیزات را نصب کند. از چاپ، چاپ و پس از چاپ که به صورت مستقل از سایر مراکز و زیر نظر مدیریت بخش، با رعایت اصول استاندارد و ارتقای جایگاه بسته بندی در منطقه با تکیه بر استعداد نیروهای جوان و با انگیزه انجام می شود. استفاده از آخرین فناوری های جهانی، رعایت اصول اخلاقی، باز بودن اطلاعات، کار تیمی، مشتری مداری و الزامات زیست محیطی، حمایت مستمر و کارآمد از مشتریان ارجمند زمینه ساز رضایت حداکثری آنان بوده است.

شرکت های چاپ و بسته بندی استان ها ایران
شرکت های چاپ و بسته بندی استان ها ایران

چاپ و بسته بندی نگارستان

این شرکت در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را بر روی چاپ روتاری متمرکز کرد و پس از کسب تجربیات ارزنده، در سال ۱۳۹۲ با ورود به عرصه چاپ افست فعالیت خود را گسترش داد و امروز مفتخر به ارائه بزرگترین، کامل ترین و مدرن ترین خدمات چاپ افست با کیفیت در تاریخ بسته بندی کشور است.

هم اکنون این مجموعه با بهره گیری از متخصصان نیروی انسانی با سیستم های نرم افزاری و ماشین‌آلات پیشرفته در زمینه پیش چاپ از جمله Designer Package، Precinct Signa Station، Esco Art Pro، Esco Deskpack، Esco Studio و دستگاه چاپ هایدلبرگ سوپراستر ۴.۵ برگ، در منطقه مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ های این شرکت شامل ماشین چاپ افست هیبرید، ترانس پرینت، انواع جلوه های هیبرید، چاپ هایدلبرگ، دستگاه های دایکات، ورنیش دستگاه های UV، پوشش سلفون و جعبه چسب و گچ پنجره و … است. چاپ و بسته بندی نگارستان خدمات ارزنده ای را در زنجیره تأمین صنعتگران در زمینه‌های دارویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، صنایع، آب نبات و شکلات، سلولز و … ارائه می‌دهد.

فاز اول مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستانی با خط تولید کامل چاپ افست ۴.۵ برگ در سال ۱۳۹۲ راه اندازی شد و فاز دوم با استفاده از دستگاه های بسته بندی UV ابریشم، استوانه ای UV و سلفون در سال ۱۳۹۷ و فاز سوم با استفاده از خطوط تولید مقوا در حال راه اندازی است.

مدیریت مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان با بیش از نیم قرن تجربه برجسته در زمینه کارآفرینی و اشتغال زایی پایدار در استان اصفهان، افتخار همکاری با معتبرترین برندهای ایرانی و ارائه بهترین خدمات از جمله شرکت رشد را به آنها دارد.

شایان ذکر است مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان عضویت در انجمن صنفی شرکت های دانش بنیان، عضویت در انجمن برندسازی ایران و عضویت در مؤسسه بسته بندی ایران و مفتخر به دریافت تندیس جهاد ملی و اقتصاد مقاومتی است.

 

چاپ نفیس

ادعای ثابت شده چاپ نفیس این است که ما کیفیت را به هیچ وجه فدای کمیت نمی کنیم و مدام در حال نوآوری برای بهبود آن هستیم و در قیمت کوتاهی نخواهیم کرد. ما از بهترین نرم افزار و سخت افزار برای ارائه بهترین عملکرد استفاده می کنیم. به محض اینکه این گروه متوجه شد که برای بهبود عملکرد به تجهیزات ویژه نیاز است، از صرف هزینه دریغ نمی کند و آن را به اولین انتخاب شرکت تبدیل می‌کند.

 

مجتمع چاپ و بسته بندی آویژه

در سال ۹۲ مجتمع چاپ و بسته بندی آویژه طراح و مجری کلیه امور چاپ ویژه تأسیس گردید. این مجموعه از آغاز تاکنون توانسته با کمک و حمایت مشتریان وفادار و تلاش مدیران آینده نگر و خلاق و کارکنان جوان جایگاه خود را در صنعت حفظ کند و به اهداف خود دست یابد. خدمات ما از طراحی تا چاپ، طراحی و چاپ کاتالوگ، بروشور و کارت پستال، طراحی و چاپ لوازم التحریر مانند نامه، پاکت، کارت ویزیت و یادداشت و انواع تقویم و هدایا و تبلیغات است.

این تیم به داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری جوان برای کمک به شما در تمامی جنبه های تبلیغات حرفه ای افتخار می کند.

مجتمع چاپ و بسته بندی آویژه نمونه عینی یک مجتمع چاپ و بسته بندی مدرن است و راهی را انتخاب کرده است که امیدواریم تمامی مجتمع های چاپی کشور به سمت اجرای روش های آن پیش بروند. این مجموعه بنیانگذار پرافتخار صنعت چاپ و بسته بندی کشور است که به ما نشان داده است وقتی از صنعت می گوییم دقیقاً از چه چیزی صحبت می کنیم.

 

چاپ و بسته بندی تک

چاپ و بسته بندی تک در فضایی بیش از ده هزار متر مربع با تجهیزات مدرن آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

این مجموعه با کمک طراحان مجرب در مشاوره و طراحی انواع بسته بندی، رضایت مشتری را همواره هدف اصلی خود می داند.

مشتریان گرامی با ارسال نمونه یا ی از محصول مورد نظر خود می توانند به راحتی نمونه اولیه بسته‌بندی را دریافت کنند. پس از تأیید طرح بسته بندی آغاز می شود و مشتری همواره تا پایان طراحی بسته بندی و تحویل، گام به گام ناظر کار خواهد بود.

شرکت های بسته بندی ایران

 گروه صنعتی چاپ ایران زمین

گروه صنعتی چاپ ایران زمان در سال ۱۳۵۴ توسط آقای مهدی گلستانی با نام تکنو چاپ تأسیس شد و با ارائه پاکت بسته بندی مدرن خودرو با روش های هلیوگرافی و انعطاف پذیر به رقیبی در کشورهای همسایه تبدیل گردید.

پس از انقلاب اسلامی، این شرکت به ایران زمین تغییر نام داد و سعی در توسعه  و به روز رسانی دانش فنی شرکت و کارکنان آن داشت و ۴ کارخانه ویژه برای پاسخگویی به تمامی نیازهای گروه و سایر شرکا در یک واحد احداث کرد.

در زمینی بزرگ به مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی هشتگرد و جایگزینی ماشین آلات جدید برای طراحی و توسعه از کارهای این شرکت بود. گروه صنعتی چاپ ایران زمین در حال حاضر دارای بیش از ۳۰۰ کارگر ماهر و دارای مجوز صنعتی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش بهداشت برای همه است.

استفاده از نیروی کار جوان و ماهر هدفی است که این گروه برای دستیابی به آن تلاش می کند. مهدی گلستانیان با ۷۰ سال فعالیت در عرصه چاپ به عنوان مدیر گروه صنعتی ایران زمین، پیشگام و چهره ماندگار صنعت چاپ توانسته مجموعه جوایز و لوح های دریافتی زیادی را برای گروه خود به ارمغان بیاورد.

2 دیدگاه دربارهٔ «معرفی کوتاه چاپخانه ها ایران : بخش اول»

  1. سلام.اول ممنون بابت مطلب خوبتون و بعد اینکه
    خیلی از شرکت های چاپ و بسته بندی را اسم نبردید – علت چیه ؟

    1. سلام.وفت بخیر
      بابت نظرتون تشکر می کنم.
      قسمت نهایی معرفی شرکت های چاپ و بسته بندی ایران بزودی در سایت نشر داده می شود
      و در ان مطلب شرکت های بیشتر معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

پیمایش به بالا