سوالات پرتکرار در رابطه با سلفون BOPP

سوالات پرتکرار در رابطه با سلفون BOPP

۵/۵ - (۲ امتیاز)

کارشناسان در بخش چاپ و بسته بندی ممکن است با یک عبارت علمی  فیلم و سلفون BOPP را به این صورت پاسخ دهند: پلی پروپیلن دو محوره که یک اصطلاح  برای نوع خاصی از پلاستیک است. “جهت دو محوره” نشان می دهد که فیلم پلاستیکی در طول تولید در دو جهت کشیده می شود. این مورد به آنها کمک می کند انعطاف پذیری، قدرت و شفافیت به دست آورند. سلفون BOPP در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار مورد استفاده است

چرا BOPP یک ماده برتر جهت برچسب زنی است:

یک برچسب باید به راحتی قابل چاپ باشد، رطوبت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و شفاف با تمرکز بر نیازهای شما باشد. برگه برچسب BOPP همه این الزامات را برآورده می کند .

BOPP یک انتخاب عالی برای چاپ است

لیبل های BOPP را می توان با استفاده از جوهرهای مبتنی بر آب و جوهر مبتنی بر حلال چاپ کرد. فیلم BOPP با استفاده از فرآیندهای مختلف برای افزایش خواص چسبندگی و قابلیت چاپ می باشد.

 

فیلم bopp جهت انواع بطری و شیشه
فیلم bopp جهت انواع بطری و شیشه

مقاوم در برابر آب، مواد شیمیایی و اشعه ماوراء بنفش

سلفون BOPP به عنوان “بهترین مواد” در صنایع پلاستیک شناخته می شود. تقریباً نشکن است و در برابر آب و روغن مقاوم است و برای علامت گذاری وسایل مناسب است. فیلم BOPP همچنین برای برچسب های دارویی و آرایشی مناسب است زیرا در برابر برخی از عوامل شیمیایی، کلر و ضد عفونی کننده مقاوم است. در نهایت، لمینیت فیلم BOPP می تواند در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت کند، به این معنی که رنگ آن در زیر نور مستقیم خورشید محو نمی شود.

BOPP می تواند شفاف یا مات باشد

BOPP به دلیل شفافیت بالا برای برچسب های شفاف مناسب است. با این حال، این ماده در یک نسخه مات نیز قابل دسترسی است. ما نوعی برچسب BOPP را برای مطابقت با خواسته‌های شما ارائه می‌کنیم، چه بخواهید سطحی کاملاً واضح یا مات داشته باشید. برچسب های BOPP که هم واضح و هم رنگارنگ هستند. 

۰۹۱۳۶۲۴۴۵۴۵

همین حالا با ما تماس بگیرید جهت تامین انواع سلفون bopp مات و شفاف و متالایز

چرا BOPP تنها ماده برچسبی است که شما همیشه به آن نیاز دارید؟

BOPP یک ماده همه کاره و با ماندگاری طولانی برای برچسب ها در صنایع بسته بندی مواد غذایی و غیرغذایی است. مزایای زیادی نسبت به مواد برچسب سنتی مانند کاغذ و وینیل دارد.

برچسب های کاغذی در مقابل برچسب های BOPP

BOPP برخلاف برچسب های کاغذی می تواند در برابر رطوبت، روغن و حلال ها مقاومت کند. همچنین پلاستیک در برابر سایش و پارگی بیشتر از کاغذ مقاوم است. در نتیجه، برچسب BOPP نسبت به کاغذ در برابر پارگی و خراش مقاوم‌تر است.

سلفون bopp در انواع بسته بندی
سلفون bopp در انواع بسته بندی

BOPP یک نام بزرگ در تجارت بسته بندی است زیرا برای مواد غذایی ایمن است. برچسب BOPP را می توان تقریباً بر روی هر نوع ماده غذایی استفاده کرد. چند نمونه عبارتند از بسته بندی قهوه و چای، پفک و چیپس و لواشک و …

برای هر ظرف، نازک و انعطاف پذیر

برچسب های BOPP انعطاف پذیر و نازک هستند و به طور موثر به هر ظرفی می چسبند. شیشه های ژله ای، ظروف ادویه یا … را می توان در این روش استفاده کرد. وقتی استحکام و دوام BOPP را در نظر بگیرید، برچسب ممکن است از اجزای ظرف بیشتر ماندگاری داشته باشد.

برچسب های BOPP در برابر آب و روغن مقاوم هستند

هر برچسبی که ممکن است با روغن یا آب تماس پیدا کند باید بدون آسیب بماند. مقاومت مایع و گاز مواد برچسب زنی BOPP آن را برای استفاده در بخش آرایشی و بهداشتی و انواع صنایع دیگر ایده آل می کند. 

چاپ و بسته بندی با فیلم bopp
چاپ و بسته بندی با فیلم bopp

فیلم های پلی پروپیلن دو محوری

BOPP ماده ای است که استفاده از ماشین آلات تخصصی را ضروری می کند.کشش فیلم پلی پروپیلن در هر دو دستگاه و جهت عرضی باعث تولید فیلم های BOPP (فیلم های پلی پروپیلن با محور دو محوری) می شود. بسته بندی، برچسب گذاری و لمینیت تنها تعدادی از امکانات فیلم BOPP است. فیلم‌های BOPP بستری ایده‌آل برای بسته‌بندی مواد غذایی در سرتاسر جهان هستند که به دلیل ویژگی‌های ذاتی مانع رطوبت، قابلیت مهر و موم شدن، شفافیت عالی و بازتولید تصویر، و جذابیت قفسه، و همچنین بهترین چارچوب ممکن تک لایه/همگن هستند. معمولاً در بسته بندی مواد غذایی به عنوان یک فیلم چاپی معکوس قابل حرارتی اکسترود شده استفاده می شود، می توانید ارزان ترین نرخ را از تامین کننده فیلم BOPP دریافت کنید.به دلیل مزیت عملکرد (حداقل غلظت ۰.۵۵ برای تأثیر پوست میوه IML)، تجدید پذیری با ظروف PP و سایر عوامل در برچسب گذاری مورد استفاده است. به لطف بخش بسته بندی انعطاف پذیر رو به رشد، فیلم های BOPP در سراسر جهان تقاضای زیادی دارند BOPP با مزایای زیادی همراه است.

فیلم‌های BOPP، بالاتر از سایر فیلم‌های پلاستیکی که به طور منظم استفاده می‌شوند، یک مانع رطوبتی عالی ایجاد می‌کنند و تنوع فلزی(bopp متالایز ) آن، محافظ اکسیژن‌ رسانی قوی‌ تری به محصول می‌دهد و عمر مفید آن را افزایش می‌دهد. فیلم های BOPP  این ویژگی ها را دارند که به افزایش ماندگاری اقلام و در نتیجه کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می کند.

بسته بندی آرایشی با bopp
بسته بندی آرایشی با bopp

فیلم BOPP علاوه بر قابلیت های مانع، یکپارچگی آب بندی مداوم و استثنایی را ارائه می دهد. مقاومت در برابر حرارت، کاهش دمای شروع مهر و موم،  و پایداری ابعادی همگی به حفظ کیفیت غذا در تجارت بسته بندی مواد غذایی کمک می کنند.

سازگاری فیلم و سلفون Bopp با محیط زیست

فیلم BOPP به دلیل سازگاری با محیط زیست، دومین بستر بزرگ در بسته بندی مواد غذایی الاستیک پس از فیلم سلولزی است. انرژی کمتری برای انتقال از یک شکل به شکل دیگر برای دمای ذوب پایین آن لازم است. قطعات تزریقی، محصولات خانگی مانند تشک ، صندلی، میز و لوازم یدکی خودرو همگی با دانه های رزین BOPP بازفرآوری شده ساخته می شوند.

زیبایی شناسی / گرافیک

فیلم‌های BOPP شفافیت بسیار خوبی را ارائه می‌کنند، که امکان ایجاد یک استاندارد عالی از جذابیت بصری در طراحی بسته‌بندی را فراهم می‌کنند. برای گرافیک با کیفیت، پروژه‌ های چاپ  با چاپ چند رنگ بسیار ساده روی این فیلم کامل می‌شوند. براقیت بالا، شفافیت عالی و سفیدی عالی جلوه زیبایی به بسته بندی محصول در انواع فیلم مات و سفید می دهد. فیلم متالایز ظاهر فلزی فوق العاده ای دارد که باعث می شود کالاهای شما در قفسه برجسته شوند. با توجه به کشش سطحی بالا، می توان از تکنیک های پس از لمینیت از جمله مهر زدن فویل، پرداخت نقطه ای UV و برجسته سازی برای بهبود ظاهر زیبایی شناسی طراحی بسته استفاده کرد.

فیلم‌های BOPP یک ویژگی منحصربه‌فرد در میان سایر ورق‌های بسته‌بندی چندمنظوره دارند که به طور منظم استفاده می‌شوند: چگالی: مواد با چگالی کم بازده بالاتری را در طول تبدیل تولید می‌کنند که امکان استفاده کمتر از پلاستیک را برای هر محصول ایجاد می‌کند. فیلم‌های پلاستیکی با چگالی کم وزن بدنه کمتری برای هر قرقره به همان اندازه فیلم‌های پلاستیکی معمولی دارند که کار با آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

پیمایش به بالا